• Wat zijn Golden Memberships?
    Vanaf vandaag kun je tegen een kleine vergoeding een Golden Membership afsluiten. Hiervoor ontvang je een aantal extra functies op de site. Bovendien zorg je ervoor dat Quizlet de rekeningen kan blijven betalen.

    Wat kan ik met een Golden Membership?
    Naast het feit dat je ervoor zorgt dat Quizlet kan blijven voortbestaan ontvang je als Golden Member de volgende voordelen:
    - 20 extra smilies
    - Extra ruimte in je Vriendenlijst
    - Geen reclame meer op de site
    - Extra ruimte in je Fotoboek
    - De mogelijkheid om Backups te maken van al je creaties (.pdf)
    - Een zelf in te stellen filter voor de Actieve Topics
    - Extra mogelijkheden op het forum
    - Recente Activiteiten van je Vrienden op de voorpagina
    - Een teken bij je naam om te laten zien dat je een GM hebt
    - 50% korting op The Spotlight
    - Naam wijzigen elke 14 ipv 30 dagen

    Ik heb heel weinig geld! Is zo'n Golden Memberhsip niet heel duur?
    Valt reuze mee. Al vanaf anderhalve euro per maand kun je een GM aanschaffen.

    Fok dat! Ik ga toch zeker niet betalen voor Q!
    Prima, even goeie vrienden. Mocht je de extra features niet willen, dan kun je nog steeds de site gratis blijven gebruiken.

    Waarom kan niet iedereen die extra functies gratis krijgen?
    Behalve dat Q dan geen geld verdient, zijn een aantal van de extra functies 'zwaar' voor de server. Als iedereen deze functies zou hebben wordt Q trager.

    Wordt Q dan niet trager als iedereen een GM afsluit?
    Zou kunnen, maar dan is er in ieder geval genoeg geld voor snellere servers.

    Hoe kan ik een Golden Membership afsluiten?
    Betalen gaat door middel van credits en afsluiten doe je op het volgende adres:
    http://www.quizlet.nl/golden/

    Ik vind de extra functies niet nodig. Maar ik weet wel een andere extra functie waar ik voor zou willen betalen.
    Laat het ons weten en misschien kunnen we er wat mee!

    Ik hou van zeiken en ik vind de GM nu al kut! Dood aan de GM! Etcetera!
    Gaaaaaaaaaaap... :W

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 14:12 ]


    Dit is mijn signature...

    Haha dat laatste. Gaaaap! (lol)
    het is opzich een leuk idee, maar ik ga eerst even de kat uit de boom kijken :Y)


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Courtesan schreef:
    (...)

    Het is goedkoper dan andere sites, 1.50 euro is nou ook niet bepaald een fortuin. En er staat toch niet dat je het perse moet kopen? Je kunt net zo goed van Q genieten zonder goldmember te zijn ^^

    Het probleem is dat ik die back-ups & actief topicfilter serieus goed kan gebruiken, en twee euro is voor mij wel veel

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 13:32 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Dan heb ik nog een vraag. Je ziet weleens dat dingen die eerst voor 'gewone' users waren, later werden omgezet voor users die betaalden. Dat gebeurt hier niet, toch? ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ^ Dat denk ik niet hoor, dat zou ik zelf wel een beetje oneerlijk vinden.


    Let the Night embrace you

    Soundeffect schreef:
    Dan heb ik nog een vraag. Je ziet weleens dat dingen die eerst voor 'gewone' users waren, later werden omgezet voor users die betaalden. Dat gebeurt hier niet, toch? ._.


    Nope, en zal ook nooit gebeuren ook. Ik zou ook niet weten welke functie's uberhaupt naar betaald zouden moeten gaan.(alien)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik heb nog een vraag, hoe kan je die backups maken?(bloos)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Rooftops schreef:
    Ik heb nog een vraag, hoe kan je die backups maken?(bloos)


    Rutger is op de hoogte gebracht, er is nog geen link in het menu ervoor, de functie bestaat wel al. (pirate)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Rutger is op de hoogte gebracht, er is nog geen link in het menu ervoor, de functie bestaat wel al. (pirate)


    Oké, dan wacht ik wel gewoon.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Belachelijk dat je alleen met die GM extra back - up kan hebben. Een goeie site heeft iedere dag een nieuwe back-up zonde dat je er nu voor moet betalen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dus, als ik het goed begrijp is het dat er steeds geld van me beltegoed afgaat elke maand of heb ik het helemaaaaal verkeerd?

    Passerby schreef:
    Belachelijk dat je alleen met die GM extra back - up kan hebben. Een goeie site heeft iedere dag een nieuwe back-up zonde dat je er nu voor moet betalen.


    Euh ja, quizlet maakt ook elke dag een back-up. Alleen met de GM back-up maak je de back-up naar je eigen computer in PDF formaat. :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Passerby schreef:
    Belachelijk dat je alleen met die GM extra back - up kan hebben. Een goeie site heeft iedere dag een nieuwe back-up zonde dat je er nu voor moet betalen.

    Volgens mij zit je een beetje fout.
    Met die Back-up kan je jouw stories, quizzen, polls, ... op jouw eigen computer opslagen. Weg van Quizlet, gewoon alles mooi op jouw eigen pc.

    Rutger maakt een andere back-up van de server van alles om de zoveel tijd op zijn eigen plekje, dus het is niet helemaal hetzelfde. :3

    [ bericht aangepast op 22 april 2011 - 13:48 ]


    Let the Night embrace you

    Ik zal eens nadenken of ik het zal afsluiten...


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Dreft schreef:
    Dus, als ik het goed begrijp is het dat er steeds geld van me beltegoed afgaat elke maand of heb ik het helemaaaaal verkeerd?


    heeeleeemaaaaal verkeerd (no_chears)
    Je betaald 1x voor 1 maand, daarna STOPT het automatisch. Als je dan GM wilt blijven betaal je nogmaals zelf *O*


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Het is alleen wel meer dan 1.50
    25 Credits is 3xbellen ... 3x1.30 is 3.90 :Y)

    Maar goed, ik ga het binnenkort eens uitproberen! Lijkt me fijn! ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.