• Ja, mijn allerliefste kat ik een beetje, heel klein beetje gék. ;q
    Hier zit een dikke vlieg rond te zoemen en mijn kat hoort 'm maar ziet 'm niet en is die nu dus heel de tijd aan het zoeken en naar denkbeeldige vliegen aan het springen. (cat)
    Nog iemand zo'n beest dat gek is?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Omg, superschattig!
    Ik wil later ook zo'n kat. x]

    Mijn jongste kat is ook gek. Vangt vliegen en alles wat beweegt. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Omg, superschattig!
    Ik wil later ook zo'n kat. x]

    Mijn jongste kat is ook gek. Vangt vliegen en alles wat beweegt. x'D


    Ik hoop dat ik deze kat later nog heb, één uit de duizend. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn kat heeft zo nu ook de tijd van zijn leven met vliegjes en muggen en dingen die wij niet kunnen zien. :'D
    En hij spoort niet, want altijd als ik uit de douche kom en het is te warm, waarop ik dan maar de deur openzet, komt hij gegarandeerd binnen en gaat hij de druppels van mijn benen en/of voeten aflikken, en dat kriebelt. Als ik dan opzij stap of 'm wegduw volgt 'ie of komt 'ie terug.(cat)

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 1:42 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Insomniac schreef:
    Mijn kat heeft zo nu ook de tijd van zijn leven met vliegjes en muggen en dingen die wij niet kunnen zien. :'D
    En hij spoort niet, want altijd als ik uit de douche kom en het is te warm, waarop ik dan maar de deur openzet, komt hij gegarandeerd binnen en gaat hij de druppels van mijn benen en/of voeten aflikken, en dat kriebelt. Als ik dan opzij stap of 'm wegduw volgt 'ie of komt 'ie terug.(cat)


    Oh, dat doet een andere kat ook van mij ook. (krul)
    Maar wij moeten onze deur open laten wanneer we douchen door iets dat ooit is gebeurt in onze familie, en de katten kunnen dan gewoon de badkamer in en dan komt'ie mee onder de douche en moet die water drinken van je hand.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    (...)

    Oh, dat doet een andere kat ook van mij ook. (krul)
    Maar wij moeten onze deur open laten wanneer we douchen door iets dat ooit is gebeurt in onze familie, en de katten kunnen dan gewoon de badkamer in en dan komt'ie mee onder de douche en moet die water drinken van je hand.
    ahhh wat sgatig :3 mij kat is 13 jaar dus al oud maar als ze van lui naar speels gaat (heel soms) is dat heel grappig x'D


    Shoganai i ne~

    SuckerPunch schreef:
    (...) ahhh wat sgatig :3 mij kat is 13 jaar dus al oud maar als ze van lui naar speels gaat (heel soms) is dat heel grappig x'D


    Mijn oudste katten zijn 6, broer en zus. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijnen sprong gisteren in boom en ze viel er gewoon gisteren terug uit xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    Mijnen sprong gisteren in boom en ze viel er gewoon gisteren terug uit xd


    Best dat ze er gisteren uit viel en niet eergister. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson