• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    Sequel schreef:
    (...)

    Dus wat, het is verboden om die knipoog emoticon te gebruiken?
    Als zij die wilt gebruiken, moet zij toch weten.
    Echt, mensen irriteren zich steeds sneller aan de simpelste dingen..

    I know en ach... Ik irriteer me altijd aan die knipoogjes, maar het lag deze keer meer aan de plaats waar die stond. Ach, boeiend, het gaat om Selena en haar geluk


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Vivere schreef:
    Waar het om draait is dat de beliebers gewoon vinden dat hij sinds Selena verandert is. Wat deels waar is maar deels ook komt doordat hij gewoon ouders wordt. Ik heb altijd al een hekel aan Selena gehad en dat zal altijd zo blijven. Bieber heeft daar gewoon geen ene hol mee te maken.

    Ouders nog wel,dan heb ik wat gemist.
    Nee grapje,ik denk dat je gelijk hebt. En ook een deel jaloezie omdat zij hem wel heeft,onderbewust.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat haar niet, ik vind haar muziek best wel great. Maar het is wel zo dat ze vroeger veel minder arrogant deed tegenover haar fans. Ik weet niet of dit door Justin komt, want ik vind hun twee echt super schattig samen.


    Wear a necklace of rope, side by side with me

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ouders nog wel,dan heb ik wat gemist.
    Nee grapje,ik denk dat je gelijk hebt. En ook een deel jaloezie omdat zij hem wel heeft,onderbewust.


    Hmm. Dat zou kunnen maar bij mij niet & dat weet ik zeker omdat ik al een hekel aan Selena had toen ze voor het eerst in Zach & Cody kwam. En toen ik die film van haar zag.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Hmm. Dat zou kunnen maar bij mij niet & dat weet ik zeker omdat ik al een hekel aan Selena had toen ze voor het eerst in Zach & Cody kwam. En toen ik die film van haar zag.

    Ieder zijn eigen mening. En ik vind alleen haar muziek goed, maar niet live, dan klinkt het verschrikkelijk. Dat zag/hoorde ik wel bij de peoples choice awards.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ImmaWolf schreef:
    (...)
    Ieder zijn eigen mening. En ik vind alleen haar muziek goed, maar niet live, dan klinkt het verschrikkelijk. Dat zag/hoorde ik wel bij de peoples choice awards.


    Wat dan? Was het zo erg?


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Wat dan? Was het zo erg?

    Defenitly. Ik ging de peoples choice awards kijken via Youtube en toen ging zij ook optreden bij deel 2 of deel 3 en ik heb een klein stukje geluisterd en daarna doorgespoeld. Het nummer zelf vind ik echt wel leuk, maar niet als zij het live zingt


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    ze is tenminste gelukkig


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik mocht Selena Gomez zoiezo al niet, al voordat ze wss met die Justin Bieber heeft; en ik mag Justin Bieber niet. Ik heb niet echt iets met ze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jewellery schreef:
    Ik heb haar nooit gemogen, ook niet vóór de tijd dat ze met Bieber was. (:


    ONLY SEVEN LEFT <3

    ik hou van der,
    ik ben obsessed van jb


    May the odds be ever in your favor

    Omdat sommige mensen heel graag in haar plaats willen zijn. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mij maakt het echt niet uit. Dat ze samen is met JB verandert niets aan mijn mening over haar.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind Selena amazing, hihi, in tegenstelling tot Bieber.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    weet je...
    stiekem verneuken mensen dit topic met hun geruzie en gezeik x)
    waarom houden we dit niet ontopic en reageren we verder niet op elkaar?
    ja sorry ik kan niet tegen ruzie
    en ik irriteer me eraan x)
    je mening zeggen oke
    maar dat mag wel normaal


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.