• GEEN RUZIE MAKEN IN DIT TOPIC!

    Beste WeepMe
    Je bent niet meer welkom op Quizlet.nl!
    Je bent geband om de volgende redenen:
    Beste gaby,

    Ik denk dat dit bericht niet geheel onverwachts voor je is. Je hebt al meerdere bans gehad, twee van 7 dagen en een van 21 dagen. Na die ban van 3 weken kwam je terug, maar jou houding veranderde niet. Je bent niet meer gaan rellen of iets anders gaan doen waarbij je gelijk een grote straf kan verwachten, maar je ging wel keer op keer zo ver dat ontzettend veel mensen jouw reacties
    niet leuk vonden. Dat kon je wel zien in dat topic wat je laatst maakte, waarin je jou mening gaf over de users van Quizlet.nl. De users waren het duidelijk niet met je eens.

    De laatste tijd zijn er een aantal undercover-accounts geweest die gebruikt werden om te spammen, te rellen en vervelend te doen.Wij hebben genoeg bewijs dat Jij dit was, of hier in iedergeval bij betrokken bent gewee

    Wij kunnen dit alles niet accepteren en hebben uiteindelijk besloten jou permanent te verbannen van Quizlet.nl

    Met vriendlijke groeten,

    De mods

    Duur van de ban: Permanent
    Met vriendelijke groet, Quizlet.nl


    Daarom is ze dus geband.

    Maar de Spamaccounts waren niet van Gaby!, behalve eentje h0m0, die had ze samen met nog iemand anders.
    Nog een uitleg:
    De spamaccounts die er waren stonden op een niet bestaand IP adres. .

    \r\n\r\n is er gekomen nadat ze van hotmail heeft gekopieerd en het is eigelijk gewoon een nieuwe alinea die begint. ik heb ze ff eruit gehaald zodat het wat handiger te lezen is.

    Gaby wil graag dat jullie je mening over haar op msn tegen dr zeggen dan hier in dit topic -bijv met dat taart, dat is trouwens niet echt bepaald grappig- dr msn: trollz_1996@hotmail.com

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 17:10 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Perish schreef:
    (...)


    Nee. Die calorieen hoeven niet bij mijn gezonde dag :Y)


    Of we eten wortel cake das lekker


    "Ignite, my love. Ignite."

    Perish schreef:
    (...)

    Alsof ze de sfeer verpestte?


    Al was dat wel [nja ik vond van niet dan]
    Maar dr is altijd wel iemand die de boel verziekt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kuyt schreef:
    Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Zelf naar gemaakt?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    -doet politiepet op-
    Ik bespeur... dingen die te bespeuren vallen.
    Meiden, ik snap dat er enige frustraties zijn, ik snap dat er grote meningsverschillen zijn, maar laten we het zo niet ruzie-achtig als mogelijk houden ok :)?


    Life is hard and then we die

    [ bericht aangepast op 5 april 2011 - 16:33 ]


    I'm short




    Ik kan m'n naam schrijven in je foundation, bitch

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat betwijfel ik


    Ik ook, misschien zal het juist slechter worden nu Gaby geband is maar wie weet.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fellatio schreef:
    (...)

    Al was dat wel [nja ik vond van niet dan]
    Maar dr is altijd wel iemand die de boel verziekt..

    Ja, er is altijd iemand die de boel verziekt, en die is nu weg.
    Ja het is jammer voor haar en haar vriendinnen, maar goed voor al de rest.
    Oke, PukkelxDing, ik ga mijn mond houden, want ik wil niet geband worden.


    The one who thinks sunshine brings happiness has never

    Ik hebe de laatste dagen anders geen 'last' gehad van Gaby? (cat)
    Ik vind het wel jammer dat ze is geband. Oké, ze was niet mijn beste vriendin ofzo, maar ze hoorde er wel gewoon bij en ze was voor mij een vaste waarde van Quizlet.
    Ik hou nog steeds van je hoor, Gaby. (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kuyt schreef:
    Tsja, wat zal ik ervan zeggen. Zelf naar gemaakt?


    Alleen maar tranen van geluk

    Oke, ik wil toch even zeggen dat ik niet al te dol was op Gaby op Quizlet, en buiten Quizlet kende ik d'r niet echt, maar ik vind 't wel sneu voor d'r vrienden want ik vond 't ook niet leuk toen Siham bijvoorbeeld weg was. (krul)


    You move me ......... Kurt

    Perish schreef:
    (...)


    Oke, hier word ik fucking pissed off van. Als je Gaby niet mag oke, maar denk je dat ze het leuk vind dat ze niet meer terug kan komen? En voor sommigen was ze dus wel een vriendin. Doe even niet zo fuckin' ongevoelig ja? Zullen we een taart gaan eten, om te vieren dat jij er niet meer bent, als je een ban krijgt ;D?

    Doe niet zo zielig. Als Gaby het zou doen(wat ze zeker zou doen) zouden jullie het echt geweldig vinden. Maar o wee als iemand anders het doet of als iemand aan Gaby komt he.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Jezus, man Quizlet is veranderd in een of andere gevangenis?

    Papaver schreef:
    (...)
    Ja, er is altijd iemand die de boel verziekt, en die is nu weg.
    Ja het is jammer voor haar en haar vriendinnen, maar goed voor al de rest.
    Oke, PukkelxDing, ik ga mijn mond houden, want ik wil niet geband worden.


    Doe even normaal. Als jij lang op Quizlet zit, ga even met je eigen account reageren. Als je een echte 'newbie' bent, weet je van niks af. Dus stfu.

    Voor mij gaat die taart er best wel over, nu oke als je ze niet mag,vier die 'dag' dan voor jezelf. Ik ken Gaby niet persoonlijk en alleen van het topic,maar er zijn hier wel meer mensen waarvan ik denk 'Goed dat je haar/hem niet mag,maar maak je je daar dan niet druk in.' Je zult er toch mee moeten leven. En over die permanente ban, misschien zijn er inderdaad wel dingen die niet kloppen aangezien je IP-adres niet alles verteld over de persoon. Want ik ben ook al ingeschreven geweest in sites waar ik nog nooit van men leven ben geweest. Nu de mods zullen wel hun werk gedaan hebben,maar heb dan effe respect ipv z'n berichten te posten.