• Let op! opnieuw begonnen
    Hallo tirbuten van Quizlet
    Deze wedstrijd was er al eerder, maar liep vast doordat veel mensen hun opdrachten niet inleverde en ik het zelf nogal druk had, maar we beginnen helemaal opnieuw

    Regels
    Als je oner geode reden een opdracht te laat inlevert val je af
    Uitstel mag, maar meot wel optijd gevraagd worden
    Jury
    Mudblood
    Nog 1 juryleden nodig
    Deelnemers
    Ik wil 24 deelnemers. Iedereen krijgt een nummer en een geslacht zeg maar(het kan dat je al meisje een jongenstribuut bent)4
    District 1:
    Spotgaai(meisjestribuut)
    LetMeBe(Jongenstribuut)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:09 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    In de echteHongerspelen zijn de tributen iets minder enthousiast. x'D Maar wat ik me afvroeg, moet die beschrijving meer een uitleg zijn voor iemand die het boek wil lezen, waarin je dus nog niets alles verklapt, of heel het verhaal samengevat?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    In de echteHongerspelen zijn de tributen iets minder enthousiast. x'D Maar wat ik me afvroeg, moet die beschrijving meer een uitleg zijn voor iemand die het boek wil lezen, waarin je dus nog niets alles verklapt, of heel het verhaal samengevat?

    Je moet zegmaar in zo min mogelijk woorden tegen iemand kunnen vertellen waar de triologie over gaat en wat de hongerspelen zijn zegmaar. Hoe je dat doet mag je zelf weten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog minimaal 11 trubten dienen de arena te betreden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil graag meedoen en heb de triologie gelezen ^^
    Edit: waar moet je opdracht één inleveren?

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:15 ]


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Ik wilde mee doen maar ben nu bezig met het laatste boek >,<

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 17:17 ]

    Mag ik meedoen? (flower)
    hoelang hebben we eigenlijk voor elke opdracht?


    Love? No. I prefer cats.

    Ik ben jaloers op de deelnemers (cat)
    Maar ik kan niet meedoen, te druk :'D
    Ik wil wél alles volgen! (A)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Mag ik mee doen? Heb de 3 boeken gelezen. Waar moeten we de opdrachten inleveren?

    Ik heb alle boeken gelezen :)

    Katniss Everdeen woont in Panem, het toekomstige Amerika. Het land is verdeelt in 12 Districten, eens 13, maar dat District is ogenschijnlijk met de grond gelijk gemaakt in de "Donkere Dagen". Nu heerst het Capitool, en ééns per jaar organiseren zij de Hongerspelen, waarbij ieder District een jongen en een meisje vanaf 11 jaar naar het Capitool moeten sturen om daar in een willekeurige Arena te vechten voor hun leven. Zodra Katniss zich opoffert voor haar zusje Primrose verandert alles. Zal zij de Hongerspelen overleven? Ja, tot 3 keer toe, wat ben ik een slimmerik XD

    Maar, dat is mijn samenvatting =D. Mag ik nu meedoen? :)


    dude, i can move my toes

    Ik heb 2 van de 3 boeken lezen, ik wil de 3e(laaste deel) pas in de zomervakantie lezen, ik moet dan erg lang in het vliegtuig zitten, dus het blijft bij 2 van de 3, kan ik een tribute zijn?


    Just be yourself

    Ik wil mee doen, maar ik zit in het eindexamen jaar dus ik moet veel leren.
    Hoe lang hebben we steeds ongeveer om in te leveren?
    Want ik mag ook niet zo heel vaak van mijn ouders op de computer ('a)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tribuut hiero!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik doe trouwens gewoon mee, heb opdracht 1 toch al af (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Deze reactie is even voor Abo (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    hoi

    [ bericht aangepast op 27 april 2011 - 18:36 ]