• '(CNN) -- Osama bin Laden is dead, sources told CNN Sunday night.

    Congressional and administration sources say U.S. officials have the body of bin Laden, who was reportedly killed in Afghanistan. The details around his death were not immediately available.

    U.S. President Barack Obama is expected to address the nation shortly.'

    Bron: CNN.com

    Na tien jaar is Osama Binladen dood, teminste dat is wat er overal op internet staat. Ik kijk nu zelf CNN en daar word ook verteld dat hij dood is. Obama zal zo ook blijkbaar op tv komen.

    Dit staat ook op twitter:

    'URGENT NEWS: USABreakingNews has confirmed from the House Intelligence Committee that Osama bin Laden is dead. The U.S. has his body now.'

    Volgens mij is het wel officieel en zijn het geen geruchten!

    Edit:
    Het staat ook op de website van de volkskrant.

    'Osama bin Laden is dood
    Redactie/ANP − 02/05/11, 04:58
    Osama bin Laden. © ap

    vk urgent Terroristenleider Osama bin Laden is dood. Zijn lichaam is in handen van de Verenigde Staten. Dat meldden Amerikaanse media in de nacht van zondag op maandag.
    resident Barack Obama zal om 05.30 uur Nederlandse tijd een persconferentie houden. Bekijk het hier live.

    Het is een grote overwinning voor Obama's regering dat hij bijna 10 jaar na de aanslagen van 9/11 de missie van zijn voorganger George W. Bush heeft volbracht.

    Het is nog onduidelijk hoe Bin Laden om het leven is gekomen. Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN is Bin Laden in een villa buiten de Pakistaanse hoofdstad Islamabad gedood.

    Twin Towers
    Bin Laden is de leider van terreurnetwerk Al Qaida en wordt door de Verenigde Staten verantwoordelijk gehouden voor de aanslagen op 11 september 2001, onder meer op de Twin Towers in New York. Daardoor kwamen bijna drieduizend mensen om het leven. De VS zochten al jaren naar Bin Laden, maar konden hem tot nog toe niet vinden.

    De in Saudi-Arabië geboren Bin Laden is voor het laatst gezien in 2001 in Afghanistan. Vermoedelijk heeft hij zich tijdelijk schuilgehouden in het berggebied tussen Afghanistan en Pakistan, maar dat is altijd onzeker geweest. De terroristenleider stuurde af en toe video- of geluidsboodschappen waaruit bleek dat hij nog leefde.
    Naast de aanslagen van 11 september wordt Bin Laden ook verdacht van betrokkenheid bij aanslagen op Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania in 1998 en de aanslag op het Amerikaanse marineschip USS Cole in Jemen in 2000.'

    Bron

    Edit2: Obama heeft net op tv verteld dat Osama dood is. Het is dus officieel!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 5:29 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik vind dat hij opgesloten had moeten worden. De dood is wel een heel makkelijke uitweg, zo kan hij niet lijden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Alsof ik dat geloof dat hij dood is. Het zal bast wel een dubbelganger geweest zijn die gedood is.

    Billusion schreef:
    Alsof ik dat geloof dat hij dood is. Het zal bast wel een dubbelganger geweest zijn die gedood is.


    lieve schat leef jij onder een steen?

    zet de tv aan.

    raplove schreef:
    (...)

    lieve schat leef jij onder een steen?

    zet de tv aan.


    Haha idd ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ik hoorde het net ik ben helemaal blij ^^(yeah)


    Shoganai i ne~

    Of dat nou alle problemen oplost, wie weet zit er een ander kwaadaardig brein erachter. Ik ga hier niet blij om zijn, ik vind dat hij had moeten worden opgesloten.


    SLOAN.

    mijn reactie: ooh oke, gefeliciteerd.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    (hoera)


    Caution first, always.

    raplove schreef:
    ja ok maar wat moeten hun met zijn lichaam?

    Wat denk je,bewijs natuurlijk. Misschien willen ze hem zelfs terecht stellen(ja dat kan ook na de dood).

    Goed dat ze hem hebben,ben alleen bang dat het geen zin heeft. Er is iemand anders die hem zo kan opvolgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn vader vroeg mij vanmorgen of ik het eigenlijk wel geloofde. Want ze hebben het lichaam al niet meer en hij is ''begraven'' in zee. In andere woorden, 'bewijs materiaal' vernietigen. Het lijkt me toch niet dat ze direct zijn lichaam zouden loodsen?

    Ik begin nu aan mijn eigen topic te twijfelen(nerd)

    Maarja, als we over 2 weekje een tape-recorder zien op duiken met Osama die zegt de wereld te gaan vernietegen; We're doomed.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    raplove schreef:
    (...)

    lieve schat leef jij onder een steen?

    zet de tv aan.


    De tv staat aan. -_-'
    Ik geloof echt niet dat hij dood is.

    Billusion schreef:
    (...)

    De tv staat aan. -_-'
    Ik geloof echt niet dat hij dood is.


    Denk je nou seriues dat ze zulk soort geruchten die niet waar zijn gaan verspreiden? Ze hebben het echt wel goed onderzocht en er genoeg ove rnagedacht voordat ze 't plaatste.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind het zo lachwekkend dat het zo lang heeft moeten duren :'D


    -

    Demonomania schreef:
    Mijn vader vroeg mij vanmorgen of ik het eigenlijk wel geloofde. Want ze hebben het lichaam al niet meer en hij is ''begraven'' in zee. In andere woorden, 'bewijs materiaal' vernietigen. Het lijkt me toch niet dat ze direct zijn lichaam zouden loodsen?

    Ik begin nu aan mijn eigen topic te twijfelen(nerd)

    Maarja, als we over 2 weekje een tape-recorder zien op duiken met Osama die zegt de wereld te gaan vernietegen; We're doomed.

    Ze 'moeten' het direct begraven. Volgens Obama zou hij volgens de islamitische regels zijn begraven, dus binnen 24 uur.
    En als het goed is hebben ze wel bewijsmateriaal, daar zouden ze toch écht wel voor zorgen. Of ze zijn hartstikke dom.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Endure schreef:
    (...)

    Hij heeft genoeg kansen gehad en ze ook verspild.
    Hij koos ervoor een slecht mens te worden en dan moet
    je ook de consequenties accepteren.
    En nu worden er ten minste geen duizenden mensen
    meer door hem vermoord enzo, dus zo kan je het
    ook bekijken. ;]
    (Dat heb ik vast fout geschreven ;'D)


    En ja ik ben voor de doodstraf, die geven ze echt niet
    zomaar, dus eigenlijk vind ik dat die ook weer in NL
    moet komen, but that's me :Y)

    Even over dat dik gedrukte,word niet boos,maar wie bepaalt wat een slecht mens is. Hij ziet zichzelf niet als slecht en al zijn aanhangers ook niet,die zien ons als slecht.
    En hoeveel onschuldige zijn er wel niet vermoord tijdens die oorlog? Veel te veel. Dan zou je de VS ook een proces aan moeten doen.

    Ik zeg niet dat het in mijn ogen een goede man was,of dat ik het met hem eens ben. Dat ben ik zeker niet. Maar het is niet zo zwart/wit als het lijkt.
    Ik vind die moord ook niet goed,ik ben tegen geweld. Zeker omdat het niet oplost. Berechten was waarschijnlijk een beter idee geweest wand nu willen ze wraak.
    Dit komt niet goed doordat hij dood is,dit gaat gewoon door.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall