• Rebecca Black krijgt het hard te verduren. De 13-jarige YouTubesensatie die een 'hit' scoorde met haar vreselijke nummer 'Friday' wordt met de dood bedreigd.


    De zangeres krijgt sinds kort politiebescherming. Dat is volgens de woordvoerder van de politie in Anaheim (Californië ) geen overbodige luxe: "We nemen de doodsbedreigingen zeer ernstig. Verschillende heethoofden dreigden ermee Rebecca te vermoorden als ze haar liedje niet van het internet zou verwijderen."

    Onderzoek
    "Zolang het onderzoek loopt, houden politieagenten een oogje in het zeil." voegt de woordvoerder eraan toe. De politie probeert de daders op te sporen die haar via e-mail en voicemailberichten met de dood bedreigden.

    De 'hit' van de 13-jarige Black werd sinds februari al meer dan 110 miljoen keer bekeken op YouTube. Kort nadat ze de video online plaatste, kreeg ze bakken kritiek over zich heen. Miljoenen mensen bestempelden de hit als de 'slechtste song aller tijden'.





    Dit vind ik er eerlijk gezegd overgaan

    PS: Miley Cyrus en Lady Gaga zijn zelfs fan van haar dus zo vreselijk is het nu toch ook niet hé

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 14:11 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Justin Bieber vindt haar goed, omg.

    en terecht! jk

    neh, ik begrijp niet dat mensen dit goed kunnen vinden... ze heeft een vreselijk nasale stem en je hooort autotune het hele nummer door. dat noem ik nie zingen.

    en de tekst slaat werkelijk nergens op...

    ik vind het in elk geval knap van haar dat ze 'cereals' en 'bowl' op elkaar kan doen rijmen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Oké hjet liedje trok op niets, maar met de dood bedreigen is er serieus over!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik vind dat liedje niet eens zo erg :P goed vind ik het niet maar ik heb veeeeeel erger gehoord. als ze het niet leuk vinden dan luisteren ze er toch gewoon niet naar? xD ik hou ook niet van de muziek van justin bieber maar ga ik hem doodwensen? wtfuuuuuuck.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Major schreef:
    (...)
    ...
    Zangeres... Ik wist niet dat dat op haar van toepassing was...


    Zelfs ik kan betere liedjes maken..


    Firm believer of all that is magic

    OMJ. Okaay ik vind het niet zo'n slecht nummer, haar stem is alleen vreselijk.
    maar dat is mijn mening. en met de dood bedrijgen is alleen voor psycos.

    "PS: Miley Cyrus en Lady Gaga zijn zelfs fan van haar dus zo vreselijk is het nu toch ook niet hé"
    Dat hun haar leuk vinden, betekent niet dat ze niet vreselijk is/kan zijn. En in mijn ogen kan ze ook echt niet zingen.


    Time is like rain dripping through the hands

    Wel terrible lied


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik snap niet dat het een "hit" is, als iedereen het haat... =S
    Ma ze heeft geen schone stem (mijn mening)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Dumbledore schreef:
    Dat arme kind. Ze is misschien niet goed, maar kunnen die mensen het dan werkelijk beter? Dan moeten ze zichzelf maar lekker op youtube zetten en dan kijken of ze werkelijk goede reacties zullen krijgen. Kijken wie er dan lacht. Waar gaat de wereld toch heen?

    Inderdaad. De laatste tijd krijgt iedereen die wat op youtube plaatst of een hit scoort plots doodsbedreigingen. Wat zijn mensen toch lekker volwassen op dat vlak


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    H0USE schreef:
    Had ze maar niet zo'n slecht nummer moeten uitbrengen (cat)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Inderdaad. De laatste tijd krijgt iedereen die wat op youtube plaatst of een hit scoort plots doodsbedreigingen. Wat zijn mensen toch lekker volwassen op dat vlak


    Inderdaad en zelf zijn ze zo laf om via een account iemand te gaan bedreigen en niet er recht op af komen. Ik bedoel, zet zelf lekker een filmpje op youtube. Suckers. (cat)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Inderdaad en zelf zijn ze zo laf om via een account iemand te gaan bedreigen en niet er recht op af komen. Ik bedoel, zet zelf lekker een filmpje op youtube. Suckers. (cat)

    Ja, inderdaad. Als ze het zoveel beter kunnen, dat ze het dan zelf doen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Stiekem vind ik het niet een zó erg liedje(cat)
    Oké het is niet het beste liedje, maar zo ver hoeven ze niet te gaan hoor..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Beste ze verwijderd haar video.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley