• Omdat veel mensen nu vinden dat andere stories niet genoeg aandacht en zo krijgen, bedacht ik dit:

    wat nou als er 2 spotlights zijn, degene die er nu is, en eentje die 'random' is, dus elke dag komen er bijv. 10 stories in die random spotlight te staan, zodat die stories ook wat aandacht krijgen? ^^

    ___
    geen ruzie maken guys!
    dat heeft ook geen zin!

    wees aardig voor elkaar!

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:26 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    @_@
    waarom..
    laten we niet alles zoals het nu is.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat vind ik een leuk idee (:
    Ik mocht bijvoorbeeld maar 1 keer credits kopen om in de spotlight te komen,
    en na 10 minuten was ik er al weer uit...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Crowstorm schreef:
    @_@
    waarom..
    laten we niet alles zoals het nu is.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Das opzich best een goed idee ^_^
    Zo kom je misschien iets tegen dat je eerst niks lijkt , maar dat toch leuk is ... :3


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik vind het belachelijk dat sommige mensen er 6 van hun erin zetten. Belachelijk gewoon. Ik vind dat je er een bepaald uur zeker moet instaan als er veel meldingen van spotlights komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Suomi schreef:
    Das opzich best een goed idee ^_^
    Zo kom je misschien iets tegen dat je eerst niks lijkt , maar dat toch leuk is ... :3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Crowstorm schreef:
    @_@
    waarom..
    laten we niet alles zoals het nu is.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Suomi schreef:
    Das opzich best een goed idee ^_^
    Zo kom je misschien iets tegen dat je eerst niks lijkt , maar dat toch leuk is ... :3


    Firm believer of all that is magic

    Eigenlijk vind ik niet dat we voor elk klein ongemakje aan Rutger kunnen vragen of hij dat wil aanpassen. Ik bedoel, zo blijft ie bezig, want er is altijd wel iemand die iets niet bevalt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Passerby schreef:
    Ik vind het belachelijk dat sommige mensen er 6 van hun erin zetten. Belachelijk gewoon. Ik vind dat je er een bepaald uur zeker moet instaan als er veel meldingen van spotlights komen.


    mensen kiezen er zelf voor? en ze betalen ervoor... wat is nu het probleem?

    Ik vind het wel leuk ja :)
    Want als je nu in de spotlight staat...is het maar 5 minuten en dan ben je er weer uit...


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hmm ik vind gewoon dat je langer in de spotlight moet kunnen staan. Maar dat is bijna niet te doen:Y)

    Suomi schreef:
    Das opzich best een goed idee ^_^
    Zo kom je misschien iets tegen dat je eerst niks lijkt , maar dat toch leuk is ... :3


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Crowstorm schreef:
    @_@
    waarom..
    laten we niet alles zoals het nu is.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik vind het wel leuk idee!
    als ik mijn story eindelijk in de spotlight zet is hij er na 5 minuten al uit.. Dan heb ik er ook echt niet veel aan


    Kill them with kindness.