• dat heb ik op mijn benen en borsten.
    eigenlijk had ik er echt nooit over gehoord.
    of nouja, ik had niet door dat ik het had.
    maar ik vind het echt heel lelijk.
    weet iemand hoe je dat weg moet krijgen?
    en hebben meer mensen dat?


    You're the only reason I am not afraid to fly.

    Bijna iedereen heeft striae. Niets tegen te doen en het verminderd wel. Weg gaat het nooit.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze gaan niet meer weg.
    Ik heb ze ook(bovenbenen), eerst waren ze helemaal rood, maar bij mij werd het na een jaartje al veel minder. Ze worden veel minder rood(na een tijdje helemaal niet meer), je kan dan nog zeg maar wel zien waar het zit doordat je huid daar wat verder naar binnen ligt, en je kan ze dus ook voelen. Maar het valt niet meer zo op.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Soundeffect schreef:
    Ze verminderen wel, maar volgens mij gaan ze nooit helemaal weg.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb ze ook en ze gaan wel weg, maar dat duurt nog iets van 2 a 3 jaar...*zucht*


    There is nothing more badass than being yourself

    Volgends mij heeft iedereen ze!

    Ikke ook!


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Heb ik ook last van. Er is geen behandeling voor gevonden, nog niet.

    Bio oil, werkt echt :Y)
    Duurt wel een tijdje, maar het kan sowieso niet 1 2 3 verdwenen zijn.
    De striae/striemen worden wat minder dik en minder heftig van kleur
    en uiteindelijk verdwijnen ze 8D

    Bio oil is btw goed voor bijna alles :'D Echt goed spul!
    En je doet er zo onwijs lang mee.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    je kan het proberen met bio-oil maar het gaat niet helemaal weg.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik heb het aan men heupen en aan men benen, dat komt omdat ik vroeger heel rap ben uitgezet..


    Stop wishing, Start doing..

    ik heb het een klein beetje op me benen ik vind het ook echt verschrikkelijk lelijk, maar ik heb gelezen dat het in verloop van tijd vanzelf lichter word en het dus minder opvalt. Maar wees gerust, sommige mensen zeggen dat het komt dat je dik bent, maar da is niet zo, want zelfs sommige topmodellen hebben het;)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    xYSQUEENx schreef:
    ik heb het een klein beetje op me benen ik vind het ook echt verschrikkelijk lelijk, maar ik heb gelezen dat het in verloop van tijd vanzelf lichter word en het dus minder opvalt. Maar wees gerust, sommige mensen zeggen dat het komt dat je dik bent, maar da is niet zo, want zelfs sommige topmodellen hebben het;)
    en ik ben zelf ook niet te dik of whatever dus daar zou het niet aan liggen


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik heb ze heel erg op mijn heupen, komt omdat ik erg last heb van wisselend gewicht en omdat ik veel ben afgevallen. Probeer BioOil is, dat helpt wel, maar de kuur duurt wel lang. Namelijk 3 maanden 2x per dag insmeren. De striemen worden minder, maar ze zullen nooit helemaal weggaan. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb ze heel erg op mijn heupen, komt omdat ik erg last heb van wisselend gewicht en omdat ik veel ben afgevallen. Probeer BioOil is, dat helpt wel, maar de kuur duurt wel lang. Namelijk 3 maanden 2x per dag insmeren. De striemen worden minder, maar ze zullen nooit helemaal weggaan. (:

    Same!

    Jep, ik heb ze op m'n borsten, op m'n heupen, en in m'n knieholtes. Zó lelijk. (cat)


    wth.

    Dat zijn littekens, die krijg je niet weg :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay