• Let op! opnieuw begonnen
    Hallo tirbuten van Quizlet
    Deze wedstrijd was er al eerder, maar liep vast doordat veel mensen hun opdrachten niet inleverde en ik het zelf nogal druk had, maar we beginnen helemaal opnieuw

    Regels
    Als je oner geode reden een opdracht te laat inlevert val je af
    Uitstel mag, maar meot wel optijd gevraagd worden
    Jury
    Mudblood
    Nog 1 juryleden nodig
    Deelnemers
    Ik wil 24 deelnemers. Iedereen krijgt een nummer en een geslacht zeg maar(het kan dat je al meisje een jongenstribuut bent)4
    District 1:
    Spotgaai(meisjestribuut)
    LetMeBe(Jongenstribuut)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:09 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Het is niet erg als je maar 2 van de 3 boeken heb gelezen, maar het kan wel in je nadeel werken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sacrificed schreef:
    Het is niet erg als je maar 2 van de 3 boeken heb gelezen, maar het kan wel in je nadeel werken


    thanks!


    Obviously.

    "Je hebt tot 12 Mei om de opdracht in te leveren anders val je af
    Bij deze opdracht valt niemand af"

    Je hebt tot 12 Mei om de opdracht in te leveren anders val je af
    Bij deze opdracht valt niemand af


    hahah x']

    Shuffle schreef:
    "Je hebt tot 12 Mei om de opdracht in te leveren anders val je af
    Bij deze opdracht valt niemand af"

    Je hebt tot 12 Mei om de opdracht in te leveren anders val je af
    Bij deze opdracht valt niemand af


    hahah x']

    Had ik ook al opgemerkt. x) Maar als je er over nadenkt snap ik het wel, niemand die heeft ingeleverd valt af maar als je niets inlevert val je toch af. Maar het klinkt wle grappig. 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Inleveren. Jullie hebben al uitstel omdat ik maar weinig dingen ehb binnengekregen dus schiet op


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    gelukkig uistel. Ik was het eerlijk gezegd een beetje vergeten :$
    Ik begin er nu aan!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jammer van dat uitstel, want me pc lag er een paar dagen uit gelukkig heb ik mijn mobiel, maar ik had dus een paar dagen niet gekeken en had gehoopt op een opdracht.

    Ik heb het volgens mij al een hele tijd geleden geschreven en verstuurd, dus dat zit wel goed. (nerd)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kan je bij opdracht 1 nou wel of niet afvallen? Anders denk ik dat er mensen zijn die denken: Oh, je kan toch niet afvallen bij deze opdracht, dan maak ik hem maar niet ?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Je kan niet afvallen op je opdracht, mar als niemand hem inleverd vallen die zoiezo af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je moest het toch vandaag af hebben?? Of heb ik wat gemist xD. Er vallen dan volgens mij wel veel af:S


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    ik heb mijn naam verandert van icebearr naar StJames


    I know you're lonely, but you're not alone.

    Krijgen we de uitslag te horen? x)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Komt er nog wat? Ik bedoel; je moest het 2 dagen geleden inleveren. ga dan gewoon verder met de mensen die het wél ingeleverd hebben.

    @Shuffle, dan is wel in 1 klap de helft weg hé


    If a writer falls in love with you, you can never die