• Let op! opnieuw begonnen
    Hallo tirbuten van Quizlet
    Deze wedstrijd was er al eerder, maar liep vast doordat veel mensen hun opdrachten niet inleverde en ik het zelf nogal druk had, maar we beginnen helemaal opnieuw

    Regels
    Als je oner geode reden een opdracht te laat inlevert val je af
    Uitstel mag, maar meot wel optijd gevraagd worden
    Jury
    Mudblood
    Nog 1 juryleden nodig
    Deelnemers
    Ik wil 24 deelnemers. Iedereen krijgt een nummer en een geslacht zeg maar(het kan dat je al meisje een jongenstribuut bent)4
    District 1:
    Spotgaai(meisjestribuut)
    LetMeBe(Jongenstribuut)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 17:09 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Aaaaawwwh, dan is het goed (A)


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SayaMatahari schreef:
    Ik heb het verbond tussen Katniss en Rue, en ik vroeg me af vanaf waar ik dat moest schrijven en tot waar. Blijkbaar dus niet tot haar dood want die heb jijxD.

    Ik zou denken van het moment dat ze uit de struiken komt (of iets daarvoor, als ze Katniss volgt, of zo) en tot waar mag je zelf kiezen? Dat is hoe ik het zou invullen. (:
    Haar boete lijkt me ook wel leuk om te schrijven. Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen. Ook naar die van de anderen, trouwens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tuala schreef:
    (...)
    Ik zou denken van het moment dat ze uit de struiken komt (of iets daarvoor, als ze Katniss volgt, of zo) en tot waar mag je zelf kiezen? Dat is hoe ik het zou invullen. (:
    Haar boete lijkt me ook wel leuk om te schrijven. Ik ben benieuwd naar jullie inzendingen. Ook naar die van de anderen, trouwens.


    Dankje voor de tip :) Daar dacht ik zelf ook al aan, ik heb echt goed idee (al zeg ik hetzelfxD). Ik ben ook benieuwd naar jouw inzending (en die van de andere natuurlijk) Volgens mij zitten er wel een paar goede schrijfsters bij (er zijn toch geen jongens of wel:X.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mag ik primrose bij de 2e opdracht?

    Mag iik Gale alsjeblieft ^^?


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    Tot wanneer hebben we de tijd hem in te leveren? [de 2e opdracht]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mag je zelf een situatie kiezen?

    Spotgaai schreef:
    Tot wanneer hebben we de tijd hem in te leveren? [de 2e opdracht]

    Vroeg ik me ook al af. Kan je dat zo snel mogelijk zeggen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Shuffle, heb jij al je situatie gekregen? ik heb namelijk primrose, maar ik sta er nog niet eens bij

    lap=afgepakt ik kan amp[er op quizlet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De hongerspelen start all over


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik meld me weer aan!


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Tof, ik zou dit keer wel jury-lid willen zijn. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik meld me ook weer aan!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ullie staan erbij


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one