• Wat zijn Golden Memberships?
    Vanaf vandaag kun je tegen een kleine vergoeding een Golden Membership afsluiten. Hiervoor ontvang je een aantal extra functies op de site. Bovendien zorg je ervoor dat Quizlet de rekeningen kan blijven betalen.

    Wat kan ik met een Golden Membership?
    Naast het feit dat je ervoor zorgt dat Quizlet kan blijven voortbestaan ontvang je als Golden Member de volgende voordelen:
    - 20 extra smilies
    - Extra ruimte in je Vriendenlijst
    - Geen reclame meer op de site
    - Extra ruimte in je Fotoboek
    - De mogelijkheid om Backups te maken van al je creaties (.pdf)
    - Een zelf in te stellen filter voor de Actieve Topics
    - Extra mogelijkheden op het forum
    - Recente Activiteiten van je Vrienden op de voorpagina
    - Een teken bij je naam om te laten zien dat je een GM hebt
    - 50% korting op The Spotlight
    - Naam wijzigen elke 14 ipv 30 dagen

    Ik heb heel weinig geld! Is zo'n Golden Memberhsip niet heel duur?
    Valt reuze mee. Al vanaf anderhalve euro per maand kun je een GM aanschaffen.

    Fok dat! Ik ga toch zeker niet betalen voor Q!
    Prima, even goeie vrienden. Mocht je de extra features niet willen, dan kun je nog steeds de site gratis blijven gebruiken.

    Waarom kan niet iedereen die extra functies gratis krijgen?
    Behalve dat Q dan geen geld verdient, zijn een aantal van de extra functies 'zwaar' voor de server. Als iedereen deze functies zou hebben wordt Q trager.

    Wordt Q dan niet trager als iedereen een GM afsluit?
    Zou kunnen, maar dan is er in ieder geval genoeg geld voor snellere servers.

    Hoe kan ik een Golden Membership afsluiten?
    Betalen gaat door middel van credits en afsluiten doe je op het volgende adres:
    http://www.quizlet.nl/golden/

    Ik vind de extra functies niet nodig. Maar ik weet wel een andere extra functie waar ik voor zou willen betalen.
    Laat het ons weten en misschien kunnen we er wat mee!

    Ik hou van zeiken en ik vind de GM nu al kut! Dood aan de GM! Etcetera!
    Gaaaaaaaaaaap... :W

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 14:12 ]


    Dit is mijn signature...

    Haha, dat laatste is droog. (krul)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    (headbang)
    Me likes!


    Let the Night embrace you

    Dat meen je niet! Sorry hoor, maar ik kan echt niet zo veel geld kwijt, zelfs niet voor een maand. Jullie vinden het misschien weinig maar het ís veel


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    hmm, volgende maan misschien.. anders heb ik iet genoeg belkrediet meer :Y)

    en die smileys lijken vet leuk! post ze anders eens allemaal :D

    (maar mijn favoriet blijft toch de grizzly heeft honger smiley :Y))


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    omg, die banaan en kudo zijn geniaal! nu enkel nog een grizzlysmiley en het is compleet :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sorry, de rekening van mijn gsm is al duur genoeg, als ik er dan ook nog membership bij wil krijg ik nog meer gezeik thuis, dus hou ik het maar op het 'standaard'-lid zijn van Q.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik hou van zeiken en ik vind de GM nu al kut! (joehoe) Lawl.


    Numbers.

    Confringo schreef:
    Dat meen je niet! Sorry hoor, maar ik kan echt niet zo veel geld kwijt, zelfs niet voor een maand. Jullie vinden het misschien weinig maar het ís veel


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Misschien dat ik het eens uitprobeer als ik geld teveel heb, maar ach, ik vind Q nu ook prima :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Confringo schreef:
    Dat meen je niet! Sorry hoor, maar ik kan echt niet zo veel geld kwijt, zelfs niet voor een maand. Jullie vinden het misschien weinig maar het ís veel


    Het is goedkoper dan andere sites, 1.50 euro is nou ook niet bepaald een fortuin. En er staat toch niet dat je het perse moet kopen? Je kunt net zo goed van Q genieten zonder goldmember te zijn ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Moet je dan elke maand 1.50 euro blijven betalen? [/dom] Ik snap dat betaalsysteem niet zo goed.
    Ik zou het best wel een maandje willen uitproberen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Wat ik een beetje sneu vind, is dat als ik dat zou willen doen, ik dat via telefoon/sms moet doen, en dan zou ik 3x moeten kopen via dat en dan slaat dat duurder op. :/

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 13:25 ]

    Anderson schreef:
    Moet je dan elke maand 1.50 euro blijven betalen? [/dom] Ik snap dat betaalsysteem niet zo goed.
    Ik zou het best wel een maandje willen uitproberen.


    Nee, je moet als het goed is gewoon het zelf verlengen, dat gebeurd niet automatisch ^^ Na een maand -als je een maand hebt betaald- is je golden membership afgelopen en heb je de keus hem weer te verlengen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Nee, je moet als het goed is gewoon het zelf verlengen, dat gebeurd niet automatisch ^^ Na een maand -als je een maand hebt betaald- is je golden membership afgelopen en heb je de keus hem weer te verlengen ^^


    Oh. Oké. Zo dus. Dank je. Nu eerst nog mijn GSM vinden & ik ben vertrokken.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik vind het leuk. -is blij dat ze een extra simkaart heeft met a lot of money op-*O*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson