• ..zat helemaal onder het bloed. Toen herinnerde ik me weer dat ik een hele erge bloedneus gekregen had en het er echt uitgutste enzo. Ik kan niet tegen bloed, dus toen ben ik tegen de vlakte gegaan. Ik weet dat het door de hooikoorts komt, maar vroeger had ik veel meer last van pijnlijke ogen en niezen, maar dat heb ik nu allemaal niet meer dus daar wil ik ook echt geen medicijnen meer voor.

    Wel krijg ik nu dus zowat weer iedere dag een bloedneus. Weet iemand van jullie wat je daar tegen kunt doen zonder iets van medicijnen? Van die trucjes ofzo die ervoor zorgen dat je geen bloedneus meer krijgt of dat je bloedneus heel snel ophoudt. Dit is pas de tweede dag dat het bezig is zegmaar. Dus het is pas net begonnen. Maar ik voel er niet veel voor om om de zoveel tijd onderuit te gaan, enkel omdat ik niet tegen bloed kan :'))..


    Wie du mir, so ich dir.

    Inanimate schreef:
    Naar de dokter gaan en dan je adertjes dicht laten branden. Dan heb je er geen last meer van ;D

    Ik ben ermee naar de dokter gegaan, enntegenwoordig doen ze da niet meer. Gewoon dat botje zo ver mogelijk omhoog drukken en dichthouden, helemaal voorover gaan zitten en wachten. Op een gegeven moment stopt het wel.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Misschien kan je gelijk gaan liggen als je een bloedneus krijgt? Als je dan weg valt, bezeer je je iig niet zo snel, want je ligt al op de grond/bed/iets anders!

    Minder melkt producten eten. Dat zorgt er voor dat je het wel een stuk minder is dan dat het was. Meer weet ik niet xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Hmm geen idee eigenlijk :'D.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Oeh, gaat ie nu wel -worryworry!


    We're all mad here.

    ik heb ook elke ag bloedneus, en volgensmij kom je er niet echt vanaf ofs ;o


    We're all mad here.

    O:
    Ik heb nog nooit zomaar een bloedneus gekregen -1x toen iemand tegen mijn neus sloeg-

    Lijkt me echt vervelend!
    Stomme hooikoorts >.<
    Maar ik weet niet wat je er tegen zou kunnen doen..


    Me so good.

    je neus dichtknijpen en 30 seconde omhoog houden(A) werkt echt!


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Sorry, ik weet niet wat je ertegen kan doen. Maar sterkte!


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Tampons in je neus douwen xd


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik had vroeger elke dag een bloedneus dus hed ik dat toen ik 4 jaar jaar was laten operenen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    CandyFace schreef:
    Ik had vroeger bijna elke dag een bloedneus, maar de reden was niet echt gekend...Je kan er niet veel aan doen.
    Wat wel zou helpen, en dat klinkt gewoon smerig, is je adertjes van je neus laten toeschroeien bij de dokter.
    Het scheelde weinig of ik moest het laten doen, maar met ouder worden werd het minder ^-^


    Jup, heeft mijn vader ook gedaan. Één: je hebt minder last van bloedneuzen. Twee: Ze zijn minder heftig (:


    Destroy what destroys you.

    IsaMyBff schreef:
    je neus dichtknijpen en 30 seconde omhoog houden(A) werkt echt!


    Mag dan wel helpen, maar als je je hoofd omhoog houdt, stroomt het naar je hersenen en is dat niet goed, je kunt je hoofd beter omlaag houden dan (:


    Destroy what destroys you.

    Alweer een bloedneus ;O Gelukkig dat je toen in Utrecht niet onderuit ging dan :'D

    Maar ik heb geen idee wat je ertegen kan doen, want ik heb al in geen eeuwen meer een bloedneus gehad.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Geen idee, zelf heb ik er nooit last van. Mijn broer in tegenstelling tot mij wel. Meestal wacht hij gewoon tot het stopt en dat gaat wel weer.
    Ik kan ook niet tegen bloed maatr dan moet je gwoon niet kijken.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 15:46 ]


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.