• Let op! opnieuw begonnen
    Hallo tirbuten van Quizlet
    Deze wedstrijd was er al eerder, maar liep vast doordat veel mensen hun opdrachten niet inleverde en ik het zelf nogal druk had, maar we beginnen helemaal opnieuw

    Regels
    Als je oner geode reden een opdracht te laat inlevert val je af
    Uitstel mag, maar meot wel optijd gevraagd worden
    Jury
    Mudblood
    Nog 1 juryleden nodig
    Deelnemers
    Ik wil 24 deelnemers. Iedereen krijgt een nummer en een geslacht zeg maar(het kan dat je al meisje een jongenstribuut bent)4
    District 1:
    Spotgaai(meisjestribuut)
    LetMeBe(Jongenstribuut)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:09 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet het even niet meer
    De helft ofzo heeft niks ingeleverd. Ik kan ze moeilijk allemaal tegelijk laten afvallen he
    Ik weet al wel de 2de opdracht


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien moet je ze gewoon allemaal even een herinnering sturen, desnoods om uitleg vragen ofzo?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    @Spotgaai
    Je kan 1 bericht maar om de 5 minuten sturen
    Ik hoop dat opdracht 2 lezen en dan opdracht 1 inleveren. Leveren ze hem dan ook niet in vallen ze af


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mag je gewoon hier je personage zeggen? Ik weet het nml al (A)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik wil Peeta zijn! (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou, als iedereen Gale doet, doe ik wel Rue :Y)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 20:31 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ikke wil Gale!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Primrose!

    Gale.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil graag Rue
    En ik vind het stom dat die andere niet inleveren, het is toch duidelijk??


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Ik was al in paniek, tot ik zag dat elk personage drie maal gebruikt mag worden. ;D Dan wil ik Rue! Als die niet meer kan Peeta en daarna Gale en daarna Prim en eigenlijk wil ik gewoon voor iedereen doen. 8D

    Dit is weliswaar niet op mij van toepassing, maar wat als je maar 2 boeken gelezen hebt en je een situatie uit het derde boek krijgt? x)

    [ bericht aangepast op 18 mei 2011 - 21:04 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Spotgaai schreef:
    Nou, als iedereen Gale doet, doe ik wel Rue :Y)


    Er doen ent zoveel mensen Rue als Gale


    "Ignite, my love. Ignite."

    Rue is al helemaal bezet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tuala schreef:
    Ik was al in paniek, tot ik zag dat elk personage drie maal gebruikt mag worden. ;D Dan wil ik Rue! Als die niet meer kan Peeta en daarna Gale en daarna Prim en eigenlijk wil ik gewoon voor iedereen doen. 8D

    Dit is weliswaar niet op mij van toepassing, maar wat als je maar 2 boeken gelezen hebt en je een situatie uit het derde boek krijgt? x)

    Dan meld je dat bij mij en krijg je een andere . Alhoewel er volgens mijn geen situaties uit boek 3 zijn, 1tje denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sacrificed schreef:
    (...)
    Dan meld je dat bij mij en krijg je een andere . Alhoewel er volgens mijn geen situaties uit boek 3 zijn, 1tje denk ik

    Oke. (: Maar het is niet op mij van toepassing, ik was gewoon nieuwsgierig. :Y)
    Mogen we onze situaties trouwens zeggen of is dat geheim?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.