• '(CNN) -- Osama bin Laden is dead, sources told CNN Sunday night.

    Congressional and administration sources say U.S. officials have the body of bin Laden, who was reportedly killed in Afghanistan. The details around his death were not immediately available.

    U.S. President Barack Obama is expected to address the nation shortly.'

    Bron: CNN.com

    Na tien jaar is Osama Binladen dood, teminste dat is wat er overal op internet staat. Ik kijk nu zelf CNN en daar word ook verteld dat hij dood is. Obama zal zo ook blijkbaar op tv komen.

    Dit staat ook op twitter:

    'URGENT NEWS: USABreakingNews has confirmed from the House Intelligence Committee that Osama bin Laden is dead. The U.S. has his body now.'

    Volgens mij is het wel officieel en zijn het geen geruchten!

    Edit:
    Het staat ook op de website van de volkskrant.

    'Osama bin Laden is dood
    Redactie/ANP − 02/05/11, 04:58
    Osama bin Laden. © ap

    vk urgent Terroristenleider Osama bin Laden is dood. Zijn lichaam is in handen van de Verenigde Staten. Dat meldden Amerikaanse media in de nacht van zondag op maandag.
    resident Barack Obama zal om 05.30 uur Nederlandse tijd een persconferentie houden. Bekijk het hier live.

    Het is een grote overwinning voor Obama's regering dat hij bijna 10 jaar na de aanslagen van 9/11 de missie van zijn voorganger George W. Bush heeft volbracht.

    Het is nog onduidelijk hoe Bin Laden om het leven is gekomen. Volgens de Amerikaanse nieuwszender CNN is Bin Laden in een villa buiten de Pakistaanse hoofdstad Islamabad gedood.

    Twin Towers
    Bin Laden is de leider van terreurnetwerk Al Qaida en wordt door de Verenigde Staten verantwoordelijk gehouden voor de aanslagen op 11 september 2001, onder meer op de Twin Towers in New York. Daardoor kwamen bijna drieduizend mensen om het leven. De VS zochten al jaren naar Bin Laden, maar konden hem tot nog toe niet vinden.

    De in Saudi-Arabië geboren Bin Laden is voor het laatst gezien in 2001 in Afghanistan. Vermoedelijk heeft hij zich tijdelijk schuilgehouden in het berggebied tussen Afghanistan en Pakistan, maar dat is altijd onzeker geweest. De terroristenleider stuurde af en toe video- of geluidsboodschappen waaruit bleek dat hij nog leefde.
    Naast de aanslagen van 11 september wordt Bin Laden ook verdacht van betrokkenheid bij aanslagen op Amerikaanse ambassades in Kenia en Tanzania in 1998 en de aanslag op het Amerikaanse marineschip USS Cole in Jemen in 2000.'

    Bron

    Edit2: Obama heeft net op tv verteld dat Osama dood is. Het is dus officieel!

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 5:29 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Jaa, ik zit nu in Duitsland, maar hier is het ook groot nieuws, natuurlijk over de hele wereld..
    Dat is altijd als wij op vakantie gaan dat er iets belangrijks gebeurd. Een keer gingen we naar Normandië, hoorden we daar over die aanslag op de koningin op Koninginnedag..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    leefde hij dan nog :l
    /care.


    I live for the applause, you will die for it.

    Abilities schreef:
    Jaa, ik zit nu in Duitsland, maar hier is het ook groot nieuws, natuurlijk over de hele wereld..
    Dat is altijd als wij op vakantie gaan dat er iets belangrijks gebeurd. Een keer gingen we naar Normandië, hoorden we daar over die aanslag op de koningin op Koninginnedag..


    Ahaha , dat hebben wij ook altijd. Die ene keer van die aanslag op Koninginnedag hoorden wij ook in het buitenland.


    Aan niets denken is ook denken.

    Feesten of Woehoee .. dat is gewoon echt respectloos. Hij is ook vader van kinderen en die kinderen zijn waarschijnlijk erg verdrietig dat ze hun vader kwijt zijn. dat was het eerste dat ik las op twitter. Ik hoop echt dat hij realiseerde toen hij dood ging hoeveel mensen het zelevde hebben meegemaakt door hem.

    JonasPoop schreef:
    Feesten of Woehoee .. dat is gewoon echt respectloos. Hij is ook vader van kinderen en die kinderen zijn waarschijnlijk erg verdrietig dat ze hun vader kwijt zijn. dat was het eerste dat ik las op twitter. Ik hoop echt dat hij realiseerde toen hij dood ging hoeveel mensen het zelevde hebben meegemaakt door hem.


    Zijn eigen zoons zijn ook gewoon vermoord. Da's toch niet menselijk?


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Had die gozer kinderen? Bah, dat iemand kinderen van hem wou, ik vond hem er maar eng en vies uitzien ;$


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij kan de eeuwige nachtmerrie voelen nu tot hij in het hellevuur brandt. -let niet op mij-
    Ik ben niet blij. Neen, helemaal niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    2D schreef:
    Victory!


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Eindelijk
    Hij heeft zo veel mensen dood gedaan
    Maar wat gaat er nu met zijn lijk gebeuren ?


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    GaGa4Life schreef:
    Eindelijk
    Hij heeft zo veel mensen dood gedaan
    Maar wat gaat er nu met zijn lijk gebeuren ?


    Ze hebben het in de zee gepleurd.

    En zijn lichaam wordt in de zee gegooit.
    ècht respectloos, hij was ook een mens.

    Ons pap wilde de vlag uithangen, maar daar heb ik tegen geprotesteerd. Niet zozeer om Osama Bin Laden, wat hij heeft gedaan is gewoon onvergeeflijk. Maar meer om de dood zelf. Ik vind dat je daar niet mee mag spotten, dus na mijn pleidooi heeft hij de vlag toch maar niet opgehangen (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dominance schreef:
    En zijn lichaam wordt in de zee gegooit.
    ècht respectloos, hij was ook een mens.

    Ja en wat voor mens :W


    -

    Ergens is het natuurlijk een opluchting dat hij dood is, geen last meer van hem. Maar hij was ook alleen maar de leider van Al Qaida. Al Qaida is zoveel meer, en ik ben er zeker van dta ze ondertussen al een nieuwe leider hebben en dat er al een nieuwe aanslag is gepland op de V.S. Verder vind ik het jammer dat sommige mensen zo blij zijn dat hij dood is. Wat hij heeft gedaan, valt absoluut niet goed te praten, maar ik snap niet dat je blij kan zijn met de dood van iemand. Uiteindelijk was hij ook een mens, met een vrouw, kinderen, ouders,... mensen die van hem hielden. En zoals ik al zei, hij was niet heel Al Qaida. Het is gewoon omdat we zijn naam kennen dat we alles op hem afschuiven.

    Zo, en ik denk dat dit ongeveer mijn langste reactie ooit is. :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    HUG schreef:
    (...)
    Ik ben het hier zo hard niet mee eens, waarom zou hij een eerlijk proces verdienen. De mensen die hij allemaal heeft vermoord hadden die een eerlijke kans? Uh nee, dus verdiende loon voor die kerel.


    Ik wil niet lullig doen, maar waarom verdienen andere moordenaars dan wel een eerlijk proces? Wil je zeggen dat iemand die een jong meisje van 6 jaar verkracht en vermoord heeft wel een eerlijk proces verdient, maar een man die meerdere mensen vermoord heeft niet? Je bent in mijn ogen al fout als je een iemand vermoord. Of alle moordenaars verdienen een eerlijke proces, of geen een. Maar ga niet zeggen dat de een het wel verdient en de ander niet.

    Iedereen om me heen reageerde blij toen ze het nieuws hoorde. Iedereen, behalve ik. Moet ik juichen dat er iemand dood is? Tuurlijk, de man heeft dingen gedaan die onvergefelijk zijn. En ik haat hem met heel mijn hart. Maar dat betekend niet dat ik blij moet zijn dat zijn vrouw en kinderen op dit moment huilen omdat ze hem kwijt zijn. Nee, als ik daar blij om zou zijn zou ik me verlagen naar zijn barbaarse niveau..

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 17:58 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.