• Ik ga dus een een nieuw verhaal schrijven aangezien ik ook weer op een neiuwe school zit dus ik geef rollen weg:

    Hoofdrol: BEZET Kim KimCupCake
    Meisje dat onder de drugs zit en op Amy Winehouse lijkt en BF is van hoofdrol:
    Gothic meisje
    Punk meisje:

    Info:
    Naam:
    Leeftijd: (verhaal)
    Plaatje: (Geen blond haar)(Hou rekening me je rol):
    Textje:
    Piercings: (Het liefst veel):

    Er zit GEEN TH in en het is GEEN voetbalverhaal maar er zitten wel bekende in.

    Gothic meisje

    Naam:Emily

    Leeftijd: 17
    Plaatje: http://elektrohacker.googlepages.com/Gothic_girl--large-msg-11557491639.jpg/Gothic_girl--large-msg-11557491639-full.jpg

    Kon niet echt een gothic vinden ^^

    Textje:Ik ben dus Emily. Ik ben 17 jaar. Ik hou van muziek luisteren en gitaar spelen. Ik kan niet tegen verwaande mensen en wannabe's.
    Iedereen vind mij vreemd omdat ik gothic ben.
    Maar dat kan mij dus niet intresseren. Ik ben wie ik ben

    Piercings: Lippiercing

    Meisje dat onder de drugs zit en op Amy Wihouse lijkt en BF is van hoofdrol:

    (A) KIES MIJ KIES MIJ !!
    Infoo komt eraan Sgatz :P(K)

    Naam:
    Chantou
    Leeftijd: (verhaal)
    17 [mag verandert worden XD]
    Plaatje: (Geen blond haar)9Gou rekening me je rol):
    http://img.imageloop.com/slideshow/68782128-9752-1901-97c2-0015c5fd2ed5/content/616a628b-e319-1c41-ba1e-0015c5fcf7da_1177945871036,rh750/Amy+Winehouse+1.jpg
    Textje:
    Jow ppl, Mijn naam is dus Chantou en ik ben 17 jaar, Veel mensen sitte op me te vitten omdat ik drugs gebruik fsoo.. Maar dat moet ik tog weten? Tis mijn leven ,en mijn lichaam..
    Verder ben ik best koppig maar ik heb ook mn goeie kanten hoar (baby) Het neemt alleen wat meer tijd om die te vinden, en mensen die soveel tijd hebben ,noem ik vrienden ;)

    Piercings Het liefst veel):
    Neus,Navel,Wenkbrauw,Lip,Kraakbeen[oor],tong [genoeg :P]

    (K)


    Crack a bottle

    punk meisje =D




    Naam: Curr

    Leeftijd: 16 (verhaal)

    Plaatje: (Geen blond haar)(Hou rekening me je rol): http://insanemorbidkittie.deviantart.com/art/Pink-Hair-67353608 [ff geen zin in iets ingewikkelds =p ehh, verander gerust ^^]
    Piercings: (Het liefst veel): [wat je toevallig niet ziet =o] neus, lip, navel, heup rechteroor vol ... [change if you like ^^]

    Textje: hai,,
    Curr's me name, like dôh
    iedereen en alles vind me maar een creep O_O
    maar ik ben wie ik ben weetje, ik ken nog wel grotere creeps O_O
    en vooral mn muziek haten ze =P wat ik overigens ook niet helemaal snap, iedereen heeft toch zn eigen smaak ? =S ik word er echt altijd helemaal ziek van als mensen me weer afkraken omdat ik er zo uitzie!! grr, dan mep ik ze meestal helemaal in elkaar en en en...
    voor de rest ben ik een doodnormaal persoon ^^


    You move me ......... Kurt

    Meisje dat onder de drugs zit en op Amy Winehouse lijkt en BF is van hoofdrol:
    Naam:
    Rose (duivel)
    Leeftijd: (verhaal)
    Moet Jy Weten
    Plaatje: (Geen blond haar)9Gou rekening me je rol):
    http://www.ad.nl/multimedia/archive/00121/amy_winehouse_121561h.jpg
    Textje:
    Read it Bitcha'z!
    Myn naam is Rose!
    Ik ben de vriendin van een schat genaamd Kim.
    Ik ben .. jaar oud en ik gebruik iets wat jy niet wil weten ;)
    Hobby's heb ik niet en van muziek hou ik niet zo. Je kan nu wel weer gaan dus,
    BYE !

    xXx Rose (duivel)
    Piercings:
    Tong dan maar?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Morgen komt waarschijnlijk de proloog maar het kan langer duren aangezien ik woensdag,donderdag en vrijdag weg ben op kamp op Tessel met me klas.

    Meisje dat onder de drugs zit en op Amy Wihouse lijkt en BF is van hoofdrol:
    Naam:
    Rose (duivel)
    Leeftijd: (verhaal)
    Moet Jy Weten
    Plaatje: (Geen blond haar)9Gou rekening me je rol):
    :P Amy Winehouse he? Zoek ik ff ;)
    Textje:
    Schryf ik zo :D
    Piercings:
    Ff denken nog :D

    Laat je snel je info weten? En dat geld ook voor de andere maar trouwens effe voor jou Rose: Wanner ga je verder met je voetbalverhaal aangeizen je dat had belooft (A)

    (...)
    Laat je snel je info weten? En dat geld ook voor de andere maar trouwens effe voor jou Rose: Wanner ga je verder met je voetbalverhaal aangeizen je dat had belooft (A)

    Morgen ga ik er weer mee verder ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    laat je iets weten? =D


    You move me ......... Kurt

    Punk Meisje

    Info:

    Naam:Lindaa

    Leeftijd: (verhaal)

    Plaatje: http://farm2.static.flickr.com/1112/875503023_3e02ab77f7.jpg?v=0(Geen blond haar)(Hou rekening me je rol):

    Textje:

    YOO hier Linda!

    Ik ben .. Jaar Oud!
    ik ben een Wild, Hyper en gek persoontje wat ook wel eens aggresief kan zijn!
    Ik ben een Punker en ben der heel trots op, dus het boeid me niet wat je over me vindt!
    ik heb een hekel aan die stomme Huppelkutten, vlugt maar weg want ik heb laatst namelijk 1 een beuk verkocht.
    Maar bitches ik moet gaan, moet gaan klagen bij de telfort winkel voor mijn mobiel die kapot is
    Laterzzzzz

    Piercings: snakebite, tong, neus, wenkbrauw, navel (Het liefst veel):


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Meisje die aan de drug zit

    Naam: Michelle

    Leeftijd: 17?

    Plaatje: (Geen blond haar)(Hou rekening me je rol):
    http://i111.photobucket.com/albums/n150/rockert666/normal_1211137779_l.jpg

    Textje:

    Heeey schat<3!

    Ik ben dus Michelle, en ben 17 jaartjes oud. Ik heb een verslaving en dat is drug, trots ben ik er niet op, maar ik ben er gewoon verslaafd aan geraakt *zucht*.. Mijn hobby's zijn; Drugs gebruiken (natuurlijk), feesten, gitaar spelen shoppen. Ik heb [vind ik] best veel piercings namenlijk; pols, navel, heup, tong, schouder, snake bite. De snake bite heb ik net nieuw [a] die zie je daarom ook niet op de foto :'D. Nou dit was het volgens mij allemaal wel x'D

    Big Kisses, Michelle

    Piercings: (Het liefst veel):
    pols, navel, heup, tong, schouder, snake bite