• Rebecca Black krijgt het hard te verduren. De 13-jarige YouTubesensatie die een 'hit' scoorde met haar vreselijke nummer 'Friday' wordt met de dood bedreigd.


    De zangeres krijgt sinds kort politiebescherming. Dat is volgens de woordvoerder van de politie in Anaheim (Californië ) geen overbodige luxe: "We nemen de doodsbedreigingen zeer ernstig. Verschillende heethoofden dreigden ermee Rebecca te vermoorden als ze haar liedje niet van het internet zou verwijderen."

    Onderzoek
    "Zolang het onderzoek loopt, houden politieagenten een oogje in het zeil." voegt de woordvoerder eraan toe. De politie probeert de daders op te sporen die haar via e-mail en voicemailberichten met de dood bedreigden.

    De 'hit' van de 13-jarige Black werd sinds februari al meer dan 110 miljoen keer bekeken op YouTube. Kort nadat ze de video online plaatste, kreeg ze bakken kritiek over zich heen. Miljoenen mensen bestempelden de hit als de 'slechtste song aller tijden'.





    Dit vind ik er eerlijk gezegd overgaan

    PS: Miley Cyrus en Lady Gaga zijn zelfs fan van haar dus zo vreselijk is het nu toch ook niet hé

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 14:11 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Niet iedereen houd van haar stem. maar sommige mensen zien er wel iets in. en met de dood bedreigen is een beetje overdreven,


    Some angels have no wings.

    Ach, met de dood bedreigen is overdreven, maar op veel vrijdagen is er op Memebase een Rebecca-Black dag. Ze wordt dan wel belachelijk gemaakt, maar op een grappige manier. 8D


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Honestly, ik vind haar niet goed zingen. Maar ze is dertien en ze kan nog veel leren op dat gebied. Maar hopelijk breekt ze mentaal niet met al die haatreacties en doodbedreigingen (die ik er persoonlijk écht over vind).


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik vind het echt zielig voor dr. Dat kind is pas 13 jaar en haar ouders hebben ervoor gezorgd dat ze dat liedje op zou nemen en hebben een platenlabel daarvoor betaald ofzo.


    As travars

    Dat is echt zielig voor haar ;\


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Rebecca Black kwam via een klasgenote in contact met ARK Music Factory dat jonge zangers gratis de kans gaf om een geselecteerd nummer op te nemen. Black koos na betaling van 2000 dollar voor een pakket waarbij ze de keuze had uit twee nummers. - Wikipedia

    Zelf vind ik ook dat ze vreselijk klinkt. (Mn oren..) Maar iemand de dood bedreigen gwn omdat ze volgens jou niet goed zingt? Das gwn belachelijk zielig. Het is niet zoals sommige hier zeggen 'een beetje overdreven', tis heel overdreven. Ze zouden toch zelf ook niet willen bedreigd worden met de dood omwille dat ze vals zingen?
    En dat Miley en Gaga fan van haar zijn betekent niet direct dat ze goed is. Ieder heeft zn eigen mening erover.

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 22:51 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Okee ze is vreselijk slecht maar dit gaat te furrrr


    -

    Oke het is niet dat dat nummer het beste nummer ooit is, maar ze kan wel zingen. Ze is 13 en dat ze haar is laten zingen als ze dat echt wil.


    Let us die young or let us live forever.

    Ik vind het heel overdreven dat ze doodsbedreigingen krijgt
    Ze is nog maar 13 En ik vind best dat ze kan zingen
    Ik denk zelf dat ik haar nummer op mijn mp4 ga zetten
    Toon een beetje respect aub
    Die mensen die haar met de dood bedreigen zijn zielig.
    Zelf durven ze hunzelf niet op YT op zo zetten he maar met een ander lachen doen ze wel


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dumbledore schreef:
    Dat arme kind. Ze is misschien niet goed, maar kunnen die mensen het dan werkelijk beter? Dan moeten ze zichzelf maar lekker op youtube zetten en dan kijken of ze werkelijk goede reacties zullen krijgen. Kijken wie er dan lacht. Waar gaat de wereld toch heen?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Het liedje is zo'n fail dat ik het eigenlijk wel leuk vind. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Het pesten en dood bedreigingen is gewoonweg dom. Het is zoals die Ian Thomas hier met zijn 'baby' cover.

    En wat ook hetzelfde is tussen die 2 is; die liedjes trekken allebei op niets.
    Als MC & LG haar leuk vinden, hun keuze ik vind haar stom.


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Als ze geen autotune zou gebruiken, zong ze mooi.
    Echt super laag.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Oke, da nummer suckt, ma doodsbedreigingen, da gaat erover!


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ze kan niet zingen maar om haar met de dood te gaan bedreigen gaat wel heel ver.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»