• dat heb ik op mijn benen en borsten.
    eigenlijk had ik er echt nooit over gehoord.
    of nouja, ik had niet door dat ik het had.
    maar ik vind het echt heel lelijk.
    weet iemand hoe je dat weg moet krijgen?
    en hebben meer mensen dat?


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Ik heb het op mijn borsten en deien, maar als je vermagerd worden ze lichter maar ze gaan niet weg.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Prosecco schreef:
    Striae zijn strepen die op de huid van het lichaam kunnen ontstaan als iemand snel dikker wordt. Het bekendste voorbeeld is dat van striae op de buik van een vrouw tijdens een zwangerschap. Ze kunnen echter ook ontstaan op borsten of dijen als deze sneller groeien dan de huid kan bijhouden. Een andere groep waarbij het verschijnsel ook vaak voorkomt, is bodybuilders: door de snelle groei van het spierweefsel wordt het vel uitgerekt, waardoor striae kunnen verschijnen. Daarnaast kunnen personen die aan het syndroom van Cushing lijden striae hebben op buik, benen en bovenarmen.

    Het bindweefsel wordt onderhuids door te grote spanning verscheurd, wat niet pijnlijk is, maar wel leidt tot paarsrode strepen die na enige jaren in witte littekens overgaan. De strepen zijn meestal wat zigzaggend maar lopen ruwweg parallel aan elkaar en aan de lichaamsas.

    Striae zijn onschuldig maar worden door de meeste mensen als ontsierend ervaren; een effectieve behandeling is echter nog niet gevonden.

    bron: wikipedia.

    Die paarsrode strepen heb ik nou..


    -

    Crowstorm schreef:
    Ik heb ze verrrdomme ook, en ze gaan niet weg. :c
    komt door het groeien.

    ik ga er echt dood aan.
    elke keer als ik er naar kijk ;s


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Ze gaan niet weg, ze vallen alleen minder op na een tijdje (krul) Ik heb er ook last van haha.


    -

    Ik heb ze ook...
    En voor zover ik weet krijg je ze niet weg
    Er bestaan wel crèmpjes voor om het wat minder te laten opvallen, maar ze gaan niet volledig weg :)
    En meestal werken die producten niet eens


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb dat heel licht op mijn bovenbenen, maar je ziet het gelukkig amper :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    CandyFace schreef:
    Ik heb ze ook...
    En voor zover ik weet krijg je ze niet weg
    Er bestaan wel crèmpjes voor om het wat minder te laten opvallen, maar ze gaan niet volledig weg :)
    En meestal werken die producten niet eens

    misschien dat ik dan maar bij de apotheek een crèmpje ga halen :3


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Strengthless schreef:
    (...)
    misschien dat ik dan maar bij de apotheek een crèmpje ga halen :3

    Je kan altijd proberen, maar weet echt niet of dat het zal werken :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    CandyFace schreef:
    (...)
    Je kan altijd proberen, maar weet echt niet of dat het zal werken :)

    haha, dat zien we dan wel :3


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Ik had die een paar jaar geleden ook. Bij mij zijn die vanzelf bleker geworden en verdwenen. Niet verdwenen van dat ze weg zijn, maar je moet al goed kijken om ze te zien. (:


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Pancakez schreef:
    Die krijg je niet weg. Later verminderen ze wel, maar ze gaan niet volledig weg.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Prosecco schreef:
    Kan je niet naar de huisarts gaan? Of even googelen of het vanzelf weggaat?


    It's going to be difficult, but not impossible.

    bio oil kan helpen daartegen


    Expect the unexpected

    ik heb het ook een beetje maar het gaat nooit weg, het vermindert wel tot het bijna niet meer opvalt.


    Don't judge a book on its cover

    cremes werken trouwens alleen als ze nog paars/rood zijn.


    Don't judge a book on its cover