• Rebecca Black krijgt het hard te verduren. De 13-jarige YouTubesensatie die een 'hit' scoorde met haar vreselijke nummer 'Friday' wordt met de dood bedreigd.


    De zangeres krijgt sinds kort politiebescherming. Dat is volgens de woordvoerder van de politie in Anaheim (Californië ) geen overbodige luxe: "We nemen de doodsbedreigingen zeer ernstig. Verschillende heethoofden dreigden ermee Rebecca te vermoorden als ze haar liedje niet van het internet zou verwijderen."

    Onderzoek
    "Zolang het onderzoek loopt, houden politieagenten een oogje in het zeil." voegt de woordvoerder eraan toe. De politie probeert de daders op te sporen die haar via e-mail en voicemailberichten met de dood bedreigden.

    De 'hit' van de 13-jarige Black werd sinds februari al meer dan 110 miljoen keer bekeken op YouTube. Kort nadat ze de video online plaatste, kreeg ze bakken kritiek over zich heen. Miljoenen mensen bestempelden de hit als de 'slechtste song aller tijden'.





    Dit vind ik er eerlijk gezegd overgaan

    PS: Miley Cyrus en Lady Gaga zijn zelfs fan van haar dus zo vreselijk is het nu toch ook niet hé

    [ bericht aangepast op 21 april 2011 - 14:11 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Iwanna schreef:
    Is zei 13? O.o


    lol.. dat dacht ik ook 0.o


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Stubby schreef:
    (...)

    Ik ben met je eens
    Ze kan zingen haar tekst is geweldig haar clipje ook maar de beat vind ik niet zo goed

    Oké, ik snap dat je het voor het arme kind wilt opnemen, ik vind dit best wel zielig voor haar. Maar een goede tekst? Dat kun je gewoon echt niet zeggen, ze zing over dat donderdag voor vrijdag komt!
    Kom op zeg, dat kun je toch geen goede tekst vinden?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En ik dacht dat we met Miley Cyrus, Selena Gomez en Justin Bieber al het toppunt van slechte muziek hadden bereikt... Het kan blijkbaar nóg slechter.

    Maar oké, niemand verdient het om met de dood bedreigt te worden.


    If we had not a soul, music would have created it.

    IloveJack schreef:
    Had ze maar niet zo'n slecht nummer moeten uitbrengen (cat)

    Waar gaat het heen met de wereld.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    PS: Miley Cyrus en Lady Gaga zijn zelfs fan van haar dus zo vreselijk is het nu toch ook niet he


    Schat, geloof je het zelf. :W Dat zeggen ze ook alleen maar omdat dit kind zoveel (terechte) negativiteit over zich heen heeft gekregen.


    ars moriendi

    De grootste grap vind ik trouwens nog wel die wannabe Usher :W


    ars moriendi

    2009:Jonas Brothers
    2010:Justin Bieber
    2011:Rebecca Black
    2012: ?

    DE WERELD MOET WEL VERGAAN IN 2012, SLECHTER KAN NIET


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    ARobben schreef:
    2009:Jonas Brothers
    2010:Justin Bieber
    2011:Rebecca Black
    2012: ?

    DE WERELD MOET WEL VERGAAN IN 2012, SLECHTER KAN NIET

    _O_


    ars moriendi

    Jezus, dat arme meisje. Ik vind het een kutnummer, daar niet van. Maar als je het een slecht nummer vindt, luister er dan niet naar! Om nou met de dood te gaan dreigen... Nee, dat gaat echt te ver.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Het lied is miss 'vreselijk'
    Maar met de dood bedreigen vind ik echt te overdreven

    Dumbledore schreef:
    Dat arme kind. Ze is misschien niet goed, maar kunnen die mensen het dan werkelijk beter? Dan moeten ze zichzelf maar lekker op youtube zetten en dan kijken of ze werkelijk goede reacties zullen krijgen. Kijken wie er dan lacht. Waar gaat de wereld toch heen?


    NEVER SAY NEVER ~ DREAM UNTIL YOUR DREAM COMES TRUE

    Iwanna schreef:
    Is zei 13? O.o


    Precies wat ik dacht. [*zij]


    It ain't broke, so don't fix it.

    laat dat kind,echt waar. ik vind haar ook vreselijk. maar de dood? dat wens je niemand toe.

    ARobben schreef:
    2009:Jonas Brothers
    2010:Justin Bieber
    2011:Rebecca Black
    2012: ?

    DE WERELD MOET WEL VERGAAN IN 2012, SLECHTER KAN NIET

    (A)


    Shoganai i ne~