• Rebecca Black krijgt het hard te verduren. De 13-jarige YouTubesensatie die een 'hit' scoorde met haar vreselijke nummer 'Friday' wordt met de dood bedreigd.


    De zangeres krijgt sinds kort politiebescherming. Dat is volgens de woordvoerder van de politie in Anaheim (Californië ) geen overbodige luxe: "We nemen de doodsbedreigingen zeer ernstig. Verschillende heethoofden dreigden ermee Rebecca te vermoorden als ze haar liedje niet van het internet zou verwijderen."

    Onderzoek
    "Zolang het onderzoek loopt, houden politieagenten een oogje in het zeil." voegt de woordvoerder eraan toe. De politie probeert de daders op te sporen die haar via e-mail en voicemailberichten met de dood bedreigden.

    De 'hit' van de 13-jarige Black werd sinds februari al meer dan 110 miljoen keer bekeken op YouTube. Kort nadat ze de video online plaatste, kreeg ze bakken kritiek over zich heen. Miljoenen mensen bestempelden de hit als de 'slechtste song aller tijden'.





    Dit vind ik er eerlijk gezegd overgaan

    PS: Miley Cyrus en Lady Gaga zijn zelfs fan van haar dus zo vreselijk is het nu toch ook niet hé

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 14:11 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Wat een mongolen, een beetje iemand met de dood bedreigen om een freakin' liedje?
    Net alsof zij nooit iets ergers hebben gedaan dan een slecht nummer uitbrengen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ze is toch zo goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Ze is toch zo goed.


    Ze kan goed zingen maar het feit dat ze nogal jong klinkt en het vals klinkt, ze moet wachten tot ze een beetje ouder is en zal haar stem beter klinken.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Jerusalem schreef:
    (...)

    Ze kan goed zingen maar het feit dat ze nogal jong klinkt en het vals klinkt, ze moet wachten tot ze een beetje ouder is en zal haar stem beter klinken.
    You've got to be kidding me?
    Die kan echt niet goed zingen hoor. x')

    [ bericht aangepast op 26 april 2011 - 16:42 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)You've got to be kidding me?
    Die kan echt niet goed zingen hoor. x')


    Ik snap wat je bedoeld, maar ik hoor het pure deel ook.
    Ze moet gewoon uit haar nasale deel van haar stem uitgroeien. Ze is ook maar dertien.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind haar stem gewoon niet mooi.
    Als ik dat nummer zing, ga ik er vanzelf
    die rare stem bij doen ;$


    To infinity and beyond •

    Ik dacht dat ze ouder was xd

    wat een verschrikkelijk lied.


    Believe in yourself, change the world.

    StJimmy schreef:
    Hoezo overdreven. Als je der niks vind ok kan maar om met de dood te gaan drijgen,niet normaal gewoon.
    Zo erg is dat lied niet,ik heb wel ergere gehoord.


    I'm a lover, not a fighter. But I fight for what I love!

    Het is wel heel erg overdreven om iemand met de dood te bedreigen vanwege een slecht nummer?
    En ik bedoel, dat kind is 13, hoe weet ze dan ooit een zinvolle tekst te verzinnen..


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    pffft, waar maken mensen zich druk om... Ze gaan een meisje met de dood bedreigen omdat ze een slecht nummer heeft geschreven omdat ze geen leven hebben? Er zijn wel ergere dingen hoor! Oorlogen, schietpartijen... dat iemand een slecht nummer heeft geschreven is nog laaaaaaang geen reden om iemand met de dood te bedreigen, hooguit commentaar of een scheldwoord

    Wie is die dude die het liedje er niet beter opmaakt?


    Zeewierig :D

    vind het echt erg voor die meid.


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.

    Ze kan misschien zingen maar haar stem is gewoon vreselijk irritant en niet mooi.
    Maar om iemand mee dood te bedreigen is overdreven


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eh, gelijk hebben ze?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt