• '(CNN) -- Osama bin Laden is dead, sources told CNN Sunday night.

    Congressional and administration sources say U.S. officials have the body of bin Laden, who was reportedly killed in Afghanistan. The details around his death were not immediately available.

    U.S. President Barack Obama is expected to address the nation shortly.'

    Bron: CNN.com

    Na tien jaar is Osama Binladen dood, teminste dat is wat er overal op internet staat. Ik kijk nu zelf CNN en daar word ook verteld dat hij dood is. Obama zal zo ook blijkbaar op tv komen.

    Dit staat ook op twitter:

    'URGENT NEWS: USABreakingNews has confirmed from the House Intelligence Committee that Osama bin Laden is dead. The U.S. has his body now.'

    Volgens mij is het wel officieel en zijn het geen geruchten!

    Edit:
    Het staat ook op de website van de volkskrant.

    'Osama bin Laden is dood
    Redactie/ANP − 02/05/11, 04:58
    Osama bin Laden. © ap

    vk urgent Terroristenleider Osama bin Laden is dood. Zijn lichaam is in handen van de Verenigde Staten. Dat meldden Amerikaanse media in de nacht van zondag op maandag.
    resident Barack Obama zal om 05.30 uur Nederlandse tijd een persconferentie houden. Bekijk het hier live.

    Het is een grote overwinning voor Obama's regering dat hij bijna 10 jaar na de aanslagen van 9/11 de missie van zijn voorganger George W. Bush heeft volbracht.

    Het is nog onduidelijk hoe Bin Laden om het leven is gekomen. Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN is Bin Laden in een villa buiten de Pakistaanse hoofdstad Islamabad gedood.

    Twin Towers
    Bin Laden is de leider van terreurnetwerk Al Qaida en wordt door de Verenigde Staten verantwoordelijk gehouden voor de aanslagen op 11 september 2001, onder meer op de Twin Towers in New York. Daardoor kwamen bijna drieduizend mensen om het leven. De VS zochten al jaren naar Bin Laden, maar konden hem tot nog toe niet vinden.

    De in Saudi-Arabië geboren Bin Laden is voor het laatst gezien in 2001 in Afghanistan. Vermoedelijk heeft hij zich tijdelijk schuilgehouden in het berggebied tussen Afghanistan en Pakistan, maar dat is altijd onzeker geweest. De terroristenleider stuurde af en toe video- of geluidsboodschappen waaruit bleek dat hij nog leefde.
    Naast de aanslagen van 11 september wordt Bin Laden ook verdacht van betrokkenheid bij aanslagen op Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania in 1998 en de aanslag op het Amerikaanse marineschip USS Cole in Jemen in 2000.'

    Bron

    Edit2: Obama heeft net op tv verteld dat Osama dood is. Het is dus officieel!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 5:29 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Dwaalspoor schreef:
    Het was serieus het eerste wat mijn ouders vanochtend tegen me zeiden. 'Osama is doodgeschoten door het Amerikaanse leger.'
    En ik moet heel eerlijk zeggen, dat het eerste gevoel dat ik er bij had, niet blijheid was. En nu eigenlijk nogsteeds niet zo.
    Het enige wat ik er echt van denk is eigenlijk: 'Dat kan toch niet, hij zou toch een eerlijk proces moeten hebben?'
    Daarbij, ga ik echt niet blij zijn als er iemand dood is. Maakt niet uit wat diegene allemaal heeft gedaan.


    Don't hate me.

    Ik ben het hier zo hard niet mee eens, waarom zou hij een eerlijk proces verdienen. De mensen die hij allemaal heeft vermoord hadden die een eerlijke kans? Uh nee, dus verdiende loon voor die kerel.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (yeah)(hoera)

    Jewellery schreef:
    (...)
    Omf, de zee is al zo smerig, maken ze hem nóg smeriger! ><
    Arme zeedieren die hem tegenkomen!


    ik bedoel had hem eerst gecremeerd ofzo inplaats van zijn hele lijk in de zee te dumpen. en is dat lijk niet nodig voor bewijs ofzo?

    want stilletjes aan begin ik het niet meer te geloven.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee dat vind ik niet,ik zegt toch dat hij in mijn ogen een slechte man was en dat ik het niet met hem eens ben.
    Maar je kan het niet van een kant kijken omdat hij en zijn volgers geloven dat hij niet slecht. Dat is net als in WOII,wij vonden Duitsland slecht maar Duitsland vond zichzelf niet slecht omdat ze geloofde dat wat ze deden goed was.
    De VS heeft ook miljoenen onschuldige vermoord en dat is ook niet goed,dat moeten we niet vergeten.
    We kunnen alleen maar zeggen wat we goed VINDEN niet wat goed IS.



    Ik ben het helemaal met je eens (:


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Dajly schreef:
    (...)

    Wie zegt dat hij dat heeft gedaan? Dat heeft hij gezegt ja, maar dat heeft hij niet gedaan, hij was alleen maar het gezicht van de Al Qaida.

    Heb jij het nieuws dan wel eens gezien?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    raplove schreef:
    (...)

    ik bedoel had hem eerst gecremeerd ofzo inplaats van zijn hele lijk in de zee te dumpen. en is dat lijk niet nodig voor bewijs ofzo?

    want stilletjes aan begin ik het niet meer te geloven.

    Ze hebben hem al geidentificeerd enzo


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    raplove schreef:
    (...)

    ik bedoel had hem eerst gecremeerd ofzo inplaats van zijn hele lijk in de zee te dumpen. en is dat lijk niet nodig voor bewijs ofzo?

    want stilletjes aan begin ik het niet meer te geloven.

    Ew, dan ademen wij misschien stukjes Osama in. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Megalomania schreef:
    (...)
    Heb jij het nieuws dan wel eens gezien?


    Ja, hij is degene die opgenomen word op bandjes en zegt dat de Al Qaida het gedaan heeft. Maar dat wil niet zeggen dat hij de baas daarzo is.


    Don't judge a book on its cover

    Megalomania schreef:
    (...)
    Ze hebben hem al geidentificeerd enzo



    die gast is nog niet eens een halve dag dood? lieve schat zo snel gaan die dingen niet.

    raplove schreef:
    (...)


    die gast is nog niet eens een halve dag dood? lieve schat zo snel gaan die dingen niet.

    Ze zeggen het echt niet zomaar zonder dat ze het zeker weten.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik weet niet of ik het moet geloven of dat dit verteld wordt om het volk gerust te stellen, maar oké. Er is één ding dat ik sowieso niet geloof en dat is dat Osama de aanslag heeft gepleegd op de Twin Towers. Da's voor mij echt onzin (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Rumour schreef:
    (...)
    Anders gaan al die aanhangers en shit zijn ''body'' weer op zoeken dikke rituelen daar enzo. Gewoon dumpen dat lichaam :')


    ja gewoon dumpen. geef die man gewoon een fatsoenlijke begrafenis cremeer hem en dump hem daarna maar in de zee.

    Soundeffect schreef:
    Ik weet niet of ik het moet geloven of dat dit verteld wordt om het volk gerust te stellen, maar oké. Er is één ding dat ik sowieso niet geloof en dat is dat Osama de aanslag heeft gepleegd op de Twin Towers. Da's voor mij echt onzin (:


    Dat vind ik dus ook.


    Don't judge a book on its cover

    Megalomania schreef:
    (...)
    Ze zeggen het echt niet zomaar zonder dat ze het zeker weten.


    lieverd er moeten eerst nog heel veel papieren getekend worden voordat ze zich van het lijk kunnen ontdoen.

    Ben ik de enige die dit niet geloofd? Er is geen bewijs, zijn lichaam is in de zee gegooid. Ik geloof 't pas als er bewijs is.