• dat heb ik op mijn benen en borsten.
    eigenlijk had ik er echt nooit over gehoord.
    of nouja, ik had niet door dat ik het had.
    maar ik vind het echt heel lelijk.
    weet iemand hoe je dat weg moet krijgen?
    en hebben meer mensen dat?


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Uhm, ik zou het niet weten o;


    Me so good.

    Kan je niet naar de huisarts gaan? Of even googelen of het vanzelf weggaat?


    It's time to be happy again.

    Ik heb ze ook. Groeistriemen. Toch nog een teken dat ik in mijn leven uberhaupt ben gegroeid x)
    1.60 hier

    Ik heb geen idee hoe je ze weg krijgt...


    #WWED - What Would Emma Do?

    een effectieve behandeling is echter nog niet gevonden.



    Van wiki.


    It's time to be happy again.

    Junns schreef:
    Ik heb ze ook. Groeistriemen. Toch nog een teken dat ik in mijn leven uberhaupt ben gegroeid x)
    1.60 hier

    Ik heb geen idee hoe je ze weg krijgt...

    ik ben ook heel klein ;$
    mijn moeder vond dat het überhaupt geen striae was.
    maar dat was volgens mij meer om me gerust te stellen.


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Die krijg je niet weg. Later verminderen ze wel, maar ze gaan niet volledig weg.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 15:11 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    met sudocréme kan je ze toch verminderen ? dat gebruikte me zus voor dr zwangerschaps striemen


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb ze ook, volgens mijn moeder komt 't door het groeien, en gaan ze wel weg, later.


    Opgeven is geen optie.

    270311 schreef:
    Ik heb ze ook, volgens mijn moeder komt 't door het groeien, en gaan ze wel weg, later.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    270311 schreef:
    Ik heb ze ook, volgens mijn moeder komt 't door het groeien, en gaan ze wel weg, later.

    daar hoop ik dan op :3


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Striae zijn strepen die op de huid van het lichaam kunnen ontstaan als iemand snel dikker wordt. Het bekendste voorbeeld is dat van striae op de buik van een vrouw tijdens een zwangerschap. Ze kunnen echter ook ontstaan op borsten of dijen als deze sneller groeien dan de huid kan bijhouden. Een andere groep waarbij het verschijnsel ook vaak voorkomt, is bodybuilders: door de snelle groei van het spierweefsel wordt het vel uitgerekt, waardoor striae kunnen verschijnen. Daarnaast kunnen personen die aan het syndroom van Cushing lijden striae hebben op buik, benen en bovenarmen.

    Het bindweefsel wordt onderhuids door te grote spanning verscheurd, wat niet pijnlijk is, maar wel leidt tot paarsrode strepen die na enige jaren in witte littekens overgaan. De strepen zijn meestal wat zigzaggend maar lopen ruwweg parallel aan elkaar en aan de lichaamsas.

    Striae zijn onschuldig maar worden door de meeste mensen als ontsierend ervaren; een effectieve behandeling is echter nog niet gevonden.

    bron: wikipedia.


    It's time to be happy again.

    Ze verminderen wel, maar volgens mij gaan ze nooit helemaal weg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat heb ik nou ook.


    -

    Ik had ze ook op mijn borsten. Maar ik heb ze nu niet meer ;o Tenminste niet zo heel erg meer, niet dat het opvalt ofzo [: Dus misschien gaat het bij jou ook wel vanzelf weg. En anders gewoon naar de apotheek gaan voor een zalfje ofzo.


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb ze verrrdomme ook, en ze gaan niet weg. :c
    komt door het groeien.

    [ bericht aangepast op 9 april 2011 - 15:13 ]


    I live for the applause, you will die for it.