• wel toen ik gisteren de joepie las kwam ik op het einde een intervieuw tegen van een meisje dat zei dat ze emo is enzo....


    aan de rechterblz in dat roodkaderke stond: 'hoe herken je een emo?'

    en daar stond dan in kleding,haar enzo....
    en bij muziek stond o.a. Tokio Hotel

    en in dat intervieuw zei ze ongeveer zo dat ze emo is geworden toen haar vriendin haar emo-muziek liet luisteren.
    en dan zei ze iets van th enzo..


    mijn mening: Ik heb echt niets tegen emo's (ik vind ze juist cool) maarja nu komt zo over van een th fan is een emo

    terwijl er fans zijn zoals ik o.a. die geen emo zijn.
    ik weet dak mij er niks van moet aantrekken maar toch...


    I need you like a heart needs a beat

    Wij worden op school vaak raar aangekeken, maar 14 juni opt concert voelde ik me echt normaal zegmaarx)

    ook toen we gingen stoepkrijten bijna iedereen droeg een th-shirt ik draag die echt nooitx) alleen thuis[A] want ik vind ze eigenlijk niet echt mooi, is een gewoon shirt met een fotox) Als je bij ons op school een TH-shirt draagt kun je nog beter een briefje 'kick me' op je rug plakken, en daar heb ik echt geen zin in:X

    maar het is idd zo dat best veel th-fans lelijk zijn :Y)
    Ik weet nu al dat ik me daar een weirdo zal voelen x']

    Mijn stijl is niet veranderd door TH. Ik heb nu een vintage verslaving gekregen, maar niet door TH. Laat ik es ff in vintagekleding naar een concert gaan. Ik denk dat al die fans dan keihard gaan gillen en zeggen dat ik vast kom om HUN concert te verpesten xD


    ben ff domxD
    was vintage:S

    idd, je kunt gewoon TH tof vinden en geen emo zijn!


    Real music is hidden behind the notes

    (...)

    ben ff domxD
    was vintage:S
    2e handskleding... google maar es becky lou filip
    de olsens dragen dat ook veel

    (...)2e handskleding... google maar es becky lou filip
    de olsens dragen dat ook veel


    oke

    Ik haat gillende fangirls boven alles >.<
    Ik gil/huil/doe nooit wanhopig op concerten. Ik háát dat domme gedrag.
    En ja sorry maar ik irriteer me aan de mensen met TH-shirt aan, die dan vervolgens lopen te zeuren dat ze gepest worden.
    Tokio Hotel is praktisch een 'kick me' bordje. Nou hou er dan rekening mee en draag die shirts niet als je het zo erg vind.
    Sorry O.O [/moest eruit]

    Ik haat gillende fangirls boven alles >.<
    Ik gil/huil/doe nooit wanhopig op concerten. Ik háát dat domme gedrag.
    En ja sorry maar ik irriteer me aan de mensen met TH-shirt aan, die dan vervolgens lopen te zeuren dat ze gepest worden.
    Tokio Hotel is praktisch een 'kick me' bordje. Nou hou er dan rekening mee en draag die shirts niet als je het zo erg vind.
    Sorry O.O [/moest eruit]
    Mee eens, ik lach die mensen altijd uit. Ik heb zoiets van: van mij mag je THfan zijn, maar wees er AJB niet trots op. Dan kan je net zo goed 'Tokio Hotelfan' op je kop schrijven

    Ik haat gillende fangirls boven alles >.<
    Ik gil/huil/doe nooit wanhopig op concerten. Ik háát dat domme gedrag.
    En ja sorry maar ik irriteer me aan de mensen met TH-shirt aan, die dan vervolgens lopen te zeuren dat ze gepest worden.
    Tokio Hotel is praktisch een 'kick me' bordje. Nou hou er dan rekening mee en draag die shirts niet als je het zo erg vind.
    Sorry O.O [/moest eruit]


    Haha geeft nietxD das wel zo. Ik durf mijn tokio hotel shirt dragen ze pesten me wel ermee maar soms vind ik dat grappig en dan lach gewoon meexD dan kijken me die raar aanxD en als het te ver gaat dan loop ik gewoon weg. maar heb verder geen problemen ermee

    (...)Mee eens, ik lach die mensen altijd uit. Ik heb zoiets van: van mij mag je THfan zijn, maar wees er AJB niet trots op. Dan kan je net zo goed 'Tokio Hotelfan' op je kop schrijven


    en ik schrijf dat op mijn arm njaa niet letterlijk tokio hotelfan maar tokio hotel enzo

    Ik draag zo'n TH-shirts alleen soms als ik naar concerten ga of misschien niet omdat ik tóch maar ook gewone shirts heb enzo. Okay ik moet eerlijk zijn dat ik op concerten wél gil maar dat is alleen omdat ik ooit m'n stem wil kwijtgeraken mar tevergeeffs en omdat njah je word meegetrokken [Ik toch] door al die gillende fans want eerst zei ik ook van; Ik ga NIET gillen. Tevergeefs dus mjah what ever.

    Hm ja kijk dán vind ik het niet erg.
    Maarja ik ben dus hard niet trots op mijn 'fanzijn van TH'
    Ik zeg altijd dat ik meer de backstage dingen doe enzo, insider werk. Deels waar.
    Als je mij vergelijkt met de 'tokio hotel fans van nu' ben ik er ook inderdaad geen. :')
    Serieus, als iemand over Tokio Hotel begint ga ik er nooit op in, en negeer ik het meestal. De mensen die weten wat ik doe enzo boeit het verder ook niet. Aangezien ik geen irritant gedrag vertoon :'D

    Ja ik gil dus ook niet. o.o Hooguit een 'whoo' als ik me even laat gaan. Zeurrie maar ik heb een eigenwaarde en ik heb zoiets van; het zijn maar dudes weetje o.o Like, ze zijn zo normaal als jij en ik, daar ga je toch niet zó voor gillen/huilen?
    Damn ook zij gaan naar de wc en laten stinkende boeren.
    Boeiend. >.<

    Dat is egt sulke onzin ¬¬
    Jaa waar luister jij naar?? Tokio hotel
    Okeej ,dan ben je emo..

    So komt het over.. EN dat slaat duss egt nergens op.
    Ik ben ook geen emo , al seggen veel mensen van wel.. Ik kleed me gewoon soals ik me wil kleden.
    Ik ben meself :D EN daar ben ik trots op.
    En iedere fckr die segt dat je emo bent omdat je th goed vind is niet goed bij sn kop,,
    Wnt een vriendin vn mij is ook son gefreakte th-fan en sij lijkt niet eens in de verste verte op een emo ¬¬ Al segt se self soms vn wel ..
    Majaa ,,moet sij ook self weten..
    En mensen die emo worden omdat se th goed vinden sijn Waussies ¬¬


    Crack a bottle

    Njah ik laat het ook niet zien dat ik TH-fan ben. Maar het domme is dat er vele zijn die mij EMO noemen, voor uitschelden vind ik dan omdat ik géén emo wil zijn gewoon omdat ik zo'n domme zwarte broek aan heb -.- Sorry maar dat noem ik géén emo, een zwarte broek >,< Want dan is mijn moeder, kleine zus+ vader ook emo en dat denk ik niet echt weetje. Weetje, ik vind de fans die nog niet lang fan zijn eigenlijk soms irritant enzoo doordat ze bij het minste dat ze TH horen beginnne huilen, gillen en van die dingen >,<

    een meisje van school is TH-fan -_- maarja nu komt het
    ze wilt emo worden!! ze rent steeds achter me aan en iedereen noemt haar wemo
    soms schaam ik me echt voor haar.
    Ze wilt emo worden omdat ze TH-fan is