• Omdat veel mensen nu vinden dat andere stories niet genoeg aandacht en zo krijgen, bedacht ik dit:

    wat nou als er 2 spotlights zijn, degene die er nu is, en eentje die 'random' is, dus elke dag komen er bijv. 10 stories in die random spotlight te staan, zodat die stories ook wat aandacht krijgen? ^^

    ___
    geen ruzie maken guys!
    dat heeft ook geen zin!

    wees aardig voor elkaar!

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:26 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Badhairday schreef:
    ik vind het wel leuk idee!
    als ik mijn story eindelijk in de spotlight zet is hij er na 5 minuten al uit.. Dan heb ik er ook echt niet veel aan

    dat is bij mij dus ook. eigenlijk een beetje geldverspilling dan


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Lieutenant schreef:
    (...)

    mensen kiezen er zelf voor? en ze betalen ervoor... wat is nu het probleem?
    Dat je er direct uitligt omdat iemand het plezant vind om verschillende dingen in 1x te posten. Kan dat dan niet wachten tot je story er uit is. Ik betaal er ook voor dus het is mijn probleem.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Dat je er direct uitligt omdat iemand het plezant vind om verschillende dingen in 1x te posten. Kan dat dan niet wachten tot je story er uit is. Ik betaal er ook voor dus het is mijn probleem.


    Ja en de spotlight is er om de site actief te houden? wat moet je anders doen?
    "Ho! Stop. MIJN story staat er in, NIETS meer in de spotlight plaatsen want ik vind het niet leuk?" boehoe, jij en 600 andere users willen misschien iets in de spotlight zetten, jammer dan, deal with it.

    De spotlight is er om de site te sponsoren, zodat hij in de lucht blijft. Als je een willekeurige spotlight hebt, dan gaan mensen de spotlight niet meer gebruiken en een duaal systeem installeren lijkt mij nou niet echt bepaald handig. Sowieso, waar wil je die tweede spotlight dan kwijt?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nou, toen mijn story in de spotlight stond, waren de 3 volgende plaatsen bezet door dezelfde story, dat is dan toch wel een beetje nutteloos?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lieutenant schreef:
    (...)

    Ja en de spotlight is er om de site actief te houden? wat moet je anders doen?
    "Ho! Stop. MIJN story staat er in, NIETS meer in de spotlight plaatsen want ik vind het niet leuk?" boehoe, jij en 600 andere users willen misschien iets in de spotlight zetten, jammer dan, deal with it.

    vandaar ook een 2de random spotlight_O_ snappie?

    [ bericht aangepast op 18 april 2011 - 20:14 ]


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik vind het niet nodig, als je er iets in wilt, koop dan gewoon credits. En er zijn zoveel stories waaraan niet meer geschreven wordt, die hartsikke oud zijn, waar de hoofdstukken niet meer terug aangekoppeld zijn. Dan zou er eerst nog een systeem moeten komen waardoor al DIE stories eruit worden gehaald. Zo blijf je bezig. En hoe groot is die kans nou? Hoeveel stories hebben we hier op Q? 23800, ja. Nou, hoe groot is die kans dat je je eigen, of een leuke ziet. Goedzo, 0,000000001 %.

    MENSEN LAAT QUIZLET NOU GEWOON HOE HIJ NU IS, WEES ER BLIJ MEE!


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Lieutenant schreef:
    (...)

    Ja en de spotlight is er om de site actief te houden? wat moet je anders doen?
    "Ho! Stop. MIJN story staat er in, NIETS meer in de spotlight plaatsen want ik vind het niet leuk?" boehoe, jij en 600 andere users willen misschien iets in de spotlight zetten, jammer dan, deal with it.
    Je mag wel wat beleefder zijn vind ik. Het is gewoon niet eerlijk. Je zou er een bepaalde tijd zeker moeten inkomen te staan. Wat heb je er aan als je 2euro betaald en er 10 minuten instaat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Crowstorm schreef:
    @_@
    waarom..
    laten we niet alles zoals het nu is.

    Haha, dat dacht ik ook net.

    OT; Ik vind het eigenlijk wel een goed idee, maar dan moet er wel weer ergens ruimte worden gemaakt voor die Spotlight. Bovendien is het een beetje oneerlijk tegenover de mensen die echt betalen om hun verhalen in de Spotlight te zetten, en je weet maar nooit wat voor stories er random worden gekozen. Er zijn heel veel dingen met maar één hoofdstuk, of waaraan al meer dan een jaar niet meer is geschreven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Courtesan schreef:
    De spotlight is er om de site te sponsoren, zodat hij in de lucht blijft. Als je een willekeurige spotlight hebt, dan gaan mensen de spotlight niet meer gebruiken en een duaal systeem installeren lijkt mij nou niet echt bepaald handig. Sowieso, waar wil je die tweede spotlight dan kwijt?

    je kan hem toch onder de andere spotlight zetten? en wat nou als je de pf's weglaat, dan neemt het ook gelijk veel minder plek in?


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Courtesan schreef:
    De spotlight is er om de site te sponsoren, zodat hij in de lucht blijft. Als je een willekeurige spotlight hebt, dan gaan mensen de spotlight niet meer gebruiken en een duaal systeem installeren lijkt mij nou niet echt bepaald handig. Sowieso, waar wil je die tweede spotlight dan kwijt?
    Daar geef ik je gelijk in. Ik hoef niet zozeer een tweede spotlight. Alleen een teller die je er een bepaalde tijd in laat staan als de spotlight druk wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Je mag wel wat beleefder zijn vind ik. Het is gewoon niet eerlijk. Je zou er een bepaalde tijd zeker moeten inkomen te staan. Wat heb je er aan als je 2euro betaald en er 10 minuten instaat.


    Ik ben beleefd zat, je zit te klagen over van alles en nog wat. 'dit is niet eerlijk, dat is niet eerlijk' het leven is niet eerlijk. Je bent heus niet de enige die zoveel betaald om in de spotlight te komen. Het geld is om de site bestaande te houden, jammer niet zo.

    bluelist schreef:
    Ik vind het niet nodig, als je er iets in wilt, koop dan gewoon credits. En er zijn zoveel stories waaraan niet meer geschreven wordt, die hartsikke oud zijn, waar de hoofdstukken niet meer terug aangekoppeld zijn. Dan zou er eerst nog een systeem moeten komen waardoor al DIE stories eruit worden gehaald. Zo blijf je bezig. En hoe groot is die kans nou? Hoeveel stories hebben we hier op Q? 23800, ja. Nou, hoe groot is die kans dat je je eigen, of een leuke ziet. Goedzo, 0,000000001 %.

    ik probeer alleen mee te helpen een oplossing te bedenken, want nu zit iedereen te klagen over dat er allerlei andere stories ook in de top zouden moeten komen.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik zou alleen de teller een goed idee vinden. Voor de rest is er al genoeg gezeik en we kunnen nou eenmaal niet 30.000 verhalen op één pagina eruit laten springen omdat iedereen dat wilt.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.