• dat heb ik op mijn benen en borsten.
    eigenlijk had ik er echt nooit over gehoord.
    of nouja, ik had niet door dat ik het had.
    maar ik vind het echt heel lelijk.
    weet iemand hoe je dat weg moet krijgen?
    en hebben meer mensen dat?


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Ik heb het op mijn benen en buik, terwijl ik geen overgewicht heb of wat dan ook ik vond het eerst verschikkelijk maar ze worden eerst paars en dan wit, dus dan zijn ze minder zichtbaar ;) Het is heel vrouwlijk, no worries de meeste vrouwen/meiden hebben het.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Ik heb het ook, helaas.
    Maar ik zag laatst in de Privé, (Of een ander blad, geen idee(nerd) dat er een nieuw goedje voor dat striae is.
    Ik mag hier geen sites zetten, dus ik stuur het je wel even in een privé-bericht. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    xRadio schreef:
    Ik heb het ook, helaas.
    Maar ik zag laatst in de Privé, (Of een ander blad, geen idee(nerd) dat er een nieuw goedje voor dat striae is.
    Ik mag hier geen sites zetten, dus ik stuur het je wel even in een privé-bericht. (:

    hehe, je bent lief. dankje <3


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    er is een olie voor, en die helpt wel heel goed tegen striemen

    Oke wat was dat ook al weer?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat komt omdat je huid niet snel genoeg groeit. Je "barst" er eigenlijk een beetje uit je huid(klinkt erger dan het is) dat is heel normaal.
    Je kan er niks tegen doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb ze ook op mijn borsten, maar die zijn nu wit geworden, je kunt ze nog wel zien maar niet zo goed meer.

    Bio oil blijkt heel erg te helpen heb ik van iemand gehoord ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Strengthless schreef:
    (...)
    hehe, je bent lief. dankje <3


    Natuurlijk ben ik dat. (nerd) Grapje, sweetie!


    "Well, well. Look who we've got here!"