• Voor mij is het toch wel dit liedje.
    Ik weet nog precies hoe mijn oom de kamer in kwam, de dag naar dat mijn vader mijn opa dood had gevonden. De stilte die er was, terwijl er wel gepraat werd. De pijn op hun gezichten, het grijze weer buiten, en de sfeer. Ik kan het zo weer voelen als ik dit liedje hoor, ook al is het zo'n twee jaar geleden. Heel raar om je familie te zien huilen D":


    Alleen maar tranen van geluk



    Omdat dat het eerste liedje was van Gorillaz wat ik luisterde, en zo in aanraking ben gekomen met de beste band ever. :'D xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    "Afscheid nemen bestaat niet." (L)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Christina aguilera beautiful.
    Ik luisterde het vaak toen ik een tijdje gepest werd.

    One Light Wondering van Trent Dabbs. God, dat nummer geeft me altijd het gevoel van vrijheid, door de melodie alleen al.


    Your call, Detective Shinypants.

    JLS - One Shot
    Het laat me eraan herinneren, hoe dom ik ben geweest om mijn kans(en) nooit te nemen. Hij heeft het me ooit gegeven toen ik om een liedje vroeg. Het is eigenlijk helemaal niet mijn smaak, maar toch vind het een mooi lied. Elke keer komen de tranen weer wanneer ik het luister. Ik durf het niet te zeggen, het moment is al voorbij.


    wth.

    Mad World - Gary Jules


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.


    Dit liedje heeft geen speciale herinneringen eigenlijk, maar het doet me denken aan de zomer van twee jaar geleden. Toen luisterde ik dit liedje heel veel en nu maakt het me steeds weer aan het huilen <3

    [ bericht aangepast op 16 april 2011 - 19:50 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.