• Ik weet dat hier veel topics over zijn,maar toen ik dit las,(iemand twitterde het op twitter) Ben ik echt m'n Respect voor Justin en Selena verloren...
    Als de link het niet doet: http://bit.ly/hWSrTF
    Het is wel Engels;x

    Oeps de titel moet Justin zijn niet Jutinx'd

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 13:34 ]


    I´m nothing special.

    Ik snap niet goed waarom ze er een blog over maken, en dan gaan claimen dat ze "echt wel respect hebben voor mensen die wel van Jelena houden" om dan te proberen bewijzen dat het fake is?
    Daar stop je je tijd toch niet in?

    Dat is net als van die mensen die hele dure apparatuur kopen en fortuinen uitgeven voor een nachtje in een haunted house of hotel omdat ze willen bewijzen dat geesten niet bestaan.

    :8


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    xIbrahim schreef:
    De link doet het bij mij niet


    Save me from myself.

    Champagne schreef:
    Haha je moet dat stukje over zijn exen eens lezen op die site, echt geweldig. <3


    I´m nothing special.

    Tragically schreef:
    -Geen zin om alles te lezen. :x


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik denk dat ze wel gelijk hebben daar.
    Er klopt gewoon iets niet.


    Go on and try to tear me down I will be rising from the ground Like a skyscraper, like a skyscraper

    Pinocchio schreef:
    Dit is echt gewoon mijn gedachte over Jelena, hahaha.


    Save me from myself.

    Arceus schreef:
    Even alles doorgelezen, nu geloof ik al helemaal niet meer in hun relatie.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Happened schreef:
    Ik denk dat ze wel gelijk hebben daar.
    Er klopt gewoon iets niet.


    I´m nothing special.