• Heey,
    Kijkt er nog iemand naar 'Idool 2011'?
    Wie is jullie favoriet?
    Laat het me weten :)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Kevin


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik kijk er niet echt naar
    Maar mijn favorieten zijn Kato en Kevin


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Wat? Ik ken dat niet, haha. :']


    Peace, love, glee.

    Gimme a K, gimme a R, gimme ...
    Ach, gewoon KRISTOF!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    KEVIN!


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Iedereen vindt Kato zo geweldig, maar ik snap echt niet waarom! Ze is tegenwoordig slecht en begint almaar arroganter te worden. Haar auditie met haar ukelele was mss het beste wat ze tot nu toe heeft gebracht, (nee, ik ben geen hater, maar) ze valt - idd, Seel - iedere keer door de mand. Ze heeft maar één genre, en dat is het lullaby-achtige.
    Maureen vond ik vorige keer ook écht goed. 't Was onterecht dat ze er toen uit lag. Zij gróeide echt en was de laatste tijd zó goed. Ook, die bleef al-tijd lachen!
    Kristof heeft naar mijn mening nog geen één echt slechte prestatie gegeven, net als... KEVIN! Mijn favoriet! Hij mag - nee, móet ;d - echt winnen! Go Kevinnn! :d Iedereen: stemmen voor Kevin, want hij moet tegen Kato en dat is... bleerchh, niet goed. --'


    If you want your dreams come true, it's time to wake up.

    Eerst Manuel, maar aangezien hij er uit was Kristof. Maar ja, aangezien die er óók uit is Kevin ;D


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    ik heb gisteren gestemd op kristof,
    maar nu is die ***** kato door!

    Kato, ik heb gisteren voor haar gestemd ^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Kato (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Nu Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, Kevin, ...! :D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Bij Idool gaat het erom wie er echt goed kan zingen. Maureen was mijn favoriet. Jammer dat ze er al uit is. ;( Kristof is ook m'n favoriet, hij ligt er onterecht uit! D: Het gaat toch niet om hoe schattig of lief iemand is?? Op een ukelele spelen, wow hoe lief -.-' Zo is het wel gebeurd... Ze wil dat er eens een meisje wint. Ja, maar dat meisje moet dan wel kunnen zingen! Kato zingt heel brokkelig en kan haar stem niet op toon houden. Van de 4 laatst overgeblevenen is zij de minst veelzijdige. Ze kan maar 1 genre, alleen van die rustige liedjes. (En eigenlijk klinkt dat nòg steeds niet mooi.) Haar wil je toch niet op radio horen?
    Kevin heeft soms goede prestaties. Bv. die het gecensureerde versie van Cee Lo Green en dat van MJ vond ik goed. :) Er waren ook minder goede prestaties.
    Ik kan me niet echt een slechte prestatie van Kristof herinneren.

    Kato, sorry maar als jij zou winnen is dat zó onterecht!
    Al weet ik bijna zeker dat ze gaat winnen daar haar fans D;

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 9:55 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Kato zingt inderdaad de laatste tijd erg vals. Daarom is het best wel jammer dat zij de goede zangers eruit kickt door haar 'schattige uiterlijk/gedrag', terwijl het geen modewedstrijd is maar een zangwedstrijd.

    Zo denk ik erover.


    Let the Night embrace you

    Janaa schreef:
    Iedereen vindt Kato zo geweldig, maar ik snap echt niet waarom! Ze is tegenwoordig slecht en begint almaar arroganter te worden. Haar auditie met haar ukelele was mss het beste wat ze tot nu toe heeft gebracht, (nee, ik ben geen hater, maar) ze valt - idd, Seel - iedere keer door de mand. Ze heeft maar één genre, en dat is het lullaby-achtige.
    Maureen vond ik vorige keer ook écht goed. 't Was onterecht dat ze er toen uit lag. Zij gróeide echt en was de laatste tijd zó goed. Ook, die bleef al-tijd lachen!
    Kristof heeft naar mijn mening nog geen één echt slechte prestatie gegeven, net als... KEVIN! Mijn favoriet! Hij mag - nee, móet ;d - echt winnen! Go Kevinnn! :d Iedereen: stemmen voor Kevin, want hij moet tegen Kato en dat is... bleerchh, niet goed. --'


    Ghihiee, Jaan, ineens een haat tegen Kato? (;
    Nee, 'k snap je wel, 'k vind dat je helemaal gelijk hetb. (:
    Maar eigenlijk was Kristof evenveel mijn favoriet als Kevin & nu ligt hij eruit ):
    Dus nu moet Kevin echt wel winnen!!!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    AngelFox schreef:
    Bij Idool gaat het erom wie er echt goed kan zingen. Maureen was mijn favoriet. Jammer dat ze er al uit is. ;( Kristof is ook m'n favoriet, hij ligt er onterecht uit! D: Het gaat toch niet om hoe schattig of lief iemand is?? Op een ukelele spelen, wow hoe lief -.-' Zo is het wel gebeurd... Ze wil dat er eens een meisje wint. Ja, maar dat meisje moet dan wel kunnen zingen! Kato zingt heel brokkelig en kan haar stem niet op toon houden. Van de 4 laatst overgeblevenen is zij de minst veelzijdige. Ze kan maar 1 genre, alleen van die rustige liedjes. (En eigenlijk klinkt dat nòg steeds niet mooi.) Haar wil je toch niet op radio horen?
    Kevin heeft soms goede prestaties. Bv. die het gecensureerde versie van Cee Lo Green en dat van MJ vond ik goed. :) Er waren ook minder goede prestaties.
    Ik kan me niet echt een slechte prestatie van Kristof herinneren.

    Kato, sorry maar als jij zou winnen is dat zó onterecht!
    Al weet ik bijna zeker dat ze gaat winnen daar haar fans D;


    Helemaal mee eens! (:


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein