• Zoals vele van jullie weten is Gaby geband. Ze vroeg aan mij of ik hem wilde over nemen.



    BAM kies hier je datum.

    Puntjes:
    -Datum/tijd zijn allemaal nog niet bekend, het moet namelijk op die dag wel lekker zonnig (en warm) weer zijn en dat kunnen we nu nog niet ruiken.
    -Vragen/suggesties/opmerkingen/whatever; Kunnen allemaal in dit topic.
    -Gaby had als strand Scheveningenstrand in gedachten, met de Pier en de lekkere Churros. (aangezien Gaby daar wél bekend is)
    -Naamsverandering graag doorgeven.
    -Geef a.u.b. zo snel mogelijk, wanneer je het weet, de data dat je op vakantie bent door, dan kunnen we gaan puzzelen enzo.
    -Meld je a.u.b. gewoon aan in het topic, dus niet via pb/gb.



    Verplichte bagage:
    -Bikini/badpak/zwembroek(/boerkini(cat)) -> Het makkelijkste is om die al onder je kleding aan te hebben.
    -Onderbroek -> Je gaat waarschijnlijk niet met een natte reet terug naar huis.
    -1 á 2 handdoeken -> 2 Is het beste, eentje om op te liggen en eentje om je af te drogen.
    -Makkelijke kleding -> Dus geen pumps of een skinny aantrekken.
    -Eten -> Het is geen all inclusive fun outing.
    -Misschien muziek -> Ik denk dat je niet de hele dag gaat zwemmen.
    -OV chipkaart -> Anders kom je nergens.
    -(Teen)slippers -> Ik denk dat we nog wel iets van beachvolleybal ofzo gaan doen en je moet je wel kunnen verplaatsen over het strand.
    -ZONNEBRANDCRÈME


    De weg:
    Aangezien Den Haag centraal helemaal verbouwd is, hier een nieuwe uitleg: Het verzamelpunt is bovenaan de trap die naar de wc leidt. Dus niet naar beneden maar gewoon erbij. Als je dit niet kunt vinden, kun je me het nummer van Gaby vragen, je belt haar dan als je aangekomen bent en zij haalt je op vanaf waar je bent. 't Is ook maar een mens, ze bijt niet. (cat)


    Wanneer is het?
    Datum kan pas een week van tevoren bekend gemaakt worden, het weer in Nederland en vooral aan zee blijft natuurlijk onvoorspelbaar.


    Mensen die willen:
    - De Gaby -> 15 juli t/m 22 juli
    -Rebellaaa
    -Washington
    -Tricia
    -HAMTARO
    -Yousef -misschien-
    -Circles -> 26 juli t/m 18 augustus
    -''DÉ Rose''
    -Bieberiffic -misschien-
    -Courtesan
    -Reticent
    -FACEPLANT
    -Amerricka
    -oldDiary -misschien-
    -Krullieees -misschien-
    -Mayci
    -Leprechaun -misschien- -> 4 juli t/m 10 juli + 1 augustus t/m 7 augustus
    -Heavily -misschien-
    -eikeldopje
    -Junns
    -twiddict -misschien-
    -Penelope -misschien-
    -Hiphopqueen -> 7 juli t/m 22 juli
    -Highmore
    -Maaskantje
    -Cannibal
    -Crusher -misschien-
    -RINGDINGDONG
    -ILoveNynk -> 19 augustus
    -StillFly
    -Lanvin -misschien-
    -Voiceless -misschien-
    -Wicky
    -Assassin -misschien-
    -yvetteBam
    -DEREK -misschien-
    -Arrow -> 9 juli t/m 18 juli + 25 juli t/m ?
    -WhatTheFuck -misschien-
    -GayGenootjes -misschien-
    -Lycoan
    -Rickjuh + Aanhang -misschien-
    -Zacksass -> 31 juli t/m 4 september
    -Sorenos -misschien-
    -Quirinius -misschien-
    -Carcass + vriendin -misschien-
    -RainForest -> 15 juni t/m 22 juni
    -Nevada -misschien- -> 18 t/m 28 augustus
    -xSindyx
    -Deem
    -Sleutelbloem -> 30 april t/m 8 mei
    -stillbored
    -Guitarros
    -Shuffle -misschien-
    -Tranquillity
    -Archimedes
    -Voiceless
    -SING
    -justjeff8d


    Het vetgedrukte zijn de data dat mensen niet kunnen. (Door bijvoorbeeld vakantie of bepaalde activiteiten, verjaardagen, etc.)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 13:41 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ehm wat is het nu dan? xD in eindhoven ophalen of den bosch? xD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Eigenlijk snap ik helemaal niks van die weg naar het verzamelpunt x;


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Shuffle schreef:
    (...)

    Kan ik niet naar Breda en dat ik dan mee mag rijden? Anders wordt het nogal duur O.o[/quote

    Ik wilde net zeggen mag wel. Maar ik lees dat je een nog goedkopere rit heb gevonden.

    ach als Nikki kan rijd ze ook met mee dus dat zijn al 4 personen dus ik heb dan nog 3 plaatsen over. Maybe gaat Dania mee maar ik denk dat ze mag van haar ouders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    kan ik anders niet met iemand mee? das ook handig ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Puta schreef:
    Shuffle schreef:
    (...)

    Kan ik niet naar Breda en dat ik dan mee mag rijden? Anders wordt het nogal duur O.o


    Ik wilde net zeggen mag wel. Maar ik lees dat je een nog goedkopere rit heb gevonden.

    ach als Nikki kan rijd ze ook met mee dus dat zijn al 4 personen dus ik heb dan nog 3 plaatsen over. Maybe gaat Dania mee maar ik denk dat ze mag van haar ouders.


    Ik moet wss toch weer eerder weg - zoals altijd - dus ik denk dat ik maar gewoon ga sparen.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 19:26 ]

    ok dat kan ook maar als mijn ouders er geen probleem mee hebben om iemand op te halen dan laat ik het wel weten dat bespaart geld en moeite :) aangezien een kaartje naar den haag centraal €37 euro ongeveer is :O


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Shuffle schreef:
    (...)

    Ik moet wss toch weer eerder weg - zoals altijd - dus ik denk dat ik maar gewoon ga sparen.



    Waarom vertel je dan niet gewoon aan je ouders dat je op Q zit?


    "Ignite, my love. Ignite."

    hoezo?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    No way dat er 59 mensen komen.

    justjeff8d schreef:
    kan ik anders niet met iemand mee? das ook handig ^^

    Ik weet niet waar je vandaan komt maar maybe kun je met mij mee rijden?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puta schreef:
    (...)


    Waarom vertel je dan niet gewoon aan je ouders dat je op Q zit?


    Je kent m'n ouders niet xd

    ik woon in Esch ligt tussen boxtel en vught :) maar ik kan naar boxtel en daar opgehaald worden weet het ook niet precies :P


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    @Ellen
    Oh nee dat klopt.


    @Justheff8d (wat is je naam)
    ehm even denken boxtel ligt dicht bij eindhoven. Right? Damn dat is een uur om. Ik betwijfel af mijn ouders dat willen :c


    "Ignite, my love. Ignite."

    justjeff8d schreef:
    ok dat kan ook maar als mijn ouders er geen probleem mee hebben om iemand op te halen dan laat ik het wel weten dat bespaart geld en moeite :) aangezien een kaartje naar den haag centraal €37 euro ongeveer is :O


    Je kan ook via Eindhoven naar Veghel en van Veghel naar Denbosch met de bus voor 3 euro, dan kun je met mij mee, en dan voor 32 euro naar Denbosch(A)

    jeffrey xD dat is mijn naam hmm dat begrijp ik ja als ze dat niet willen maar ik kan wel met de trein naar eindhoven en daar opgehaald worden? want naar eindhoven das niet duur bespaart alsnog een boel geld ^^


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.