• Oké, ik zet het toch maar even hier neer omdat het me nogal dwars zit.
    Vannacht heb ik raar gedroomd. Ik was op een feest en ik was even binnen terwijl mijn vriend buiten ging roken, daar was ik al boos om omdat hij was gestopt met roken. Anyway, later op dat feest hoorde ik ook nog dat hij was vreemd gegaan. Ik liep naar hem toe en ik vroeg aan hem of dat waar was, waarop hij antwoordde 'Ik kan het uitleggen'. Toen wist ik al genoeg en toen had ik hem in zijn gezicht geslagen, daarna werd ik wakker. Nouja, 's ochtends werd ik dus wakker met die droom nog heel duidelijk voor me. Toen zat ik er nog niet echt mee, maar nu wel omdat ik iets terug las op Facebook. Je hebt namelijk toch van die vragen die je kan beantwoorden met 'ja' of 'nee'? Daarbij las ik dit. 'Zou K* met een onbekende flirten in een bar?
    P. blablabla * antwoord:
    1: Ja'
    Oke, heel pussy, maar ik ben hier echt een beetje van geschrokken. Ook omdat het een goede vriend van mijn vriend is.
    Stel ik me nu aan?

    * namen trouwens door privacy veranderd.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 18:15 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Als het je echt dwars zit vraag het aan je vriend (:
    & vertel daarbij je droom (:

    en ik vind niet dat jij je aanstelt hoor (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Praat erover met hem, ik vind ook niet dat je je aanstelt.. Ik had btw ook een droom over mijn vriend dat hij vreemd ging :S


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hm, als de droom terugkomt zou je pas echt moeten opzoeken of het iets betekend. En dat ie zou flirten met een onbekende in de bar, geeft niet aan dat ie dat ook echt doet, aangezien ie je vriend is. Hij kon ook gewoon een grapje maken die vriend je weet maar nooit het is fb. Anders praat er met hem over. ;]


    We're all mad here.

    Romeo schreef:
    Hm, als de droom terugkomt zou je pas echt moeten opzoeken of het iets betekend. En dat ie zou flirten met een onbekende in de bar, geeft niet aan dat ie dat ook echt doet, aangezien ie je vriend is. Hij kon ook gewoon een grapje maken die vriend je weet maar nooit het is fb. Anders praat er met hem over. ;]

    Ik heb zo'n soort droom al vaker gehad, ik heb het al enkele keren opgezocht en het betekend dat ik verlatingsangst heb. Maar sowieso, dat of fb voelde nogal 'bevestigend' aan..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Ik heb zo'n soort droom al vaker gehad, ik heb het al enkele keren opgezocht en het betekend dat ik verlatingsangst heb. Maar sowieso, dat of fb voelde nogal 'bevestigend' aan..


    Ja dat voelt zo maar dat komt waarschijnlijk ook zo door je angst. Dan ga je opzoeken wat het bevestigd, je zoekt om te vinden dat het waar is. Anders moet je echt met hem erover praten?


    We're all mad here.

    Fellatio schreef:
    Als het je echt dwars zit vraag het aan je vriend (:
    & vertel daarbij je droom (:

    en ik vind niet dat jij je aanstelt hoor (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Romeo schreef:
    Hm, als de droom terugkomt zou je pas echt moeten opzoeken of het iets betekend. En dat ie zou flirten met een onbekende in de bar, geeft niet aan dat ie dat ook echt doet, aangezien ie je vriend is. Hij kon ook gewoon een grapje maken die vriend je weet maar nooit het is fb. Anders praat er met hem over. ;]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Flirten is toch niet zo heel erg? Sommige mensen doen dat zelfs onbewust. Maar ik kan begrijpen dat je er nogal mee zit, dus als je er echt mee zit kun je het vast wel vragen aan je vriend :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik snap wel dat je daarmee zit, hoor.
    Ik bedoel, die droom is al niet leuk, maar als die vriend dan ook nog zoiets zegt...
    Maar ik zou idd ook 's met je vriend praten,
    wedden dat je je dan weer beter voelt? (:
    & als het toch waar zou zijn, wat het waarschijnlijk niet is hoor, dan weet je het tenminste. ^^
    Goodluck (: <3


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Defensive schreef:
    Flirten is toch niet zo heel erg? Sommige mensen doen dat zelfs onbewust. Maar ik kan begrijpen dat je er nogal mee zit, dus als je er echt mee zit kun je het vast wel vragen aan je vriend :')

    Ik vind flirten echt gewoon vuil als je al bezet bent, maar dat vind ik.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik zou het aan je vriend vertellen. Hij stelt je vast wel gerust :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Defensive schreef:
    Flirten is toch niet zo heel erg? Sommige mensen doen dat zelfs onbewust. Maar ik kan begrijpen dat je er nogal mee zit, dus als je er echt mee zit kun je het vast wel vragen aan je vriend :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Fellatio schreef:
    Als het je echt dwars zit vraag het aan je vriend (:
    & vertel daarbij je droom (:

    en ik vind niet dat jij je aanstelt hoor (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Fellatio schreef:
    Als het je echt dwars zit vraag het aan je vriend (:
    & vertel daarbij je droom (:

    en ik vind niet dat jij je aanstelt hoor (:

    Ik zou het aan hem vertellen. Als je het niet durft.. tja. Dan zit er niks anders op dan gewoon afwachten of ie het wel doet. Je moet hem gewoon vertrouwen denk ik.


    We accept the love we think we deserve.