• wel toen ik gisteren de joepie las kwam ik op het einde een intervieuw tegen van een meisje dat zei dat ze emo is enzo....


    aan de rechterblz in dat roodkaderke stond: 'hoe herken je een emo?'

    en daar stond dan in kleding,haar enzo....
    en bij muziek stond o.a. Tokio Hotel

    en in dat intervieuw zei ze ongeveer zo dat ze emo is geworden toen haar vriendin haar emo-muziek liet luisteren.
    en dan zei ze iets van th enzo..


    mijn mening: Ik heb echt niets tegen emo's (ik vind ze juist cool) maarja nu komt zo over van een th fan is een emo

    terwijl er fans zijn zoals ik o.a. die geen emo zijn.
    ik weet dak mij er niks van moet aantrekken maar toch...


    I need you like a heart needs a beat

    Ja dat klopt allemaal wel, maar the hoofd prob is dat er wel heul veel koters die fan zijn zo themo-alike doen/kleden.

    Dus ik vind dat vooroordeel nog niet eens zo gek?

    Idd zelfs Bill, Tom, Gustav en Georg laten boeren, krabben aan hun gat en van die dingen. Bomm is weeral gelijk. Woow meid, jij hebt écht veel gelijk :P

    Jahaa heb ik ook! Een meisje van m'n school is TH-fan geworden omdat ze iedereen nadoet dus ook mij en nu wi lze emo worden omdat ze denkt dat ik dat ook ben omdat ik soms een keer met een skinny naar school kom. Dan heb ik echt zoiets van; Ja hoor, dan loopt heel dit school vol emo's want volgens jouw dragen alleen emo's skinny's enzoo.

    een meisje van school is TH-fan -_- maarja nu komt het
    ze wilt emo worden!! ze rent steeds achter me aan en iedereen noemt haar wemo
    soms schaam ik me echt voor haar.
    Ze wilt emo worden omdat ze TH-fan is
    ja joh! Tuurlijk en dat kind zeker dat het haar ook gaat lukken xD

    Jahaa heb ik ook! Een meisje van m'n school is TH-fan geworden omdat ze iedereen nadoet dus ook mij en nu wi lze emo worden omdat ze denkt dat ik dat ook ben omdat ik soms een keer met een skinny naar school kom. Dan heb ik echt zoiets van; Ja hoor, dan loopt heel dit school vol emo's want volgens jouw dragen alleen emo's skinny's enzoo.
    OMG ik haat meelopers.

    Heb ik ook een grote hekel aan maar soit. Kill al the meelopers en van die mensen want die haat ik >,<.
    Ochjah what ever ik wou nog iets zeggen maar ben het weeral is vergeten ik ook met mijn alzheimer.
    Njah doe nog maar flink verder want mensen ik moet weg. Wish me luck want ik heb morgen al een toets van Latijn dat ik vandaag maar pas heb geleerd enzoo.
    Bye <3

    Wish me dan geen luck he mensen xD
    SeeYah

    (...)ja joh! Tuurlijk en dat kind zeker dat het haar ook gaat lukken xD


    Ik ga met een emo groep om maar die zijn niet th-fan die zijn juist haters maargoed. ik liep vandaag dus naar hun toe komt dat meisje achter me aan gelopen. Riep een vriendin van mij van die groep dan haar en vroeg ze zo: "waarom ben je nou een fake-emo"
    zij: "Nou euhh ben geen emo want dat kan ik dus niet worden maar wel scene met dat haar enzo" ik lachte me echt kapot. maar moest me eigenlijk inhouden want ik ga soms met haar omxD jha ik weet ben negatief over haar maar ze is gewoon een meeloper en dat is vreselijk!!!!

    das waar , het wil ni zegge omdat er een heel deel emo's zijn ( nee niet beledigend bedoelt) dat TH alleen voor emo's is in de boekskes zegge ze da maar da klopt ni(H)


    One Day you'll remember me...

    (...)

    Ik ga met een emo groep om maar die zijn niet th-fan die zijn juist haters maargoed. ik liep vandaag dus naar hun toe komt dat meisje achter me aan gelopen. Riep een vriendin van mij van die groep dan haar en vroeg ze zo: "waarom ben je nou een fake-emo"
    zij: "Nou euhh ben geen emo want dat kan ik dus niet worden maar wel scene met dat haar enzo" ik lachte me echt kapot. maar moest me eigenlijk inhouden want ik ga soms met haar omxD jha ik weet ben negatief over haar maar ze is gewoon een meeloper en dat is vreselijk!!!!
    Wahaha x']

    Ik moet toegeven ik gil wel heel erg op concertenx)
    maar ik hou gewoon van gillen x']
    vind ik leuk ofzox]
    en sommige mensen wat niet gillen staan er dan zo levenloos bij, en dan denk ik wat doe je hier?
    maar ik gil gewoon veel, ook in achtbanen die nieteens eng zijn :Y)
    [het lijkt maar alsof ik raar ben]

    en mijn kleding/muzieksmaak is wel verandert sinds ik fan ben, maar ik ben eigenlijk in veel dingen verandert...[in positieve zin volgens mij:Y)]


    If you want me to listen, whisper...

    Heb ik ook een grote hekel aan maar soit. Kill al the meelopers en van die mensen want die haat ik >,<.
    Ochjah what ever ik wou nog iets zeggen maar ben het weeral is vergeten ik ook met mijn alzheimer.
    Njah doe nog maar flink verder want mensen ik moet weg. Wish me luck want ik heb morgen al een toets van Latijn dat ik vandaag maar pas heb geleerd enzoo.
    Bye <3

    Succes ^^

    Ik moet toegeven ik gil wel heel erg op concertenx)
    maar ik hou gewoon van gillen x']
    vind ik leuk ofzox]
    en sommige mensen wat niet gillen staan er dan zo levenloos bij, en dan denk ik wat doe je hier?
    maar ik gil gewoon veel, ook in achtbanen die nieteens eng zijn :Y)
    [het lijkt maar alsof ik raar ben]

    en mijn kleding/muzieksmaak is wel verandert sinds ik fan ben, maar ik ben eigenlijk in veel dingen verandert...[in positieve zin volgens mij:Y)]


    je lijk precies mijxD

    gezellig^^


    If you want me to listen, whisper...

    ik ben geen emo, en wél fan :D
    goed he (Y) :P
    neeneej, niks tege emo's!! dus begrijp me nie verkeerd he xD
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!