• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    FLONES schreef:
    Ik heb haar nooit echt gemogen, maar ik ben haar niet gaan haten doordat ze iets met hem heeft.


    We accept the love we think we deserve.

    Och, als zij elkaar zo leuk vinden moeten zij dat lekker weten. Ik bemoei me er niet mee :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Jewellery schreef:
    Ik heb haar nooit gemogen, ook niet vóór de tijd dat ze met Bieber was. (:


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Bij nader inzien verwijder ik mijn bericht maar. (A) Ik heb geen zin in ruzie. :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 17:18 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    raplove schreef:
    ik haat haar niet. ik vind alleen dat zij hem veranderd heeft

    Idd ik mocht haar niet voordat ik fan was van Jb Ik weet niet maar ze heeft iets in haar dat ik niet leuk vind =X

    [ bericht aangepast op 20 mei 2011 - 0:22 ]


    No matter how talented you are, not everybody is going to like you. But that's life, just stay strong. - Justin Bieber

    Ik jaat haar nooit gedaan. Ik ben blij voor ze dat ze samen gelukkig zijn,


    "Ignite, my love. Ignite."

    raplove schreef:
    ik haat haar niet. ik vind alleen dat zij hem veranderd heeft


    Ook^^ . Maar de link tussen Nick Jonas -Taylor Lautner - Justin Bieber is zo..opvallend. Het valt een beetje op, dat als Nick populair is, Selena met hem heeft, en hetzelfde volgde met Taylor en Justin.

    Ik zeg niet dat ik haar haat, ook al ben ik een Belieber, ik luister óok naar Selena's muziek. Maar ik vind de link wel een beetje verdacht (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb niet een haat ofzo tegen haar, maar ik heb gewoon totaal niks met haar. En ik zal nooit een fan van haar worden.

    En dat was voor dit hele Justin Bieber gedoe, wat me eigenlijk ook niet zo héél veel kan schelen. Ik ben like; laat ze toch lekker.


    Alleen maar tranen van geluk

    Het boeit mij echt allemaal geen flikker wat er aan de andere kant van de wereld gebeurd ;p


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    kan mij niet echt veel schelen wat zij doet :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik haat haar niet omdat ze met JB gaat, ik has sowieso al een hekel aan haar.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    BadBlood schreef:
    hoe kun je nou oordelen of je iemand mag of niet, als je diegene niet eens persoonlijk kent?


    Achja, mening op het eerste gezicht?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Nica schreef:
    (...)

    Ook^^ . Maar de link tussen Nick Jonas -Taylor Lautner - Justin Bieber is zo..opvallend. Het valt een beetje op, dat als Nick populair is, Selena met hem heeft, en hetzelfde volgde met Taylor en Justin.

    Ik zeg niet dat ik haar haat, ook al ben ik een Belieber, ik luister óok naar Selena's muziek. Maar ik vind de link wel een beetje verdacht (:


    This.


    When life gives you lemons make orange juice and leave the world wondering how the heck you did it.

    Madagascar schreef:
    Ik heb haar nooit gemogen, ook niet vóór de tijd dat ze met Bieber was. (:


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have ♥

    Van al die Disney sterretjes, vind ik haar de állerleukste.
    & Emily Osment vind ik ook wel leuk.
    Maar Selena draagt altijd mooie kleren, ze is superknap, kan goed acteren -beter dan die Demi en Miley enzo- ze kan alleen niet zo goed zingen, al zijn haar liedjes wél heel leuk ;3

    Dusse, ik haat haar niet (;


    Me so good.