• Daarstraks was ik nog strontchagrijnig en helemaal down, maar nu ben ik weer helemaal happy!! :'DDD Ik was net ergens op bezoek en toen kreeg ik een sms van een vriendin van mij dat Nader Rahy (een meneer van de Nena-band) op een bericht van haar aan mij gereageerd had, wat dus helemaal niet de bedoeling is, omdat het over een mede bandlid van hem en Nena ging. -Nader is een vriend van ons beide, dus hij ziet wat we naar elkaar schrijven op Facebook-
    Het verhaal ging als volgt:


    -voor als de afbeelding te klein is om te kunnen lezen-
    Maar zij heeft dus een ontzettend crush op hem en is altijd bang dat hij haar niet meer leuk vindt als hij dingen leest die ze schrijft, dus filtert ze altijd alles uit op Facebook en let ze heel erg op met wat ze zegt. En toen zag hij dit ineens staan op mijn account, terwijl hij normaal gesproken nooit op die manier met mij praat, dus moest hij wel even reageren. Zij natuurlijk helemaal over de zeik en ik lag enkel helemaal in een deuk, hahah.

    Jullie ook wel eens zo’n soort situaties meegemaakt? Dan niet perse over iemand die bekend of beroemd is of in een band zit, maar gewoon over het algemeen? Ik weet wel dat ik het plaat je op ga slaan en nooit meer ga verwijderen, hahahah.

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 21:15 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Cool!(:


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Haha, da's keileuk!
    En echt zo'n droge reactie: 'cause he's a lesbian'.
    Man, ik zou helemaal achterover vallen, haha! :D


    Where there is a sea there are pirates...

    haha cewl jij kent famous people.
    Ik was een keertje wat aan't rondklikken op facebook,en opeens zag ik bij een jongen iets staan van 'ja het is hem niet gelukt,ze hebben gewoon wat rondgewandeld en dat was het' en dan zo'n meisje 'ooh jammer,ja miss volgende keer he' en die jongen weer 'ja ik hoop het,maar het is zo'n verlegen jongen'
    die jongen waarover ze het hadden was helemaal verliefd op mij,en zijn beste vriend zat daar gewoon dingen over te schrijven op fb, dus ik zeggen 'euh,je weet toch dat facebook openbaar is en dat iederen alles kan lezen?' en sindsdien praatte die jongen die op mij verliefd was niet meer tegen mij,best wel zielig eig.


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    haha cewl jij kent famous people.
    Ik was een keertje wat aan't rondklikken op facebook,en opeens zag ik bij een jongen iets staan van 'ja het is hem niet gelukt,ze hebben gewoon wat rondgewandeld en dat was het' en dan zo'n meisje 'ooh jammer,ja miss volgende keer he' en die jongen weer 'ja ik hoop het,maar het is zo'n verlegen jongen'
    die jongen waarover ze het hadden was helemaal verliefd op mij,en zijn beste vriend zat daar gewoon dingen over te schrijven op fb, dus ik zeggen 'euh,je weet toch dat facebook openbaar is en dat iederen alles kan lezen?' en sindsdien praatte die jongen die op mij verliefd was niet meer tegen mij,best wel zielig eig.

    Oei, da's keistom. :x


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Oei, da's keistom. :x

    ja,ik zei tegen die jongen dat het niet slim was van hem om zoiets op fb te zetten,want hij had er nog wat over op mijn prikbord gezet --'
    ik vond het wel erg voor die andere,die durfde gewoon niet meer met mij spreken,the poor guy (:


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    ja,ik zei tegen die jongen dat het niet slim was van hem om zoiets op fb te zetten,want hij had er nog wat over op mijn prikbord gezet --'
    ik vond het wel erg voor die andere,die durfde gewoon niet meer met mij spreken,the poor guy (:

    Haha, mannenverslindster :')


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Haha, mannenverslindster :')

    neen,ik trek gewoon van die ubernerdies aan :')


    everybody needs a song.

    Pogo schreef:
    Ik vind het altijd zo sjiek wat jij met 'beroemde' mensen meemaakt. :9~


    je bent perfecter dan je denkt.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    neen,ik trek gewoon van die ubernerdies aan :')

    Ik ook, haha. Kan er niets aan doen.
    Maar dat blijken dan meestal ook nog de beste mannen te zijn. Waren ze maar knap :')


    Where there is a sea there are pirates...