• Ik had mn mobiel zo bij mn gezicht in de buurt, hoor ik er een soort van en gemeen lachje uitkomen ;o


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    RainForest schreef:
    o.o
    ik had een keer dat ik samen met een vriendin met een walkie talkie aan het spelen was zij had de ene en ik de andere. En opeens horen we er z'n raar geluid doorheen, maar wel echt van een stem. We dachten allebei dat het de andere was en daarna hebben we ze nooit meer gebruikt


    Dat is normaal dat zit er iemand anders op datzelfde kanaal :3


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Spookgsm, wedden? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    xD Iew

    Moewhahahaha(duivel)

    Dat was ik!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Adeline schreef:
    Wtf, lol.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Adeline schreef:
    Wtf, lol.


    None but ourselves can free our minds.

    lol


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    wtf, eng.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Carcass schreef:
    ...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.


    everything, in time

    MWUHAHAHAHHAAHHA (6)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Je mobiel is aan het spoken. ;D


    "Don't look back, you're not going that way."

    Creepyy! xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    RainForest schreef:
    o.o
    ik had een keer dat ik samen met een vriendin met een walkie talkie aan het spelen was zij had de ene en ik de andere. En opeens horen we er z'n raar geluid doorheen, maar wel echt van een stem. We dachten allebei dat het de andere was en daarna hebben we ze nooit meer gebruikt


    Je kan ook gewoon het signaal van de politie of andere mensen met aan walkietalkie opgevangen hebben?(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    RainForest schreef:
    o.o
    ik had een keer dat ik samen met een vriendin met een walkie talkie aan het spelen was zij had de ene en ik de andere. En opeens horen we er z'n raar geluid doorheen, maar wel echt van een stem. We dachten allebei dat het de andere was en daarna hebben we ze nooit meer gebruikt


    Haha, een keer op vakantie. We waren walkie talkie verstoppertje aan het spelen.
    Dus ik en een vriendin waren ergens verstopt.
    Horen we opeens: 'Pablo, Pablo. Ontvang je me? We hebben de dealers. Ik herhaal we hebben de dealers.'
    Dus wij helemaal bang naar onze ouders gaan. Bleek het mijn vader te zijn. -.-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Creepy..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.