• Daarstraks was ik nog strontchagrijnig en helemaal down, maar nu ben ik weer helemaal happy!! :'DDD Ik was net ergens op bezoek en toen kreeg ik een sms van een vriendin van mij dat Nader Rahy (een meneer van de Nena-band) op een bericht van haar aan mij gereageerd had, wat dus helemaal niet de bedoeling is, omdat het over een mede bandlid van hem en Nena ging. -Nader is een vriend van ons beide, dus hij ziet wat we naar elkaar schrijven op Facebook-
    Het verhaal ging als volgt:


    -voor als de afbeelding te klein is om te kunnen lezen-
    Maar zij heeft dus een ontzettend crush op hem en is altijd bang dat hij haar niet meer leuk vindt als hij dingen leest die ze schrijft, dus filtert ze altijd alles uit op Facebook en let ze heel erg op met wat ze zegt. En toen zag hij dit ineens staan op mijn account, terwijl hij normaal gesproken nooit op die manier met mij praat, dus moest hij wel even reageren. Zij natuurlijk helemaal over de zeik en ik lag enkel helemaal in een deuk, hahah.

    Jullie ook wel eens zo’n soort situaties meegemaakt? Dan niet perse over iemand die bekend of beroemd is of in een band zit, maar gewoon over het algemeen? Ik weet wel dat ik het plaat je op ga slaan en nooit meer ga verwijderen, hahahah.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 21:15 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind het altijd zo sjiek wat jij met 'beroemde' mensen meemaakt. :9~

    Pogo schreef:
    Ik vind het altijd zo sjiek wat jij met 'beroemde' mensen meemaakt. :9~
    Hahaha, dat ik mezelf (vaak) in kansloze situaties werk bedoel je? Hahaha. Al is deze voor mij verder niet beschamend of kansloos voor de verandering :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik kan het niet lezen.. (krul) Die afbeeldinglink doet 't niet dus.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 21:13 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik kan het niet lezen.. (krul) Die afbeeldinglink doet 't niet dus.
    Het het bericht aangepast :Y)! Nu doet hij het wel :9~


    Wie du mir, so ich dir.

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Hahaha, dat ik mezelf (vaak) in kansloze situaties werk bedoel je? Hahaha. Al is deze voor mij verder niet beschamend of kansloos voor de verandering :Y)(krul)

    Hahaha neen, dat niet perse. Gewoon in het algemeen wat je allemaal ermee meemaakt. Ik lees dat altijd graag. (cat)

    Pogo schreef:
    (...)
    Hahaha neen, dat niet perse. Gewoon in het algemeen wat je allemaal ermee meemaakt. Ik lees dat altijd graag. (cat)
    Hahaha, ja nouja je moet niet vergeten dat het ook maar mensen zijn. En als je een iemand leert kennen dan ken je heel snel een heleboel mensen, omdat die muziekwereld en al dat gedoe gewoon echt heel erg klein is. Maar, hahah leuk, okey. De eerst volgende keer dat ik weer iets mee maak zal ik het wel weer hier neer dumpen (nerd)!


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaha -plat- haaha. Geniaal xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Brunhilde schreef:
    (...)
    Hahaha, ja nouja je moet niet vergeten dat het ook maar mensen zijn. En als je een iemand leert kennen dan ken je heel snel een heleboel mensen, omdat die muziekwereld en al dat gedoe gewoon echt heel erg klein is. Maar, hahah leuk, okey. De eerst volgende keer dat ik weer iets mee maak zal ik het wel weer hier neer dumpen (nerd)!

    Ja, door jouw verhalen merk ik dan altijd weer extra goed dat het ook maar gewoon mensen zijn en dat vind ik allemaal net zo leuk. :') En dat hier neerzetten moet je zekers doen, haha. Damn, ik kom precies zo eng over want je kent me niet maar ik weet wel van al je ervaringen. (krul)

    SaulHudson schreef:
    Hahaha -plat- haaha. Geniaal xD


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Pogo schreef:
    (...)
    Ja, door jouw verhalen merk ik dan altijd weer extra goed dat het ook maar gewoon mensen zijn en dat vind ik allemaal net zo leuk. :') En dat hier neerzetten moet je zekers doen, haha. Damn, ik kom precies zo eng over want je kent me niet maar ik weet wel van al je ervaringen. (krul)
    Mhehehe, nu word ik bang *___*. Nee grapje, dat doe ik toch echt zelf, doordat ik ze hier neerzet. Als ik niet gewilt had dat iemand erachter zou komen had ik het ook niet met jullie gedeeld. (nerd) Maar het is wel zo, en vaak waarderen zij juist meer als je gewoon eerlijk bent, omdat ze al genoeg hielelikkers op zich heen hebben die altijd wel wat van ze moeten omdat ze beroemd zijn of geld hebben.


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahaha nu is die vriendin van me verdrietig omdat ze bang is dat der crush nu denkt dat we 'achterlijke wijven' zijn ;3.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik moest het wel 3 keer lezen voor ik hem vatte, maar eigenlijk is het best grappig (:


    effort never betrays you

    Omg.


    Firm believer of all that is magic

    Dreamwalker schreef:
    Ik moest het wel 3 keer lezen voor ik hem vatte, maar eigenlijk is het best grappig (:
    Ghehe :3


    Wie du mir, so ich dir.

    Pogo schreef:
    Ik vind het altijd zo sjiek wat jij met 'beroemde' mensen meemaakt. :9~


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..