• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:42 ]


    Sometimes it's best not to care.

    BlueElephant schreef:
    (...)
    Neen!
    Verdrinking is één van de pijnlijkste doden die er zijn.
    Hallo, water in je longen? :3


    Dna krijg je geen zuurstof en raak je in een soort trance wairn je nisk meer voelt :Y)

    Maar daarvoor lijkt het me nog wel eng, jezelf zo lang onder water houden dat je je mond wel open moet doen enzo ;o


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het liefst zou je er natuurlijk niet over nadenken maar ik snap je nieuwsgierigheid. Ik zou geen idee hebben hoe maar het moet snel afgelopen zijn of zonder pijn (dus verdoofd door pillen of drank ofzo)


    We all die one day, don't fear living.

    ik zou mezelf ophangen.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Ik heb juist gelezen dat verdrinken/stikken juist een hele fijne dood is. Dat je je dan heel vrij voelt dooor de zuurstof gebrek. Dat het dan is alsof je gewoon zweeft en zonder pijn dood gaat ;o


    Ja, dat dacht ik ook ;x


    ONLY SEVEN LEFT <3

    xBrownie schreef:
    (...)

    Doet verdrinken pijn?


    volgens mij niet alleen dat, maar ook geestelijk vreselijk;; je krijgt geen adem meer, en dat is lekker traag, tegen de geest ingaan, oh, je beseft dat het erger wordt met de minuut, dan wordt het zwart en val je weg, poef, dood.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik zou veel gaan drinken en pillen nemen, en als ik niks meer voel mezelf neerschieten. Als ik geen pistool kan vinden wat echt een dom idee is, dan pak ik wel een mes.

    Alhoewel jezelf vermoorden met een mes gruwelijk pijn doet.
    Hmmm.. ik zou een pistool ergens gaan halen.

    [ bericht aangepast op 15 april 2011 - 20:04 ]


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Gasvergiftiging 'fzo (: In ieder geval waardoor je al slapend dood gaat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    liefste niet maar anders mn polsen door snijden


    x

    Usually schreef:
    (...)
    Dat doet pijn man, want als je dan nog leeft. ik zou dat nooit doen, ik zou pillen slikken (;

    Ja, maar ik denk dat áls ik zelfmoord zou plegen, ik zoveel geestelijke pijn zou hebben dat een sprong voor een trein niks meer zou uitmaken..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Grizzly schreef:
    (...)

    volgens mij niet alleen dat, maar ook geestelijk vreselijk;; je krijgt geen adem meer, en dat is lekker traag, tegen de geest ingaan, oh, je beseft dat het erger wordt met de minuut, dan wordt het zwart en val je weg, poef, dood.


    hmm, ja, daar zit ook wel weer wat in. Ik dacht juist dat het heel fijn was, zonder pijn. Faaaaal ;x


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Luxure schreef:
    Overdosis en dan slapen (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Heel veel drinken dan maar.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zou een overdosis van whatever nemen, en ook slaappillen. Dan zou ik gewoon in mijn bedje kruipen, de beste muziek opzetten, en in slaap mijn dood tegemoet gaan. (:

    En, to be very honest, ik denk er wel vaker aan. Maar ik zou het nooit echt durven, of willen doen.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou denk ik iets snel kiezen; zoals een trein ofzo.
    Maar never nooit dat ik zelfmoord ga plegen (cat)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik zou ergens vanaf springen of mezelf ophangen. Maar ik wil het nooit doen, maar volgens mij zou ik dat het makkelijkste vinden.