• Omdat veel mensen nu vinden dat andere stories niet genoeg aandacht en zo krijgen, bedacht ik dit:

    wat nou als er 2 spotlights zijn, degene die er nu is, en eentje die 'random' is, dus elke dag komen er bijv. 10 stories in die random spotlight te staan, zodat die stories ook wat aandacht krijgen? ^^

    ___
    geen ruzie maken guys!
    dat heeft ook geen zin!

    wees aardig voor elkaar!

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:26 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Lieutenant schreef:
    (...)

    Ik ben beleefd zat, je zit te klagen over van alles en nog wat. 'dit is niet eerlijk, dat is niet eerlijk' het leven is niet eerlijk. Je bent heus niet de enige die zoveel betaald om in de spotlight te komen. Het geld is om de site bestaande te houden, jammer niet zo.
    En over wat zit ik dan te zagen. Ik zeg gewoon dat het handiger zou zijn als er een timer was en dan begin jij mij direct een zeurder te noemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ijskoffie schreef:
    (...)
    ik probeer alleen mee te helpen een oplossing te bedenken, want nu zit iedereen te klagen over dat er allerlei andere stories ook in de top zouden moeten komen.

    Niet iedereen, alleen de mensjes die hun story niet in de top hebben staan. Het is gewoon bullshit dat ze zo zeiken, jeez grow up. En het gaat toch niet veranderen, dus laat het.

    JEMIGG!!!!!!! REAGEER EENS NIET ZO ALLEMAAAL!!!!
    Ze probeert alleen een oplossing te bedenken voor dat zoveel mensen klagen! Jullie moeten haar niet aanvallen!
    Gewoon aardig zeggen dat het niet zo slim is kan ook(:

    OT: Aan de ene kant heb je gelijk;) het is idd niet zo leuk als je er zo weer uit ligt en een 2de spotlight zou handig zijn. Maar Q bestaat voort door de spotlight, dus eigenlijk zou het de ondergang van Q zijn zeg maar(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    BlindLove schreef:
    Dat vind ik een leuk idee (:
    Ik mocht bijvoorbeeld maar 1 keer credits kopen om in de spotlight te komen,
    en na 10 minuten was ik er al weer uit...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Suomi schreef:
    Das opzich best een goed idee ^_^
    Zo kom je misschien iets tegen dat je eerst niks lijkt , maar dat toch leuk is ... :3


    Hope goes lost but never dies.

    Ik snap wel dat sommige niet tevreden zijn over de spotlight, maar guess what? Er zal niet zomaar een dag komen waarop iedereen tevreden is. Zet je er overheen, je mag je mening zeggen, maar stop met zeuren dat anderen 'zogezegd' klagen. Via internet wordt alles verkeerd opgepakt!


    Olive

    Is het niet wat oneerlijk, want voor de ene spotlight betalen mensen geld om erin te staan, en in de andere komen mensen gratis omdat hun verhaal niet wordt gelezen


    (Be)lieve in (you)rself

    Misschien dat iedereen per week maar 2 of 3 keer iets in de spotlight kunnen zetten?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Crowstorm schreef:
    @_@
    waarom..
    laten we niet alles zoals het nu is.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik vind het opzich wel een goed idee, ik zou er wel voor gaan en mensen krijgen zo ook meer kansen ; ).


    Sometimes the heart sees what is invisble to the eye.

    Vanaf nu is hier een hoofdtopic. Dit word gesloten en ik verwijs jullie naar hier


    Olive