• wel toen ik gisteren de joepie las kwam ik op het einde een intervieuw tegen van een meisje dat zei dat ze emo is enzo....


    aan de rechterblz in dat roodkaderke stond: 'hoe herken je een emo?'

    en daar stond dan in kleding,haar enzo....
    en bij muziek stond o.a. Tokio Hotel

    en in dat intervieuw zei ze ongeveer zo dat ze emo is geworden toen haar vriendin haar emo-muziek liet luisteren.
    en dan zei ze iets van th enzo..


    mijn mening: Ik heb echt niets tegen emo's (ik vind ze juist cool) maarja nu komt zo over van een th fan is een emo

    terwijl er fans zijn zoals ik o.a. die geen emo zijn.
    ik weet dak mij er niks van moet aantrekken maar toch...


    I need you like a heart needs a beat

    en weetje wat het raarste was:S werd juist uitgescholde door de skaters dus ook zon aparte types:S
    omdat die denken: Ik ben ZELF een apart geval, dus ik mag ook aparte gevallen uitschelden :Y)
    zo zou ik tenminste denken

    Uhmm ten eerste heb ik niets tegen dit hier hoowr maar uhmm dat meisje was volgens mij verre van emo want ze wist nog niet eens goed wat het wel écht was! Zo zei ze; Emo is een muziekstyl. Ik had zoiets van; Yeah right, emo is iets wat in je zit en niet wat je op 1 2 3 kan worden hoowr dom wyf -.- En dan 'bout de THemo's, die zijn in mijn ogen dom want die veranderen hun kledingstyl omdat ze fan zijn van een groep die zogezegd emo is -.-

    Uhmm ten eerste heb ik niets tegen dit hier hoowr maar uhmm dat meisje was volgens mij verre van emo want ze wist nog niet eens goed wat het wel écht was! Zo zei ze; Emo is een muziekstyl. Ik had zoiets van; Yeah right, emo is iets wat in je zit en niet wat je op 1 2 3 kan worden hoowr dom wyf -.- En dan 'bout de THemo's, die zijn in mijn ogen dom want die veranderen hun kledingstyl omdat ze fan zijn van een groep die zogezegd emo is -.-
    Ahum Emo IS een muziekstijl xD

    Maar nee emo is een levenstijl -.- Hallo emo is afkorting van EMOtioneel weetjewel >,<

    Inderdaad! Ik ben wel like - anders - ofz [niet emo, fack die hokjes, tis muziek!], maar ik wordt zo gek van dat vooroordeel. Zeker dat je daardoor ook nog van ik-denk-dat-ik-emo-ben-omdat-ik-th-luister typjes krijgt =.=''Mensen kunnen muziek gewoon nooit los zien van stijl, vreselijk irritant.


    Mew <3

    (...)Ahum Emo IS een muziekstijl xD

    idd ;'D


    Mew <3

    Maar nee emo is een levenstijl -.- Hallo emo is afkorting van EMOtioneel weetjewel >,<

    Emo is ook de afkorting voor Emocore ;'D


    Mew <3

    Maar nee emo is een levenstijl -.- Hallo emo is afkorting van EMOtioneel weetjewel >,<
    EMOcore? Daarmee is het begonnen. Als je emotioneel bent en eruitziet als ene huppel ben je geen emo xD

    Nee zeker niet nadat die ene die topic was gestart van wat emo wél is. Ze zei dat zelfs de grootste nerd een emo kon zijn maar what ever. Dat kind was verre van emo volgens mij x'D

    En de kleding is verzonnen door die sukkels die effe populair wilden doen en zeiden dat hun de emostijl hebben uitgevonden en ik wed dat die mensen die die kleding dragen ook naar huppelmuziek luisteren en niet eens 1 emocore liedje hebben gehoord

    Nah ja, sorry maar emo is voor veel mensen wel gewoon een muziekstijl?
    As already told you: emocore? Daar komt het vandaan. Later kwamen pas al die mutsen die er hun levensstijl van gingen maken :'D

    Als ik die zogenaamde emokledingshit draag ben ik dan emo? Uhm... I don't think so

    ben blij dat er mensen zijn die het met me eens zijn.

    tegenwoordig kun je zelfs niks meer over th zeggen zonder emo genoemd te worden.
    terwijl ik helemaal geen emo ben.


    @LOLLIPOPX3
    ik vond het ook al zo raar,emo is een muziekstyl :8
    eum..oke..
    emo word je toch niet?
    maar dat ben je.dacht k







    I need you like a heart needs a beat

    Als emo in je zit is de hele bevolking emo x'D

    Njah what ever -.- Ik wilmijn nickname veranderen maar kan dat niet >,< :P *Afwijken van dit onerwerp*