• Let op! opnieuw begonnen
    Hallo tirbuten van Quizlet
    Deze wedstrijd was er al eerder, maar liep vast doordat veel mensen hun opdrachten niet inleverde en ik het zelf nogal druk had, maar we beginnen helemaal opnieuw

    Regels
    Als je oner geode reden een opdracht te laat inlevert val je af
    Uitstel mag, maar meot wel optijd gevraagd worden
    Jury
    Mudblood
    Nog 1 juryleden nodig
    Deelnemers
    Ik wil 24 deelnemers. Iedereen krijgt een nummer en een geslacht zeg maar(het kan dat je al meisje een jongenstribuut bent)4
    District 1:
    Spotgaai(meisjestribuut)
    LetMeBe(Jongenstribuut)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:09 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog minimaal 1 en maximaal 6 tributen dinen de aren te betreden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    IK DOE MEE

    Ik hou van Hongerspelen :9~

    moet het gaan over alle boeken of over de eerste of over de hongerspelen in z'n algemeen?

    Over de hongerspelen algemen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Beginnen we nu??? Er zijn er toch 16??


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Jammer, ik heb de boeken niet geleen, mar was wel van plan. Ik wil dus weten wat er allemaal gaat gebeuren. Ga je een story openen? of heb je dat al gedaan?


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik hou van de Hongerspelen. :9~
    En van Gale.
    En van Peeta.
    Gewoon van alle personages. _O_


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hanoena schreef:
    Jammer, ik heb de boeken niet geleen, mar was wel van plan. Ik wil dus weten wat er allemaal gaat gebeuren. Ga je een story openen? of heb je dat al gedaan?

    Alle opdrachten komen in een story te staan en i heb zelf nog een onactieve, halve hongerspeen fanfic staan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kom op meer mensen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 17:26 ]

    mag ik ook nog mee doen?

    X


    Everything in this room is eatable. Even I'm eatable! But that, my dear children, is called kanibalism.#W.Wonka

    ik wil graag meedoenxD


    know the dark to love the light

    Ik zag in de spotlights iets over de Hongerspelen en klikte er helemaal enthousiast op. Pas daarna had ik door dat ik hier al aan mee doe. x'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Fides schreef:
    Ik heb twee van de drie boeken gelezen. Is dat te weinig om mee te doen?


    Obviously.