• ..zat helemaal onder het bloed. Toen herinnerde ik me weer dat ik een hele erge bloedneus gekregen had en het er echt uitgutste enzo. Ik kan niet tegen bloed, dus toen ben ik tegen de vlakte gegaan. Ik weet dat het door de hooikoorts komt, maar vroeger had ik veel meer last van pijnlijke ogen en niezen, maar dat heb ik nu allemaal niet meer dus daar wil ik ook echt geen medicijnen meer voor.

    Wel krijg ik nu dus zowat weer iedere dag een bloedneus. Weet iemand van jullie wat je daar tegen kunt doen zonder iets van medicijnen? Van die trucjes ofzo die ervoor zorgen dat je geen bloedneus meer krijgt of dat je bloedneus heel snel ophoudt. Dit is pas de tweede dag dat het bezig is zegmaar. Dus het is pas net begonnen. Maar ik voel er niet veel voor om om de zoveel tijd onderuit te gaan, enkel omdat ik niet tegen bloed kan :'))..


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ik heb van 0 tot vorig jaar enkel en alleen maar medicijnen geslikt. Lichte maar ook hele zware. Dat wil ik allemaal dus niet meer. Tabletjes hielpen niet en vaak kreeg ik door die spray ook nog eens neusbloedingen omdat die zegmaar te agressief was ofzo -geen idee wat dat precies was-, maar toch bedankt voor de tip :Y)


    (Elektro)accupunctuur... Of hoe je dat schrijft ;'p Heb ik ook gedaan. Dat werkt echt voor een hele hoop. (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Ooo gadver, dat klinkt ook al zo vies. Hahaha. Nou het stroomde er echt uit.. en ik stikte er bijna in toen ik mijn hoofd achterover sloeg. Ik weet niet of dat dan zo'n goed idee is :'DDDD maar ik zal het eens proberen hahahaa.


    Je moet ook nooit je hoofd achter overslaan! In schrijfhouding zitten en je neus onder het botje dicht knijpen.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Gelukkig heb je verder niets ergs, want je kunt kut terechtkomen met flauwvallen men.


    Als het leven geen zin heeft, kun je er ook geen punt achter zetten.

    ik zou het niet weten, vroeger had een vriendin van me iets laten dichtbranden ofzo? geen idee wat dat was


    Don't dream your life, but live your dream!