• Voor mij is het toch wel dit liedje.
    Ik weet nog precies hoe mijn oom de kamer in kwam, de dag naar dat mijn vader mijn opa dood had gevonden. De stilte die er was, terwijl er wel gepraat werd. De pijn op hun gezichten, het grijze weer buiten, en de sfeer. Ik kan het zo weer voelen als ik dit liedje hoor, ook al is het zo'n twee jaar geleden. Heel raar om je familie te zien huilen D":


    Alleen maar tranen van geluk

    LovelyDream schreef:
    uhmmm Sweet goodbyes -krezip.
    die luister ik meestal als er iemand is overleden


    Nja ik ook dat liedje.. maar omdat die gwn vet vaak op de radio kwam [ 10 keer per dag ofzo leek et wel ;P]
    & die bleef bij iedereen in de hoofd zitten en die zongen we dus ook vet vaak ;P ook onder de douche enzo


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mourinho schreef:
    Waka waka - Shakira. Want World Cup 2010 maakte die zomer voor mij compleet!

    Inderdaad (:
    En ook Mika - Grace Kelly.
    Dat was ons 'ganglied' (als dat liedje op kwam moesten we op een bepaalde gang verzamelen. Het kwam dus elke ochtend als wekker, bij elke pauze,...) op sneeuwklassen in het zesde leerjaar (:


    effort never betrays you

    sweet goodbyes, krezip... hebbe we gezongen op de begragenis van een klasgenoot die dit jaar overleden is.

    en toen we daarnet aan het station liedjes aan het zingen waren, het was wat bewolkt, en toen we dat liedje zongen, poef, alle wolken weg :) wij allemaal ff kusje naar Hannelore geworpn ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Op een feestje ..dit liedje ..bedenk zelf maar waarom :')


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    pak maar mijn hand van nick en simon omdat we dat op kamp vorig jaar zongen, en ik mis die tijd zo erg !


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    Life is like a dance - DJ Paul Elstak
    Ongeveer 3/4 jaar geleden dat ik dat nummer voor het eerst hoorde en toen begon ik me te verdiepen in hardcore. Mooie tijd (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Stand In The Rain - Superchick


    Fuck the world, I don't care.



    Het liedje klonk eerst gek voor mij. Ik luisterde al vaker nummers van Vanessa Carlton, maar dit vond ik altijd een vreemd nummer. Tot mijn oma overleed aan darmkanker. Ik luisterde het op een avond. De volgende dag hadden we de begrafenis. Ik bekeek de lyrics en snapte opeens waar het nummer over ging. Het troostte me en liet me inzien dat het haar tijd was en dat ik haar moest herinneren hoe ze was. Ik moest niet veranderen en doorgaan met mijn leven. Ik moest mijn leven leven, net als zij had gedaan. Dit stukje herinnerde me daaraan:

    Don't live in forgotten times
    May this always remind you
    Of the sea under the skies blue looking glass
    Let's make this our story, let's live in the glory
    Time, it fades away,
    Precious as a song
    Cause someday we'll be gone


    Het nummer zal me altijd troost bieden.


    Who needs love when there is chocolate

    Dear Father - Neil Diamond



    dit draaide ze op de begrafenis van mijn opa... (huil)


    Every word written is a victory against death | Michel Butor


    Deze betekend heel veel voor me, nadat enkele belangrijke mensen uit mijn leven zijn vertrokken.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 20:29 ]

    Unfaithful - Rihanna, dat doet me denken aan de zomer van 2006 en die zomer was geweldig en zorgeloos.
    Wheels - Foo Fighters, dat doet me denken aan een gastje waar ik lang een crush op heb gehad en waar ik veel mee heb meegemaakt, hèhè.
    Man In The Mirror - Michael Jackson, doet me denken aan mijn geweldige Italiëreis van een jaar geleden en daar wil ik nog steeds naar terug.

    Ik heb niet echt liedjes met heel veel speciale herinneringen.
    Wel moet ik bij Meer van jou van Bløf altijd aan De Wereld van Darren Shan denken...
    En ik herinner me ook dat ik een keer tegen mijn vader in de auto zei, toen we Some fantastic place van Squeeze luisterden, dat ik die bij zijn begrafenis/crematie zou willen draaien omdat die 'fantastic place' bij hem is. Gelukkig is het nog niet zover gekomen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Journeyman van Iron Maiden.


    Caution first, always.

    A Horse with no Name - America.
    Dat was het lievelingsliedje van een overleden klasgenootje. het betekent nog steeds heel erg veel voor me.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Imagine - John Lennon. Om veel verschillende redenen. Zo werd het gespeeld op de begravenis van mijn buurjongen een paar jaar geleden (hij vond het echt het mooiste nummer ter wereld). Ook is dit een beetje ons "klassennummer". Altijd als we in de bus zitten of met muziek ofzo dan zingen we dit nummer wel, omdat iedereen het gewoon heel erg mooi vindt. En om nog veel meer verschillende redenen

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 20:55 ]


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.