• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:42 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Door een overdosis drank of drugs kan je lichaam verlamd blijven, maar daarom ben je nog niet dood. Je moet al heel veel genomen hebben daardoor en eerst wordt je lichaam vergiftigd.. Dus dat zou ik niet willen, want er is een kans dat je als een plant blijft leven.
    Ik zou heel veel medicijnen nemen, alhoewel, ik weet niet of dat ook zo effectief is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Zware overdosis slaappillen en dan in een heet bad gaan liggen


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    wat het meest korte en pijnloze is , want ik zou te laf zijn (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    met een mitrailleur eerst rond gaan schieten. nee oke. ik hou al op.

    Ze zeggen dat verdrinking de meest 'vreedzame' dood is, maar mij lijkt het niet zo fijn. Pillen ook niet, want die hebben ook weer allerlei nare bijwerkingen. En een kogel door je hoofd gaat wel heel snel, maar dat doet pijn. Eventjes maar, maar alsnog. Nee, ik ga toch voor die laatste (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Overdosis pillen nemen ik denk dat je dan het minste pijn hebt


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Luxure schreef:
    Overdosis en dan slapen (:


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Overdosis nemen en veel drank drinken. Dan gaan slapen.
    Of met gas.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geen idee,ik heb er heel vaak over na gedacht maar ik weet nog steeds niet de beste manier.
    Pillen zijn moeilijk,ophangen/pols door snijden doet pijn,van het dak springen werk niet altijd en voor de trein springen is pijnlijk,lijkt me.
    Het minst pijnlijk is door je hoofd schieten,maar hoe kom je aan een pistool?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik denk een overdosis pillen gecombineerd met drank, dat lijkt me het beste voor de mensen die je vinden. Ik zou het zelf erger vinden om iemand die zichzelf heeft neergeschoten/zijn polsen heeft doorgesneden te zien, eigenlijk.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    Een spuit. En ik ga het echt NEVER NOOIT doen. Btw. Als je jezelf ophangt, kan het zijn dat je hoofd er afgaat en/of je gewoon uit schrik jezelf onder 'poept'. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen én als je je onder een trein smijt, je hoofd nog 13 seconden bij bewustzijn is én je je lichaamsdelen ziet rondvliegen, :x. Zo vies! Heb ik ergens gelezen en hebben ze verteld in een film.


    1.25

    Dragonette schreef:
    Een spuit. En ik ga het echt NEVER NOOIT doen. Btw. Als je jezelf ophangt, kan het zijn dat je hoofd er afgaat en/of je gewoon uit schrik jezelf onder 'poept'. Ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen én als je je onder een trein smijt, je hoofd nog 13 seconden bij bewustzijn is én je je lichaamsdelen ziet rondvliegen, :x. Zo vies! Heb ik ergens gelezen en hebben ze verteld in een film.

    Ranzig! :x


    Sometimes it's best not to care.

    Niet, want met mijn geluk mislukt 't en ben ik gehandicapt voor de rest van mijn leven ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Inanimate schreef:
    (...)
    Ranzig! :x

    Echt eh, moet kotsen. Bluh, zie je die persoon daar al hangen, helemaal onder de *** :X


    1.25

    Iemand in me slaap te vragen me van kant te maken? Zonder dat ik ondertussen wakker word natuurlijk. =S


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Grizzly schreef:
    goh... 1st al die enge urban legends uitproberen (met om te beginnen Bloody Mary compleet te doen- )

    quote]

    Ah bah Bloody Mary :X
    ik zou mezelf denk ik niet van kant maken
    Maar ik wil het minste pijn..

    Kan een spuitje ook?
    :X


    Not all those who wander are lost.