• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 12:42 ]


    Sometimes it's best not to care.

    HeroHUNTER schreef:
    Zware overdosis slaappillen en dan in een heet bad gaan liggen


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik wil helemaal niet mezelf van kant maken, maar ik zou het pijnloos willen doen. Bijvoorbeeld een combinatie van pillen en inslapen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Sorry, hier wil ik niet eens aan denken.


    Today will be Girl's Day party with you~

    mmm, ik denk ook overdosis pillen/drank.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Ik ben verdronken toen ik 19 was. Samen met vrienden aan het zwemmen in een meer en toen ik onder een oude omheining zwom raakten mijn jeans vast aan een bundel oude prikkeldraad. Onderwater vast geraakt en kon niet vooruit of achteruit tot ik uiteindelijk mijn adem niet meer kon inhouden, dan intens hoesten en slikken voor misschien well een halve minuut, en dan op het einde werd alles kalm en ik kon een beetje water inademen. De laatste 10-15 sekonden voordat it het bewustzijn verloren ben voelden eigenlijk prettig aan, ik weet dat dat raar klinkt. Hoe dan ook, het was niet echt pijnlijk. Juist voordat ik de eerste keer naar adem hapte was er een intens prikkelend gevoel in mijn longen, en ook krampachtige samentrekkingen van mijn longen of middenrif denk ik. Toen ik dan water inzoog, voelde ik een heel koud gevoel in mijn luchtpijp, maar dat was een korte pijn en dan blokkeerde mijn ademhaling en ik begon te hoesten en slikken, zonder echt veel water in te ademen. Dat was heel intens. Dan op het einde was het alsof mijn armen en benen verlamd waren maar ik kon nog zien en horen en ik was heel opgelucht dat ik eindelijk kon ademen...maar het was water...geen pijn en ook geen gevoel van paniek meer, juist zeer vreemd maar prettig gevoel dat ik kon ademen...dacht ik. Ik besefte heel goed dat mijn longen het hard werk vonden om dat "zware" water te pompen. Uiteindelijk werd alles rondom mij zwart en dan niets meer. Gelukkig voor mij had een vriend gemerkt dat ik problemen had en hij sleurde me eruit en blijkbaar begon ik onmiddelijk te hoesten en ik kwam bij bewustzijn toen ze me naar de kant brachten. Mijn vriend bracht me naar de dokter en een nachtje in observatie in het hospitaal en een lichte longontsteking voor een paar dagen tot ik weer 100% was.
    Niet iets dat ik wil herhalen, maar ook niet zo "verschrikkelijk" als velen waarschijnlijk denken.

    Ik zou iig níet voor de trein springen. Dan val je er echt andere mensen mee lastig o.O En moeten ze jouw brokstukken oprapen. Dude, dat doe je een ander toch niet aan D: Ik zou een overdosis nemen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou mezelf ophangen. Dat is heel egoïstisch van me, omdat het een verschrikkelijk beeld is voor de mensen die me vinden, maar die paar minuten van het verstikken zijn heerlijk.


    everything, in time

    Van een gebouw springen, want dan kun je net doen of je vliegt voor je doodgaat én je raakt in je val bewusteloos, dus de 'klap' zul je nooit meemaken.

    Relapse schreef:
    Van een gebouw springen, want dan kun je net doen of je vliegt voor je doodgaat én je raakt in je val bewusteloos, dus de 'klap' zul je nooit meemaken.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Van een gebouw springen, of een overdosis slaappillen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times. If one only remember to turn on the light. ~Albus Dumbledore

    Ascendio schreef:
    Ik zou dat eens nog niet dúrven!:o


    Kill them with kindness.

    Goh, dat weet ik niet. Maar ik zou niets doen dat je ziet aan mijn (niet voor een trein, niet ophangen, ..) omdat je de persoon die je vindt dan een trauma geeft. Dus ik denk pillen en dan gaan slapen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Waarschijnlijk mezelf verdrinken of verbranden. Dit zijn toch wel ongeveer de metodes die redelijk lang duren met de meest mogelijke hoeveelheid pijn (als je jezelf verwonden niet meetelt, maar ik wil niet dat er bloed vloeit).

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 23:13 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Luxure schreef:
    Overdosis en dan slapen (:

    Iets snels


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one