• Hooray, ik mag weer beginnen met een schrijfwedstrijd ^_^

    Hallo 3AM,
    Je mag beginnen met je schrijfwedstrijd. Je hebt één week om het topic te openen en mij de link te sturen.
    groetjes Amused


    Wat is de bedoeling?
    De bedoeling is dat je iedere 10 dagen een opdracht schrijft. Ik heb dan 4 dagen om na te kijken. Zo is er ongeveer iedere 2 weken een nieuwe ronde. Er zijn 25 deelnemers, per ronde wordt bekeken hoeveel mensen er afvallen. Ik weet dat er maar 23 mensen op de lijst staan ivm uitschrijvingen, maar er kan helaas niemand meer meedoen. De wedstrijd is namelijk al begonnen.

    Uitstel e.d.
    Als je het bijvoorbeeld even druk hebt met school (de examens komen eraan, ik weet), dan kan je om uitstel vragen bij mij via pb. Graag alleen uitstel met een goede reden, niet omdat je vergeten bent te schrijven of geen inspiratie hebt!! Ik ga echt streng zijn. Lever je niets in en heb je geen uitstel, dan lig je uit de wedstrijd.

    Wat krijgt de winnaar?
    - Een verhaal naar keuze in de spotlight
    - Een maand reclame op mijn profiel
    - Een blij gevoel, dat is ook wat waard ;)

    Enkele tips:
    - Wees vooral creatief. Laat je eigen gedachtengang in je verhaal zien.
    - Laat een spellingscontrole door je verhaal gaan voor je het inlevert.
    - Let op in welke tijd en persoonsvorm je schrijft.

    Waar let ik op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Persoonsvorm

    Deelnemers: (wie het eerst komt, wie het eerst maalt)
    1. Jonsu \ 1 - 8,6 \ 2 - 8,2 \ Opdracht 3
    2. Saepe \ 1 - 7,3 \ 2 - 7,6
    3. Prime \ 1 - 8,6 \ 2 - 8,2
    4. Starwind \ 1 - 8,4 \ 2 - 6,7
    5. koitje \ 1 - 7,4 \ 2 - 6,8
    6. Fledgling \ 1 - 6,7 \ 2 - 7,5
    7. Eurydice \ 1 - 6,9 \ 2 - 8,1

    Juryleden:
    1. Me, myself and I.

    Opdracht 3
    Opdracht 3 is: Pick a song!
    Oftewel, je kiest een liedje en maakt daarom heen een verhaal. Enkele regels:
    - Het moet een Nederlandstalig of Engelstalig lied zijn
    - Het moet dus tekst bevatten
    - Je bent verplicht om minstens 2 regels van de tekst in je verhaal te gebruiken
    - Je mag schrijven in het Nederlands of Engels
    - Je post een youtube link naar het liedje bij je verhaal

    Dan over het verhaal:
    - Minimaal 900 woorden
    - Inleverdatum: Maandag 4 juli, 23.00 uur

    Succes!

    Als je je usename verandert, graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 10:36 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MaakGeloof schreef:
    (...)
    Het is redelijk tot rust gekomen, maar leuk is anders.
    Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar zo'n verhuizing kan het een en ander dan nog behoorlijk opstoken. Blij te horen dat het weer ietsje beter met je gaat (flower) (K)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ik weet niet precies wat er aan de hand is maar zo'n verhuizing kan het een en ander dan nog behoorlijk opstoken. Blij te horen dat het weer ietsje beter met je gaat (flower) (K)

    Het is niet de verhuizing, was dat maar zo. Maar dat vertel ik je nog wel een keer, wil jou daar nu niet mee belasten (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Fledgling = Marked


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    Ik ben weer terug, en blijf vanaf nu ook thuis. Ik ben blij dat het weer wat beter met je gaat (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik wil niet lastig zijn, maar gaan we nog een uitslag krijgen..? Want we zouden hem de 24e krijgen ;x Is meer dat ik het vraag, om de tijd die een wedstrijd ook mag duren..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Applejack heeft wel gelijk volgens mij.. Als ik me niet vergis mag een wedstrijd maar vier maanden duren en daar zijn we nu al ruim overheen.
    Ik snap het natuurlijk dat je thuis voorrang geeft, dat is veel belangrijker dan dit, maar het zou zonde zijn als de wedstrijd wordt gesloten voordat hij is afgelopen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Prime > Ecanus > Applejack


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hoe staat het ondertussen? Moeten ze alle zes nog nagekeken worden?
    Want, (dit klinkt misschien heel stom, maar) ik heb echt heel erg m'n best gedaan op deze inzending en het heeft voor mij ook een soort betekenis aangezien het de eerste Songfic is die ik over een nummer van mijn favoriete band heb geschreven (oké, dit klinkt inderdaad heel erg stom). Ik zou echt heel erg graag een mening over het resultaat krijgen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Hoe staat het ondertussen? Moeten ze alle zes nog nagekeken worden?
    Want, (dit klinkt misschien heel stom, maar) ik heb echt heel erg m'n best gedaan op deze inzending en het heeft voor mij ook een soort betekenis aangezien het de eerste Songfic is die ik over een nummer van mijn favoriete band heb geschreven (oké, dit klinkt inderdaad heel erg stom). Ik zou echt heel erg graag een mening over het resultaat krijgen.

    Ze moeten alle 6 nog nagekeken worden. Ik ga de wedstrijd deze week weer oppakken. Ik maak lange dagen, maar morgenavond heb ik ruimte gemaakt in mijn agenda om na te kijken. Ik moet er nu gewoon echt tijd voor vrijmaken.
    Het klinkt trouwens niet stom hoor, kan me voorstellen dat je er je best op hebt gedaan en dan ook graag een mening wilt (:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 10:15 ]


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    *port*
    Ga je de wedstrijd nou weer oppakken of niet?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hmm, het is al 3 maanden geleden dat ik mijn laatste opdracht heb geschreven....
    Is er nog enige hoop dat je verder gaat met de wedstrijd?


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Ik vind het heel jammer, gezien ik zelf ook een deelneemster ben, maar deze wedstrijd duurt nu al 2 maanden langer dan toegestaan. Je had drie weken om hem op stop te zetten en daarna nog een opdracht te doen, maar dat heb je ook niet gedaan. Dus ik zal hem ondertussen stop moeten zetten. Hier komt dus een slotje op.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.