• Hallo,
    ik ben een meisje van 13 en voel me dus vaak zo.
    Eigenlijk ben ik niet zo dik, maar mijn buik is niet helemáál plat & mijn heupen zijn best breed.
    Maar ik ga me gewoon zo voelen door al die sprietjes!
    In mijn school lopen bv bijna alleen maar supermagere meisjes!
    ben ook de op 1 na dikste van mijn vriendinnen.
    Ze hebben ook zo magere beentjes &zo...
    Ben 1m52 ofzo & weeg 42kg & ik dacht dat dit wel normaal was, en de meesten van mijn vriendinnen wegen wel meer maar zijn een pak groter. :X


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Quixotic schreef:
    Nou, meid, er is helemaal niets mis met jouw gewicht. En ik vind meiden met heupen altijd veel mooier dan van die plankjes die geen enkele vorm in hun lichaam hebben. Wees er maar trots op! c:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    nou je bent 13 hea?
    je groeit nog door tot je 16de ongeveer.
    dus hoe langer je word hoe meer het zich gaat verdelen.
    dus no worry's. ik zou bijna zeggen door je gewicht dat je te weinig woog.:S


    Believe in yourself, change the world.

    Niet zeuren over brede heupen. Ik heb amper heupen en ik vind het vreselijk D: Wil je ruilen? (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    niet klagen over je heupen ik ben bijna 14 en ik heb best nog brede heupen terwijl je mijn ribben gewoon kan zien x] trouwens brede heupen zijn ook wat vrouwelijker ^^


    Shoganai i ne~

    toen ik jou leeftijd had woog ik 38 kilo
    dus jou gewicht is prima

    Peanutxhead schreef:
    Probeer eens je BMI te berekenen voor je dit soort onnodige topics maakt :Y)

    Als je 13 bent heb je helemaal niets aan je BMI, omdat je nog aan het groeien bent.
    En; je bent helemaal niet dik. En so what dat je heupen hebt? Wees blij, veel jongens vinden dat ook mooier dan van die planken. Je bent wie je bent, en als je jezelf accepteert gaat je hele leven leuker zijn!


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik heb net het zelfde gevoel,
    maar jij bent echt niet dik!

    Je hebt een gezond gewicht (:
    Als je een plattere buik wil, ga buikspieroefeningen doen. Na een tijdje voel en zie je duidelijk het verschil!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Soundeffect schreef:
    Niet zeuren over brede heupen. Ik heb amper heupen en ik vind het vreselijk D: Wil je ruilen? (cat)

    Mimiee schreef:
    Hallo,
    ik ben een meisje van 13 en voel me dus vaak zo.
    Eigenlijk ben ik niet zo dik, maar mijn buik is niet helemáál plat & mijn heupen zijn best breed.
    Maar ik ga me gewoon zo voelen door al die sprietjes!
    In mijn school lopen bv bijna alleen maar supermagere meisjes!
    ben ook de op 1 na dikste van mijn vriendinnen.
    Ze hebben ook zo magere beentjes &zo...
    Ben 1m52 ofzo & weeg 42kg & ik dacht dat dit wel normaal was, en de meesten van mijn vriendinnen wegen wel meer maar zijn een pak groter. :X

    Og kind hou op! ik ben u zus en k weet da ge eg ni dik zijt ! ge ziet u knoke bijna! En kweeg meer als u en ben kleiner!!! hou op met zeike! (6)

    Fairyflossje schreef:
    (...)
    Og kind hou op! ik ben u zus en k weet da ge eg ni dik zijt ! ge ziet u knoke bijna! En kweeg meer als u en ben kleiner!!! hou op met zeike! (6)


    holy shit, wat een antwoord >.> x')


    Ligt and Darkness are both very different..

    Ik denk gewoon dat je wilt horen dat je niet dik bent?


    To infinity and beyond •

    Die heupen zijn gewoon vrouwelijke rondingen. En een platte buik is één van de schoonheidsidealen. Je zit nu op een leeftijd dat je lichaam je gaat vormen tot meer vrouwelijk. Sommige meiden zijn nu nog zo dun als een sprietje en jij bent je al aan het ontwikkelen.


    Think before you act.

    Je gewicht is goed hoor
    als je je nog eens dik voelt
    moet je je bmi berekenen dan zie je
    dat jij normaal bent en die andere
    niet!!!


    Whatever you do, have fun

    Sommige meisje hebben net iets bredere heupen en dan vind je jezelf al te dik, maar met jouw gewicht is niks mis. Het komt allemaal door de puberteit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one