• Voor mij is het toch wel dit liedje.
    Ik weet nog precies hoe mijn oom de kamer in kwam, de dag naar dat mijn vader mijn opa dood had gevonden. De stilte die er was, terwijl er wel gepraat werd. De pijn op hun gezichten, het grijze weer buiten, en de sfeer. Ik kan het zo weer voelen als ik dit liedje hoor, ook al is het zo'n twee jaar geleden. Heel raar om je familie te zien huilen D":


    Alleen maar tranen van geluk

    Zovele,maar zeker dynamite-taio cruz omdat dat het 1ste liedje was dat ik hoorde na een begrafenis van iemand speciaals.


    Ik heb dit op de brugklas gezongen. Ik durfde eerst niet maar iedereen had me aangemoedigd. En had uiteindelijk een 9 gekregen omdat ik het tóch durfde :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    uhmmm Sweet goodbyes -krezip.
    die luister ik meestal als er iemand is overleden


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Sonata Arctica - Everything fades to grey [instrumental] omdat ik op dit nummer een clipje heb gemaakt voor mijn lief toen we een halfjaar hadden.

    En dan toch nog Tokio Hotel - Spring nicht/Don't jump ondanks dat ik nu niet meer van hun houd, dit nummer heeft me toch nog soort van in leven gehouden op m'n 13e. Door TH kreeg ik 2 vriendinnen die ook fan waren, gelukkig, anders leefde ik nu niet meer (en nee, ik stel me niet aan zoals anderen die zeggen van 'ik ben depressief en blablabla' en als je het ze vraagt je een antwoord krijgt als 'ja gewoon')
    Ik heb echt een schijthekel aan mensen die zich aanstellen. Questions? Je mag vragen, maar ik vertel niet zo heel erg veel/uitgebreid ;) Maar voor de nieuwsgierigen onder ons, je mag een berichtje sturen =)

    Als ik Down to Earth van Justin Bieber luister moet ik altijd weer aan het begin denken dat mijn ouders vertelden dat ze uit elkaar gingen ... het was zo raar.


    They were never in fact homeless

    True Colors & Beautiful & nummers van ATL.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 14:18 ]

    Not fair. Schaatskamp.
    Simone's song. Geen idee. Het raakt me gewoon.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Blunt - You're Beautiful


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Eentje waarbij het echt heel sterk is: Whatcha Say van Jason Derulo. Op het kamp waar ik vorig jaar was werd dat de hele tijd gedraaid, en ik voel dan nog steeds de sfeer van die geweldige week (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    'Hurt' van Christina Aguilera. Het beschrijft echt preciés de relatie die ik had met mijn opa. Het was ook het eerste liedje dat ik luisterde na zijn begrafenis.


    It's time to be happy again.

    Sweet Dreams van Beyoncé doet mij aan Amerika denken, aangezien ik die veel luisterde toen ik daar was (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Dit liedje omdat ik dit vorige jaar de hele dag na de begrafenis van iemand dierbaars beluisterde. Ik beluister het nu nog steeds vaak.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Zeker wel I wanna


    "Ignite, my love. Ignite."

    Waka waka - Shakira. Want World Cup 2010 maakte die zomer voor mij compleet!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Evanescence - the last song I'm wasting on you, omdat dit liedje tot me door liet dringen dat ik mijn exvriend toen echt moest dumpen omdat het een gore klootzak was.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.