• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    in het begin interesseerde ze me niet. Ik vind haar niet slecht maar heel erg goed. Ik vind de Bieber ophef echt onzin.

    Fans van Justin gaan bewijs leveren op een blog dat hun relatie gefaked is voor alle aandacht. Maar weet je, dan ben je gewoon een fake fan. "If you really love someone, you'd let him go." right. Het is echt, dat kan ik je vertellen. Selena is misschien nog wel een beter mens dan Justin, al die dingen die zij voor het goede doel doet. Iedereen ziet haar als een bitch omdat ze, als het ware, Justin van duizenden meisjes in de wereld afpakt. Maar Selena is echt een heel aardig meisje die gewoon lol heeft in haar leven en plezier heeft in haar succes. Laat Justin gelukkig zijn met haar, oké. Selena heeft Justin niet verandert, hij wordt ook ouder en heeft een enorme druk op zich. Ik erger me echt dood aan die dingen van '97 % van de wereld zou huilen als Selena Gomez van een gebouw afspringt als jij..' GOSH. Je gaat toch niet iemand dood wensen omdat hij/zij GELUKKIG is? Je bent gewoon zielig als je zulke teksten op je profiel zet. Anyways, ik vind het leuk voor haar. (:

    Ik heb haar nooit gemogen.

    ik begin haar saai te vinden


    All I wanna do is lose control

    Positive schreef:
    Idunno, en ik haat haar niet


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Kennybeest schreef:
    Fans van Justin gaan bewijs leveren op een blog dat hun relatie gefaked is voor alle aandacht. Maar weet je, dan ben je gewoon een fake fan. "If you really love someone, you'd let him go." right. Het is echt, dat kan ik je vertellen. Selena is misschien nog wel een beter mens dan Justin, al die dingen die zij voor het goede doel doet. Iedereen ziet haar als een bitch omdat ze, als het ware, Justin van duizenden meisjes in de wereld afpakt. Maar Selena is echt een heel aardig meisje die gewoon lol heeft in haar leven en plezier heeft in haar succes. Laat Justin gelukkig zijn met haar, oké. Selena heeft Justin niet verandert, hij wordt ook ouder en heeft een enorme druk op zich. Ik erger me echt dood aan die dingen van '97 % van de wereld zou huilen als Selena Gomez van een gebouw afspringt als jij..' GOSH. Je gaat toch niet iemand dood wensen omdat hij/zij GELUKKIG is? Je bent gewoon zielig als je zulke teksten op je profiel zet. Anyways, ik vind het leuk voor haar. (:


    _O_


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Caerphilly schreef:
    Ik heb haar nooit gemogen,maar ik haat haar niet.(joehoe)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik haat dr niet, ze is best goed ;)

    Positive schreef:
    Idunno, en ik haat haar niet


    I'm short

    ik ben eeerder jaloers op der. :P


    iedereen belooft me van alles, maar niemand komt dat na !

    Naja, het boeit mij totaal niet wat al die sterren uitvreten in hun vrije tijd :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hoe kunnen we hier allemaal zo achteloos een reactie plaatsen over haar ? Niemand hier kent Selena Gomez in het echt ( ofwel ? ) dus hoe kun je dan over haar oordelen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Get over it, dat gehaat blijft er toch altijd


    I solemny swear i am up to no good

    Ik haat haar ook niet!
    Het is zoooo stom als mensen iemand gaat haten omdat die met hun idool samen zijn!
    Alsof zij toch ooit kans zoude hebben om met hem samen te zijn?!
    Je moet net blij zijn voor je idool dat hij iemand gevonden heeft waarvan hij houd! x3

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 19:53 ]

    Tja, ik kan haar pas gaan haten als ik haar écht ken hé.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..