• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:42 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Kogel door het hoofd, I guess so :/


    Militat omnis amans

    Ik denk toch dat je beter drank kan nemen inplaats van pillen. Te veel drank verlamd je lichaam zodat je niks meer voelt.


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    Ik denk toch dat je beter drank kan nemen inplaats van pillen. Te veel drank verlamd je lichaam zodat je niks meer voelt.


    ja, maar je kunt werkelijk opzoeken welke pillencombinatie dodelijk en pijnloos is (dus ook geen ontplofte magen enz.) zieke site!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    xBrownie schreef:
    Hetzelfde als jij, denk ik. Maar liever denk ik daar helemaal niet aan (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik heb geen idee en daar wil ik écht niet over nadenken.


    -

    Verdrinken is één van de pijnlijkste doden.
    Ophangen is pijnlijk.
    Onder een trein springen is gortig en veel te zielig voor de mensen die je vinden.
    Ik zou gaan voor een overdosis slaappillen, niets mooier dan gaan slapen en gewoon niet meer wakker worden. [:


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik denk dat ik iemand zou vragen me te stikken.
    Sounds weird, maar ik heb redenen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    BlueElephant schreef:
    Verdrinken is één van de pijnlijkste doden.
    Ophangen is pijnlijk.
    Onder een trein springen is gortig en veel te zielig voor de mensen die je vinden.
    Ik zou gaan voor een overdosis slaappillen, niets mooier dan gaan slapen en gewoon niet meer wakker worden. [:


    Doet verdrinken pijn?


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Mijn polsen doorsnijden. Geen idee waarom.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Verdrinken niet, want als ik überhaupt probeer dan raak ik in paniek en wil ik snel mogelijk naar boven zwemmen.
    Ik ben blij met het leven, maar als ik zou kiezen ... dan zou ik hetzelfde als jou doen.
    Maar ik wil het niet doen en zal het nooit doen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zou Pillen slikken, M'n polsen doorsnijden en uit het raam springen.

    Het is Pijnlijk. Maar Zelfmoord is nooit onpijnlijk


    Firm believer of all that is magic

    Genius schreef:
    Ik heb geen idee en daar wil ik écht niet over nadenken.

    xBrownie schreef:
    (...)

    Doet verdrinken pijn?

    Ik heb juist gelezen dat verdrinken/stikken juist een hele fijne dood is. Dat je je dan heel vrij voelt dooor de zuurstof gebrek. Dat het dan is alsof je gewoon zweeft en zonder pijn dood gaat ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Ik heb juist gelezen dat verdrinken/stikken juist een hele fijne dood is. Dat je je dan heel vrij voelt dooor de zuurstof gebrek. Dat het dan is alsof je gewoon zweeft en zonder pijn dood gaat ;o

    Neen!
    Verdrinking is één van de pijnlijkste doden die er zijn.
    Hallo, water in je longen? :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Hm... verdrinken ophangen van brug voor de trein. NEE XD
    bovendien zielig voor de trein chauffeurding

    ehmm.. denk dan overdosis van weet ik veel wat xd XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you