• China Arnold, de Amerikaanse moeder die haar 1 maand oude baby doodde door haar in een magnetron te stoppen, ontsnapt aan de doodstraf. Ze is wel schuldig bevonden door de volksjury en kreeg levenslang. Toen Arnold werd weggeleid, lachte ze even en zwaaide ze naar haar familie die aanwezig was in de zaal.

    DNA
    Baby Paris Talley overleed in 2005 aan de hitte van de magnetron. De 28-jarige Arnold uit Dayton, Ohio, gaf in eerste instantie een buurjongen de schuld maar bekende later het zelf gedaan te hebben. Er zat weinig anders op, want het DNA van de moeder is aangetroffen in de magnetron en aan een celgenote biechtte ze op dat zij haar baby bewust had vermoord.

    Dronken
    Ze zou dat hebben gedaan omdat ze bang was dat haar vriend erachter zou komen dat het kind van een andere man was. Arnold was op de bewuste avond dronken thuisgekomen van een feestje. (eb)


    Dat zo'n mensen rondlopen!


    death to the one at the end of the serenade.

    laten we dr ophalen uit de cel en dr in een reuzemagnetron stoppen
    of liever een kleine, dan zit ze lekker tegen die hete platen aan:((:@

    laten we dr ophalen uit de cel en dr in een reuzemagnetron stoppen
    of liever een kleine, dan zit ze lekker tegen die hete platen aan:((:@(6)

    Mijn eerste gedacht is eigenlijk hoe die baby daar in graakt Oo
    Sommige magnetrons zijn groot geloof ik werk in keukens.. maar omg.. en dat mág kinderen hebben >.<


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet normaal gewoon o.O

    Krijg nou de tering <___> Dan hoor je in een inrichting! Echt .. dat wijf is ZIEK!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Djeezes! Die is echt ziek in haar hoofd! ><

    Dat is echt ziek, dan laat je het toch adopteren je vermoord het toch niet


    Live life limitless.

    Jemig..
    Dan ben je niet goed in je hoofd, zeg. :'|


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    dam spoor je niet helemaal egt!!!!!!! ZE IS GWN EEN MOORDENAAR!!!!!!!!!


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    moet je je voor stellen die sgattige oogjes die je aankijken en langzaam dicht zakken omdat hij langzaam een pijnlijke dood sterft en langzaam staads warmer word en dan zijn die oogjes niet zo helder en blauw of groen of buin meer zo als ze eerst waren........egt hier kan ik gwn van gaan janken..


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Dat wijf is gestoord :S


    I live for the applause, you will die for it.

    Ojooo :'O Wie doet nu zoiets ?! ö


    Tanya is de beste.

    Omg, dat wijf is ziek in haar hoofd. |:

    Dat is gewoon ZIEK


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat zal ik dus echt nooit doen met me kind. Zelfs als het van een andere gast is dan je man. HET IS WEL JE KIND ! Dat mens is niet goed bij haar hoofd -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.