• Voor mij is het toch wel dit liedje.
    Ik weet nog precies hoe mijn oom de kamer in kwam, de dag naar dat mijn vader mijn opa dood had gevonden. De stilte die er was, terwijl er wel gepraat werd. De pijn op hun gezichten, het grijze weer buiten, en de sfeer. Ik kan het zo weer voelen als ik dit liedje hoor, ook al is het zo'n twee jaar geleden. Heel raar om je familie te zien huilen D":


    Alleen maar tranen van geluk


    Dit liedje, nouja het is zegmaar ik word heel erg gepest -voor info op mijn profiel- en dit liedje zit al heel lang bij me vast. Ook omdat ik echt door een kuttijd heenga, veel dingen zijn er ook gebeurd maar dit liedje wil ik gaan zingen op school maar juist zit ik best wel in een kut periode. En dit liedje helpt me hoop te geven.

    "Everything" van Michael Bublé
    "Snow" van de Red Hot Chilipeppers

    Die twee songs hebben betekenis gehad tijdens mijn tijd met mijn twee vriendjes ;D

    En "Sunshine" van Ginger Ninja, omdat het hét nummer was van de zomer 2010 (wat de mooiste zomer was die ik ooit heb gehad) en omdat het het nummer was van de band waar ik mijn crushje heb ontmoet.


    ars moriendi



    Dit nummer betekent veel voor me.
    Dit is het nummer waarop mijn vriendje me voor het eerst zoende,
    en we bekenden wat we voor elkaar voelden..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Geef mij je angst (?) van Guus Meeuwis, omdat ze die op de basisschool op elk feestje draaiden en daar heb ik goede herinneringen aan.
    Our song van Taylor Swift, omdat ik haar door dat nummer van haar leerde kennen en ze mij heeft veranderd met de rest.
    Durch den Monsun van Tokio Hotel omdat mijn obsessie en daarmee een groot deel van mijn huidige leven indirect begon.


    Felix

    Time to say goodbye.

    Zo'n mooi nummer en werd gespeeld op oma's uitvaart.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Just the way you are -> Bruno Mars

    Het liedje heeft een heel andere betekenis dan ik hem beschouw. Of hoe je dat noemt.

    Dat liedje luisterde ik op de dag van het auto-ongeluk.
    Ja, ik zit er erg mee. Maar goed, als ik dat liedje dus hoor, zit ik bijna te janken.

    The Sadness Will Never End van Bring Me The Horizon.
    Persoonlijke reden die niemand hier hoeft te weten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Iris - Goo Goo Dolls
    Het was het liedje van mij en mijn allereerste vriendje, we zijn 8 maand samen geweest, maar we zijn uit elkaar gegaan omdat ik moest verhuizen, en hij zal altijd een speciale plek in mijn hart hebben


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Deze twee. Waarom zal ik wel niet zeggen. Ik vind dat privé. :)



    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    http://www.youtube.com/watch?v=JiZHes_D-dU&feature=related


    deze is voor een goede vriend die vorig jr is overleden mis hem nog regelmatig

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 0:51 ]


    iemand kleineren online is ook pesten!!!

    Sweet goodbyes van krezip omdat een vriendin en ik met dat liedje mee hadden gedaan aan popstars en we waren door.


    Tinka & Ghunter.

    Sweet Goodbyes omdat ik met dat liedje meedeed aan Popstars met mijn beste vriendin.
    &
    Time To Say Goodbye omdat dat liedje afgespeelt werd op de crematie van mijn oma.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 9:38 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    f*cking perfect-pink
    de situatie van het meisje uit de clip is zo herkenbaar voor mij en mijn beste vriendin, dat ik de eerst 3 keer dat ik het clipje zag begon te huilen

    Santana - Maria Maria
    Het doet me aan mijn vader denken. #flashbacks


    your eyes are like stars in the night.

    Niet dat ik weer.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse